Missä iässä mies on komeimmillaan?
Kommentit (33)
Näin 50-vuotiaana on kaikkein eniten vientiä naisrintamalla. Saa köyriä nuoria ja lähes oman ikäisiäkin.
Mies on komeimmillaan kun puskee äidistään ulos tai kylmänä eli kuolleena.
Yleensä 23-vuotiaana. Olen pohtinut asiaa jo jonkin aikaa ja tullut tähän tulokseen. Olen jopa hämmästynyt siitä, kuinka tarkasti se on tuo 23. Vaihtelee kyllä vähän yksilön mukaan, jotkut pojat on kauniita teinejä mutta parikymppisenä se hehku on jo kadonnut. Jotkut saattavat olla parhaimmillaan 30-40-vuotiaina. 45 on se raja, jonka jälkeen hyvin hyvin harva mies on enää hyvännäköinen.
Noin 35-40v. mies on parhaimillaan. Miehellä on edelleen energiaa, löytyy elämänkokemusta ja tietotaitoa moneen asiaan.
45-50v. on näkemykseni nyt näin 35-vuotiaana. Varmasti oon joskus aatellut toisin ja ehkä tuun vielä aatteleenkin.
Vaikea kysymys, arvostan ihmisen persoonaa ja ajatusmaailmaa ylitse muun, siis kokonaisuutta.
Joten vastaan 28-50 vuotta.
Riippuu miehestä aivan täysin. Kun miehet eivät kaikesta huolimatta ole samasta puusta veistettyjä.
Vierailija kirjoitti:
Noin 35-40v. mies on parhaimillaan. Miehellä on edelleen energiaa, löytyy elämänkokemusta ja tietotaitoa moneen asiaan.
Suurin osa on jo tosi tanakoita, pelkkää läskiä täynnä yli 35-vuotiaana. Kasvot pöhöttyneet alkoholista ja monet ovat jo kaljuja.
Sanoisin 25-35-vuotiaana. Lihomisesta ja kaljuuntumisesta alkaa alamäki miehen ulkonäön suhteen.
Jossain 50 paikkeilla kun ohimoilla ja parrassa alkaa olla harmaata. Nuoremmat eivät ole miehiä, vaan poikia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa on jo tosi tanakoita, pelkkää läskiä täynnä yli 35-vuotiaana. Kasvot pöhöttyneet alkoholista ja monet ovat jo kaljuja.
Sanoisin 25-35-vuotiaana. Lihomisesta ja kaljuuntumisesta alkaa alamäki miehen ulkonäön suhteen.
Aika moni poika on läski jo 16 vuotiaana.
Komein näkemäni mies oli 19-vuotias. Vaalea, kauniskasvoinen ja hoikka.
N