Mies osti ulkomaisia pakastemansikoita täytekakkua varten
Pitäisi mansikkasosetta tehdä kakkua varten. Kannattaako ne kuumentaa ensin?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Niin siis kannattaa kuumentaa? T. Ap
Kyllä. Se on myös Eviran suositus.
Nimenomaan ne _pitää_ kuumentaa. Mikrossa kuumennuskin käsittääkseni riittää, muutama minuutti.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä miesviha-jankuttajan mielestä olisi oikea ratkaisu? Mansikat käytetään sellaisenaan ja miestä kehutaan hyvin suoritetusta kauppareissusta, vai ap käy itse ostamassa uudet mansikat ja miestä kehutaan hyvin suoritetusta kauppareissusta?
Muija menee itse ostamaan mansikkansa jos ei kelpaa
Miksi tämä yksi vihainen mies joka haukkuu kaikkia naisia palstallamakaajiksi aina lauantai-iltaisin ei itse ole palstallamakaaja?
Vierailija kirjoitti:
Niin siis kannattaa kuumentaa? T. Ap
Kuumentaminen ei riitä. Niitä pitää keittää pidemmän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan ne _pitää_ kuumentaa. Mikrossa kuumennuskin käsittääkseni riittää, muutama minuutti.
Ei riitä, koska mikroaallot kuumentavat epätasaisesti. Osa marjoista voi jäädä liian kylmiksi, ja noro ei tuhoudu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks se mies ei keitä niitä marjoja?
Ehdottomasti, koska kattilan ottaminen kaapista ja marjojen kippaaminen kattilaan on palstamakaajalta liikaa vaadittu. Pitää saada vain maata palstalla. Mies tehköön kaiken muun, palstallamakaaja on niin rasittunut palstallamakaamisestaan.
Miksi sinä rähjäät tällä palstalla? Mene tapaamaan tuttujasi, jos sinulla on tai käy vaikka äidin luona.
Pitäisikö palstallamakaajamiehen keksiä parempi harrastus kuin palstalla makaaminen?
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö palstallamakaajamiehen keksiä parempi harrastus kuin palstalla makaaminen?
Itkettääkö palstallamakaajaa kun miesvihaanne puututaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä naurattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selitäs vielä, kun minä en maisterikoulutuksellakaan ymmärrä. Ulkomaiset marjat eivät ole riittävän puhtaita käytettäväksi sellaisenaan. Miksi se on miesvihaa?
Miks se mies ei keitä niitä marjoja?