Asun Hartolassa. Vastaan kysymyksiinne klo 20.40 asti.
Mitä haluaisit tietää, liittyen Hartolaan tai/ja minuun?
Kommentit (47)
Minnes Hartolassa kannattaa mennä, jos haluis päästä hameen alle?
Olen sinkku, mutta en kaipaa seuraa. Harmoisen kylä ei ole osa Hartolaa.
Oliko teillä siellä palopäällikkö, jonka vaimo sytytteli tuhopolttoja, joita oma mies tiimeineen kävi sammuttelemassa? Takavuosina oli tästä juttua, mut oliko just Hartola tää paikkakunta?
Vierailija kirjoitti:
Minnes Hartolassa kannattaa mennä, jos haluis päästä hameen alle?
Hameen alle pääsemisen takia pelkästään ei kannata Hartolaan saakka tulla, mutta kyllähän täällä toki paikkoja löytyisi. Tasosta en mene takeeseen.
Oliko Hartolassa se palopäällikkö vai palomies, joka sytytteli itse tulipaloja?
Onko se Anna-Kaisa Hartola siellä eläkepäivillään?
Vierailija kirjoitti:
Oliko teillä siellä palopäällikkö, jonka vaimo sytytteli tuhopolttoja, joita oma mies tiimeineen kävi sammuttelemassa? Takavuosina oli tästä juttua, mut oliko just Hartola tää paikkakunta?
Kyllä. Kyseinen eeppinen tapahtumasarja tapahtui aikoinaan Hartolassa.
Hartola on mökkimatkani puolivälissä, joten olen käynyt siellä kahvilla kesäisin kohta 40 vuotta. Niinpä kysyn, mikä on Hartolan paras kahvipaikka?
Jos nyt kuitenkin vähän seuraa kaipaisit?
Vierailija kirjoitti:
Onko se Anna-Kaisa Hartola siellä eläkepäivillään?
Ei asu enää Hartolassa enkä usko hänen palaavan tänne eläkepäivinäänkään.
Onko Hartolassa oma kirkko?
Onko Lidliä?
Mökkimatkalainen kirjoitti:
Hartola on mökkimatkani puolivälissä, joten olen käynyt siellä kahvilla kesäisin kohta 40 vuotta. Niinpä kysyn, mikä on Hartolan paras kahvipaikka?
Täällä on monta tasokasta kahvittelupaikkaa. Kylän keskellä kaksi konditoriaa, Pullapaja ja Kaijan kotikahvila. Nelostien varressa Jari-Pekka, La Kar de Mumma sekä Pohjolanraitti. Kaikki hyviä ja siistejä paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt kuitenkin vähän seuraa kaipaisit?
Enpä juuri kaipaa
Vierailija kirjoitti:
Mökkimatkalainen kirjoitti:
Täällä on monta tasokasta kahvittelupaikkaa. Kylän keskellä kaksi konditoriaa, Pullapaja ja Kaijan kotikahvila. Nelostien varressa Jari-Pekka, La Kar de Mumma sekä Pohjolanraitti. Kaikki hyviä ja siistejä paikkoja.
La Kar de Mummassa olen viime vuodet käynyt. Todella hyvä ja vielä halpakin. Jari-Pekassa en periaatteessa käy, kun se uskovainen ei myy kaljaa eikä tupakkaa. Vaikken niitä ostaisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko Hartolassa oma kirkko?
Onko Lidliä?
Lidliä ei ole, mutta kirkko on.
Vierailija kirjoitti:
Onko Hartola kaupunki?
Hartola ei ole kaupunki, mutta sen sijaan on "kuningaskunta".
Mikä Hartolassa on parasta mielestäsi? Entä huonointa?
Miltä tuntuu asua yhdessä Suomen rumimmista kunnista?
Onko Harmoinen siinä lähellä?
Oletko sinkku ja seura vailla?