Millaisten asioiden ihmisissä olette huomanneet korreloivan keskenään?
Tämä on peukutusta! Nyt saa mutuillakin ihan vain oman kokemuksen pohjalta, ja sitten peukku ylös jos olet samaa mieltä, ja peukku alas jos olet eri mieltä. Jos asiaa on tutkittu ja jaksat etsiä linkkejä, eikä kyseessä ole vain mielipide, niin niitäkin voi toki laittaa mukaan.
Eli siis mielipiteet, näkemykset, työ, arvot, käytös ja sen sellainen.
Aloitan: Taiteilijat ovat yleensä avarakatseisia ja suvaitsevaisia ihmisiä.
Kommentit (1902)
Aika usein vasemmistolaisuus ja plandemiaan, ilmastokökköön ja muihin huijauksiin uskominen
Kun mies on köyhä, niin hän on joko yksin tai lihavan naisen kanssa, vaikka itse olisi komea.
Rohkeus avata suu konsensusta vastaan ja todellinen "uskovaisuus"
Vierailija kirjoitti:
Aika usein vasemmistolaisuus ja plandemiaan, ilmastokökköön ja muihin huijauksiin uskominen
Perussuomalaisuus ja salaliittoteorioihin uskominen sekä tieteen vastustaminen.
Koulutus ja tietty asema tai kuuluminen johonkin uskonlahkoon tai muuhun järjestöön ja puolueellisuus omille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainostaa miten hyvä vanhempi on/oli lapsilleen -> Niitä vanhempia joiden lapset kärsii mielenterveysongelmista
Tää on niin nähty!
Aina jonkinlainen mainostaminen kertoo et asia on juuri päin vastoin!
Totta!
Tatuoinnit ja se että kokee helpoksi tehdä päätöksiä eikä ahdistu helposti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ripsienpidennykset ja no brain
Ihanaa naisvihamielisyyttä taas täällä ja vieläpä naisten toimesta todennäköisesti. Laittautuva nainen = tyhmä?
Itse olen mensaan kuuluva lisensiaatti ja minulla on ollut ripsienpidennykset nyt 4 vuotta, mutta kaipa olen "no brain"
No kyllähän sinun sitten pitäisi ymmärtää, ettei korrelaatio tarkoita kausaliteettia. Lisäksi aloituksessa kysyttiin ihmisten kokemuksia, ei faktoja.
T: ihan vaan maisteri, jolla on ripsienpidennykset
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa "asia ihmisessä"?
Tarkoittaa mitä tahansa asiaa ihmisessä; luonnetta, ulkonäköä, tapaa.... ym. taivaan ja maan väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Laihuuden ihannointi ja alhainen koulutustaso.
Kyllä se menee juuri päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Islamin usko ja naisten ahdisteleminen.
Suomalainen mies on naisen pahin uhka.
Vierailija kirjoitti:
Kun mies on köyhä, niin hän on joko yksin tai lihavan naisen kanssa, vaikka itse olisi komea.
Ei sitten miehen omilla tuloilla ole mitään merkitystä tai anna mä arvaan, se lihava nainen on siihen myöskin syypää, että työpaikka ei ole hyväpalkkainen ja mies on valinnut tietyt koulutukset ihan itse, minkä perusteella voi niihin työpaikkoihin hakea.
Syntyperäisten suomalaisten sovinismin vastustaminen, ja ulkomaalaisten kymmenkertaisesti sovinistisempien kulttuurien puolustaminen.
Uskomatonta jeesustelua, joka vain tuhlaa aikaa eikä hyödytä sitten ketään.