Millaisten asioiden ihmisissä olette huomanneet korreloivan keskenään?
Tämä on peukutusta! Nyt saa mutuillakin ihan vain oman kokemuksen pohjalta, ja sitten peukku ylös jos olet samaa mieltä, ja peukku alas jos olet eri mieltä. Jos asiaa on tutkittu ja jaksat etsiä linkkejä, eikä kyseessä ole vain mielipide, niin niitäkin voi toki laittaa mukaan.
Eli siis mielipiteet, näkemykset, työ, arvot, käytös ja sen sellainen.
Aloitan: Taiteilijat ovat yleensä avarakatseisia ja suvaitsevaisia ihmisiä.
Kommentit (1902)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eteenpäin törröttävät jäniksenhampaat ja ilkeys. Tähän usein liittyy vielä sellaiset pullottavat silmät ja kapea luihu naama. Useampia tällaisia naisia on tullut elämän varrella vastaan.
Minulla on tommoiset hampaat:)
Itse kutsun niitä kurre oravan hampaaksi.
Lisäksi hampaat ovat sikinsokin suussani:)
Ilkeä en sentään ole
Äiti jätti hampaiden hoidon väliin kun olin lapsi...
Veren vähyys, ei riitä päähän kun Jorma seisoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eteenpäin törröttävät jäniksenhampaat ja ilkeys. Tähän usein liittyy vielä sellaiset pullottavat silmät ja kapea luihu naama. Useampia tällaisia naisia on tullut elämän varrella vastaan.
Minulla on tommoiset hampaat:)
Itse kutsun niitä kurre oravan hampaaksi.
Lisäksi hampaat ovat sikinsokin suussani:)
Ilkeä en sentään ole
Äiti jätti hampaiden hoidon väliin kun olin lapsi...
Toivottavasti et :) Minun kaikki kiusaajat on olleet tuon näköisiä jostakin syystä
Miehellä siro tai pieni nenä ja pieni muna
Vierailija kirjoitti:
Nimessä c-kirjain (Nico ym) -> vähempiosaisuus
Just
Niinku Nico Rosberg tai kaikki Catharinat.
tercuin, C vain sucunimessä.
Vierailija kirjoitti:
Naisten kateus kauniisiin naisiin johtaa vihakirjoitteluun vauva.fi sivustolla. Stereotypia on , että kauniit ja nauselliset ovat tyhmiä ja Angela Merkel-kloonit fiksumpia ja oikeassa.
Tekoripset eivät tee kenestäkään kaunista, jokainen voisi ostaa sellaiset halutessaan. Angela Merkel on älykäs, nuorempi nainen metrin muoviripsissä on keskenkasvuinen höpsö. Näin se vain on.
Tietyn ammattialan edustajat yliedustettuina turvakotiasiakkuuksissa.
Kodin hengetär kirjoitti:
Hyvä lapsuuden koti ja hyvä elämä aikuisena.
Hyvä lapsuuden koti = rakkautta ja lämpöä, vaikka epätäydellistä elämää.
Hyvä lapsuudenkoti ei tarkoita pinnallista kylmää täydellisen perheen esittämistä.
Yli 40-vuotias pikkukaupungin naisnäyttelijä on useimmiten työpaikkansa työpaikkakiusaaja. Esittää suvaitsevasta ja ymmärtäväistä, mutta on tosiasiassa pelätty hirviö. Liittynee katkeruuteen, kun komea ura jäi saamatta ja jäi jumiin jonnekin maakuntateatteriin.
Nörttimäinen silmälaseja käyttävä aknearpinen kokemattomalta ja nössöltä vaikuttava lapseton naimisissä insinöörin kanssa oleva nainen = seksihullu joka kuvaa itsestään irstaita kuvia netin seksipalstoille
Vierailija kirjoitti:
Just. Tuleeko minusta jossain vaiheessa elämääni ”vähempiosainen”, kun vanhemmat ovat antaneet nimeksi Christina? Siskollani myös c-kirjain nimessä. Isä on sentään rehellisesti k-kirjaimella. Siinä se syy, ettei hänestä tullut ”vähempiosainen”.
Varokaa te kaikki, joiden nimi on Carola tai Carina tai Cecilia. Luulette olevanne turvassa palkkatyössä, mutta ihan takuulla putoatte huono-osaisiksi. Täällä meidän kaupungissa on myös paljon poikia, joiden nimi on Lucas. Millainenkahan kohtalo heitäkin odottaa?
Taparikollinen = Vika löytyy aina muista, ei koskaan itsestä. Oma napa.
Saliaddiktit = joka paikkaan ajetaan autolla, ei normaalia hyötyliikuntaa yhtään ja ulkoilla ei metriäkään.
Harventuneet hampaat = herkkyys ja kiltteys
Opettajan tai lastentarhan opettaja ja Marimekon tms. merkin jättikuvioinen värikäs muodoton mekko. Sisustussuunnittelijat ja isot, paksusankaiset silmälasit.
Härskejä pakonomaisesti naisten aikana laukova mies = toope jonka aivojen tilalla karjalanpiirakka
Vähäinen älykkyys ja halu kampittaa muita