Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisten asioiden ihmisissä olette huomanneet korreloivan keskenään?

Vierailija
23.02.2019 |

Tämä on peukutusta! Nyt saa mutuillakin ihan vain oman kokemuksen pohjalta, ja sitten peukku ylös jos olet samaa mieltä, ja peukku alas jos olet eri mieltä. Jos asiaa on tutkittu ja jaksat etsiä linkkejä, eikä kyseessä ole vain mielipide, niin niitäkin voi toki laittaa mukaan.

Eli siis mielipiteet, näkemykset, työ, arvot, käytös ja sen sellainen.

Aloitan: Taiteilijat ovat yleensä avarakatseisia ja suvaitsevaisia ihmisiä.

Kommentit (1902)

Vierailija
1641/1902 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sporttinen kroppa 30+ varatulla naisella, ja kallis citymaasturi (riippumatta naisen omasta tulotesosta).

Vierailija
1642/1902 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskat miehet ja koomikot ovat usein keskivertoa hieman lyhempiä eivätkä mitenkään klassisen komeita

Koomikot eivät välttämättä siviilissä ole mitenkään mukavia ihmisiä, pikemminkin päinvastoin. Esim. Spede Pasanen, Peter Sellers, Esa Pakarinen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1643/1902 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakkuus: häikäilemättömyys, hyvät sosiaaliset taidot, hyvä perhetausta, pihiys omien rahojen käytöstä, anteliaisuus kum omat rahat eivät ole kyseessä.

Vierailija
1644/1902 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuska = elämämkallu

Vierailija
1645/1902 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhyys ja ylipaino ja silmälasit.

Vierailija
1646/1902 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus/rikkaus ja irti todellisuudesta oleminen/suhteellisuudentajuttomuus.

Vierailija
1647/1902 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sdp ja ylimielisyys.

Vierailija
1648/1902 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsirakkauttaan julistavat ja lasten ihanuudesta jatkuvasti jaarittelevat eivät käytöksensä perusteella vaikuta kovinkaan lapsirakkailta. Komentelevat, tiuskivat, riuhtovat, härnäävät ja kohtelevat muutenkin lapsia asiattomasti.

Katsokaapa se ylen dokumentti Sokea äiti, jossa se  nainen olisi halunnut neljä lasta. Rumasti puhuu niille lapsille :(

Vierailija
1649/1902 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muita rasisteiksi nimittelevä ja tyhmyys.

Tyhmä + ilkeä + kateellinen = vihervassari!

MOT!

Vierailija
1650/1902 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lestadiolaisuus ja laihuus, siis joskus liiallinenkin tikkumaisuus. Olen yrittänyt miettiä, mitä he tekevät eri tavalla kuin me tavan syntiset. No, alkoholia eivät juo. Täällä Oulussa tämän voi todeta helposti, että vasta keski-ikäisille lestadiolaisille voi kertyä kiloja ja heillekin harvoille.

Vierailija
1651/1902 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyt kansallispuvut ja rikollisuus.

Mutta vain 99-prosenttisesti.

Vierailija
1652/1902 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen miesvaltaisella alalla, he ovat yleensä ihan kuin muutkin ihmiset, mutta jos he sanovat syyksi olla miesvaltaisella alalla sen, etteivät jaksa naisten draamoja ja juoruja yms niin usein he itse ovat hieman hankalia persoonia. Tekevät itse juuri niitä asioita, joista naisia usein yleistetään.

Olen itse naisvaltaisella alalla ja juuri he, joiden kanssa en niin mielelläni olisi samassa vuorossa, ovat juuri näitä "miehet on paljon reilumpia" hokevia jätkämäisiä tyttöjä, jotka ovat joskus olleet miesvaltaisella alalla. Ehkä ovat saaneet joskus naisilta nenilleen, en tiedä.

Vierailija
1653/1902 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit ja rumuus

Vierailija
1654/1902 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lestadiolaisuus ja laihuus, siis joskus liiallinenkin tikkumaisuus. Olen yrittänyt miettiä, mitä he tekevät eri tavalla kuin me tavan syntiset. No, alkoholia eivät juo. Täällä Oulussa tämän voi todeta helposti, että vasta keski-ikäisille lestadiolaisille voi kertyä kiloja ja heillekin harvoille.

Voisiko syynä olla se, että monilapsisessa perheessä oppivat ruoka-ajat ja turha ruoan puputtaminen jää pois. Koska eihän siitä mitään tulisi, jos lapsia liuta ja jokainen ravaisi kaapilla huvikseen syödäkseen. Kalliiksihan tuo tulisi. Eikä herkkujakaan varmaan ole totuttu syömään kohtuuttomasti, koska niihinkin saa upotettua paljon rahaa monilapsisessa perheessä.

Ja sitten vielä sellainen tuli mieleen, että osallahan ei ole lainkaan telkkaria. Eli se ruudun ääressä makaaminen korvataan muulla tekemisellä.

Mitä itse olen elämäni aikana tavannut lestadiolaisia nuoria, niin ovat tekeviä ja ahkeria. Esimerkiksi kesätyöntekijöinä ovat hyviä. Arvostavat työtä ja ovat omatoimisia. Ovat varmasti jo lapsuuden perheessä oppineet osallistumaan kodin töihin.

Vierailija
1655/1902 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Islamin usko ja naisten ahdisteleminen.

Suomalainen mies on naisen pahin uhka.

Itse asiassa suomalaisen naisen pahin uhka on suomalainen nainen, joka äänestää puolueita, jotka tuovat tänne r a i s k a a j i a. Valitettavasti tämä politiikka kaatuu eniten naisten nilkkaan.

Vierailija
1656/1902 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko syynä olla se, että monilapsisessa perheessä oppivat ruoka-ajat ja turha ruoan puputtaminen jää pois. Koska eihän siitä mitään tulisi, jos lapsia liuta ja jokainen ravaisi kaapilla huvikseen syödäkseen. Kalliiksihan tuo tulisi. Eikä herkkujakaan varmaan ole totuttu syömään kohtuuttomasti, koska niihinkin saa upotettua paljon rahaa monilapsisessa perheessä.

Ja sitten vielä sellainen tuli mieleen, että osallahan ei ole lainkaan telkkaria. Eli se ruudun ääressä makaaminen korvataan muulla tekemisellä.

Mitä itse olen elämäni aikana tavannut lestadiolaisia nuoria, niin ovat tekeviä ja ahkeria. Esimerkiksi kesätyöntekijöinä ovat hyviä. Arvostavat työtä ja ovat omatoimisia. Ovat varmasti jo lapsuuden perheessä oppineet osallistumaan kodin töihin.

Hyviä pointteja. Vaikka usein leipovat kyllä paljon, toisaalta jääkö sitä syötävää yhdelle ihmiselle isostakaan satsista kovin paljon. Kotiseudullani lapset myös ulkoilivat paljon siinä iässä kun saivat olla yksin tai porukassa ulkona, koska kotona oli niin paljon porukkaa, ettei sisällä jaksanut olla. 

Mutta ne äiditkin ovat tosi tikkulaihoja, ihan mallikroppaisia. Ja tykkäävät kyllä pitää tiukkoja vaatteita...

Vierailija
1657/1902 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden hajuista/hajusteista valittajat ja kuvitelma että itse tuoksuu muiden nenään paremmalta kuin nämä haisevat ihmiset.

Vierailija
1658/1902 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus- kiusaaminen= matala IQ

Vierailija
1659/1902 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset, jolla ulkomaalainen puoliso + tarve haukkua suomalaisia miehiä jatkuvasti. Ja noiden pos. korrelaatio on sitä vahvempi, mitä erilaisempi se ulkomaalainen puoliso on etnisesti ja kulttuurisesti suomalaisiin verrattuna.

Vierailija
1660/1902 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muiden hajuista/hajusteista valittajat ja kuvitelma että itse tuoksuu muiden nenään paremmalta kuin nämä haisevat ihmiset.

Hajusteyliherkät ei juuri hajusteita käytä mutta osaavat he sentään peseytyä. Onko joku valittanut Omon hajusta vaatteissa kun noin ytimiin on mennyt? Yliherkkyys tuoksuille johtuu juurikin liiallisista tuoksuista ja kemikaalimääristä joille sinäkin itsesi altistat jatkuvasti ja rohkenen väittää että tuleva yliherkkä sielläkin kohta.