Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisten asioiden ihmisissä olette huomanneet korreloivan keskenään?

Vierailija
23.02.2019 |

Tämä on peukutusta! Nyt saa mutuillakin ihan vain oman kokemuksen pohjalta, ja sitten peukku ylös jos olet samaa mieltä, ja peukku alas jos olet eri mieltä. Jos asiaa on tutkittu ja jaksat etsiä linkkejä, eikä kyseessä ole vain mielipide, niin niitäkin voi toki laittaa mukaan.

Eli siis mielipiteet, näkemykset, työ, arvot, käytös ja sen sellainen.

Aloitan: Taiteilijat ovat yleensä avarakatseisia ja suvaitsevaisia ihmisiä.

Kommentit (1902)

Vierailija
921/1902 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihainen periaatteellinen kovempien rangaistusten vaatiminen korreloi matalan koulutustason kanssa.

Vierailija
922/1902 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset joiden koko ajan "pitäisi tehdä x" eivät ikinä pysy missään päätöksessään yli kolmea päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/1902 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lapsuuden koti ja hyvä elämä aikuisena.

Vierailija
924/1902 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino ja tyhmyys. Tutkimuksiakin aiheesta on, joten kyseessä ei ole pelkkä oma mielipiteeni.

Samaa mieltä, ja olen tällaisen tutkimuksen lukenutkin. Ja kyllähän se kertoo minusta tyhmyydestä jos syöt enemmän kun tarvitset ja tätä kautta suurennat riskiäsi sairastua vakavasti. Siis tietysti sairastua voi muutenkin, mutta onhan se ihan selvä että on tyhmää syödä liikaa ja olla liikkumatta. En ymmärrä miten tuon voi perustella vääräksi ajatukseksi. Mielellään kyllä kuulisin. Ja saahan ihminen olla tyhmäkin, mikäs siinä.

Onhan tuosta tutkimuksia, että ylipaino on monisyinen ongelma. Jos se, että syö liikaa on tyhmää kun sairastumisen riskit kasvaa, niin tilalle voisi laittaa alkoholin. Vähäinenkin alkoholinkäyttö vasta tyhmää onkin. Kuka järkevä ihminen juo syöpävaarallista ainetta eihän kukaan altista itseään asbestillekaan, mikä on yhtä syöpävaarallista. Lopulta hölmöintä varmaan on käydä ravintolassa tai joukkueharrastuksessa korona-aikana kun sairastumisen riski kasvaa itsellä ja muilla.

Jatkan vielä...ihminen ei toimi aina järkevästi tai miten olisi parasta hänelle ja muille eikä se tee kenestäkään tyhmää, vaikka käytös ei niin fiksuakaan ole.

Lopun kanssa samaa mieltä. Nykykäsityksen mukaan lihavuus ei johdu tyhmyydestä eikä tietämättömyydestä. Jokainen lihava tietää, että hän kuluttaa liian vähän saamaansa energiaan nähden ja että hän on lihava ja että lihavuus on suuri terveysriski.

Lihavuuden taustalla on monenlaisia tunne-elämän (psykologisia) ongelmia sekä sosiaalisia ja kulttuurillisia tekijöitä. Usein olen törmännyt mm. tällaiseen: lapsena seksuaalisen hyväksikäytön uhri haluaa rakentaa runsaasta ylipainosta itselleen piilon muiden seksuaaliselta katseelta. Ei siis kestä sitä, että häntä ns. katsotaan naisena.

Olet katsonut liikaa Hengenvaarallisesti lihava-ohjelmaa?

Nykytutkimuksen mukaan ihmisen painoon vaikuttaa todella paljon hänen suolistonsa mikrobiomi. Se toki muokkautuu jo syntymästä lähtien. Lapsi ei voi sille mitään jos hän saa korvatulehduksia jne ja joutuu syömään useita antibioottikuureja, jotka tuhoavat myös suoliston hyvät bakteerit.

Vierailija
925/1902 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä jolla oli viime vuonna FB:n profiilikuvasaan BLM-kehys, on nyt "Minä otan koronarokotteen" -kehys. Toisena vaihtoehtona on kuva henkilöstä suoja askissa. Muutama vuosi sitten näillä oli Ranskan lipun värit kuvansa päällä, sitä ennen jokin sen aikainen "minä välitän"- juttu.

Vierailija
926/1902 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eineksiä syövät eivät harrasta liikuntaa. Tämän huomaa erityisesti työpaikan kahvihuoneessa, jossa ensimmäisenä kahviin ja pullaan tarttuvat ovat aina niitä, jotka ovat lihavia ja eivät harrasta liikuntaa.

Vierailija
927/1902 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliaisuus, juoruaminen sekä on tyytymätön omaan elämäntilanteeseensa.

Vierailija
928/1902 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholi ja valehtelu

kaljamaha ja itsekkyys

flirttailu ja pettäminen

jutuniskijä ja huono itsetunto

Vierailija
929/1902 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisten henk.koht. asioista juoruilu ja matala älykkyys.

Nimen omaan juoruilu.Juoru ei tarvitse kulkea nyky teknoloogian välillä 1-2 ja 3 henkilölle se on aivan eri minkä 1 kertoi juoruna. suusta suuhun se on vasta aivan eri 5 henkilön kohdalla! Joten haasta aina henkilö joka kertoo luotamuksellisia asioita .Tuossa luotamuksella piha piiri kerrotiin ulkomaalaistataustaisesta naisesta ,joka oli raskaana.Vanha äiti kotona ja 2 muuta lasta. Raskaana oleva nainen liikui aina eri mies auto kyydit.Kyllä sukulaismiehet kuljetavat suvun naiset kaupaan ymm.Jos puoliso töissä .ei kerkiä.Itse ostin eläkeläisenä talveen kuomat,pyöreästi pulitin 70e kuin lidi talvi kumisaapaat nolla kelille,joka tapauksessa alle 20e. Kerrostalo piha piiri toki sanoin vanhalle naiselle tutava.Katsoskun kätevät on kuomat urapohjat ja lämpimät.Loska kelillä sama saapani.Kun uteli hinnat kerroin.Hän pisti paremaksi piha kun näin ja markä keli.Hei ostin kumisaapaat maksoivat kyllä enemän kuin sinun,nämä oli yli 20e.Haloo! Kyseiset saapat hänellä selaiset kun ennen oli Hai kumisaapaat! Ei siinä mitään piha piiri taas kehu joku päivä katso minun kenkiä maksoi 70e .Toiset on kotona ja nekin 70e. Se oli tammikuu. Helmikuu taas uudet talvikengät ja aina tuo 70e.Oliko uudet?Napakasti sanoin jalkineilla ei mitään väliä minkä hintaiset ovat kuhan ovat hyvät jalassa!Persoona on minä minä ,meillä sitä tätä ja alentaa muut.Koskaan en ole leveillyt mitään.Hän kyllä aina keksii jotain,jos pois pihasta ja siinä norkoo.Nyt olen sanonut älä lähesty.Korona aika kuljet maskitta kaikialla ja et välitä etäisyys ihmiset. Minä noudatan ohjeistus riskiryhmään kuuluvana ja aikamies poikas sama kotisi,sinä et. Oikein halveksien naama vinossa katsoi minua.Ei haitaa yhtään. Kuhan antaa kerrostalon piha mennä rauhassa minut.kaikki hyvin.Vanhalle eläkeläisenä minäkään en rumasti viitsi sanoa.

Vierailija
930/1902 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolue ja älykkyysosamäärä rasistisuus ja tyhmyys

Vierailija
931/1902 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoruilu, kateus, tyytymättömyys ja uhriutuminen kulkevat tietynlaisen ihmistyypin mukana. Profiloin heidät sellaisiksi jotka eivät ole uskaltaneet tai tajunneet ottaa elämänsä ohjia omiin käsiinsä. Heidän mielestään joku muu on vastuussa heidän onnestaan ja menestyksestään (puoliso, sukulainen, pomo tai vaikka naapuri) ja he ovat taipuvaisia ottamaan uhrin roolin. Heidän aloitekykynsä omaa elämäänsä koskevissa päätöksissä on hyvin alhainen ja he odottavat että he kohtaavat oikean ihmisen joka nostaisi heidät sille paikalle johon he mielestään kuuluisivat. He kasaavat odotuksia läheisilleen ja katkeroituvat heille jos he eivät vastaakaan heidän odotuksiaan. Menestyneitä ihmisiä he kadehtivat, koska uskovat heidän onnistumisensa perustuvan tuuriin tai sitten lähipiiriin, joka auttaa heitä eteenpäin. Tämä ihmistyyppi ei siedä lähellään niitä jotka ovat menestyneet paremmin kuin he itse - varsinkaan, jos menestys on tullut siitä huolimatta että menestyjillä on ollut voitettavinaan esteitä, joita katkerat ovat itse väittäneet oman menestyksensä tulpiksi.

Vierailija
932/1902 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän asti vahvin on ollut se että ihmisillä jotka käyttävät silmälaseja on yleensä näössä jotain vikaa.

Vierailija
933/1902 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea luonne ja kantapää kävely.

Vierailija
934/1902 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehkuttaa varauksetta Niinistöä <--> Empatiavajeellinen

Vierailija
935/1902 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siisti koti ja ahdasmielisyys

Tämä ei pidä paikkaansa.

Vierailija
936/1902 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistymättömyys ja ööriäikeistöläinen maailmankuva on ihan todettu juttu.

Samoin kapeakatseinen äärimmäinen vanhoillinen kristillisyys uppoaa vähän epävakaisiin ihmisiin. Pienikin oma tai muiden poikkeaminen heidän tiukasti rajaamaltaan hyveen polulta saa nämä järkyttymään. Tämä ei koske kaikkia kristttyjä, osa on pikemminkin lempeitä ja ymmärtäväisiä.

Vierailija
937/1902 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuminen pk-seudulla ja tuulivoimarakentamisen kannatus kauaksi maaseudulle, pois omista silmistä.

Vierailija
938/1902 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmisto, vajaa

Vihreä, kiukkuinen

Lihava, pöljä

Köyhä, vassari

Koulutettu, fiksu

Älykäs, vauras

Demari, kiero

Vege, mt ongelmat

Punavihreä, kannattaa holhoussosialismia

Porvari, järkevä

Huumeet, hörhö

Sijoittaja, älykäs

Pikavippaaja, talousongelmainen

Tupakka, tyhmä

Vierailija
939/1902 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

V a l koro skaisuus ja meluaminen ym. itsekäs eläminen esimerkiksi kerros- ja rivitalossa, jossa tulisi ottaa muut huomioon.

Vierailija
940/1902 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pakolinen kirjoitti:

Toimitusjohtaja isommassa firmassa -> psykopaatti / narsisti, näkee että kyynärpäitä on käytetty asemaan päästäkseen vaikka kompetenssia ei muuten riittäisi sinne asti.

Ei syytetä vain yksityistä.

JULKINEN se vasta onkin täynnä narsisteja.

Varsinkin kunnanjohtajat ja muut isot viskaalit.

Sekä useat top poliitikot.

Ne hakevat virkoihin pääasiassa vallan takia.

Useissa kunnissa on päällä nytkin riitaisa valtataistelu.

Syynä kuppikunnat ja narsistiset johtajat.

Riksussa valta vaihtui riidan takia, karkkilassa ollut iso riita päällä jo 3 v ajan.

Samaa lukuisissa kunnissa koko ajan.

Seuratkaapas uutisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme