Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisten asioiden ihmisissä olette huomanneet korreloivan keskenään?

Vierailija
23.02.2019 |

Tämä on peukutusta! Nyt saa mutuillakin ihan vain oman kokemuksen pohjalta, ja sitten peukku ylös jos olet samaa mieltä, ja peukku alas jos olet eri mieltä. Jos asiaa on tutkittu ja jaksat etsiä linkkejä, eikä kyseessä ole vain mielipide, niin niitäkin voi toki laittaa mukaan.

Eli siis mielipiteet, näkemykset, työ, arvot, käytös ja sen sellainen.

Aloitan: Taiteilijat ovat yleensä avarakatseisia ja suvaitsevaisia ihmisiä.

Kommentit (1902)

Vierailija
801/1902 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon kotieläimiä, alhainen koulutustaso, tatuoinnit, tupakointi.

Minä! Kaikki oikein!

Vierailija
802/1902 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ripsienpidennykset ja no brain

Ihanaa naisvihamielisyyttä taas täällä ja vieläpä naisten toimesta todennäköisesti. Laittautuva nainen = tyhmä?

Itse olen mensaan kuuluva lisensiaatti ja minulla on ollut ripsienpidennykset nyt 4 vuotta, mutta kaipa olen "no brain"

Jos todella olet kouluttautunut, tiedät mitä korrelointi tarkoittaa. Se ei ole syy-seuraussuhde ja se ei myökään poissulje muita vaihtoehtoja kyseisissä tilanteissa. Itsekkin olen korkeastikoulutettu maisteri ja minulla on ripsipidennykset ollut monia vuosia, mutta silti peukutin tuota ylöspäin. Koska tottahan se on omien kokemuksieni perusteella. Ei se silti tarkoita, että jokainen ripsipidennykset omaava olisi tyhmä tai että jokainen kananaivo hankkisi ripsipidennykset.

Ohi.

Täällä esitetään faktoja, kokemuksia, mielipiteitä, uskomuksia ja niiden yhdistelmiä korreloivista asioista. Osa asioista on objektiivisesti todettavissa (ylipaino, tatuoinnit, työttömyys), sitten on näitä No brain -uskomuksia.

Edelliselle kirjoittajalle: mitä lisäarvoa antaa sana korkeastikoulutettu maisteri-sanan edellä? Kirjoitat myös itsekKin.

Minusta ripsienpidennykset eivät mitenkään korreloi tyhmyyden kanssa, kuten eivät mieltymysasiat yleensäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/1902 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hevari ulkonäkö miehellä (pitkät hiukset, mustat vaatteet, yleensä jonkun hevimetallivändin logo paidassa) =leppoisia, rehellisiä ja uskollisia ystäviä.

Punkkarit toinen! Tosin riippuu siitä, onko elämäntapahevari/-punkkari vai "vttu tää on vähän siistii ja rajuu!" wannabe hevari/punkkari. Wannabe tyypit on niitä ikäviä. Elämäntapahevarit ja elämäntapapunkkarit yleensä kannattavat hyviä arvoja esim. Behemoth-bändin laulaja Nergal on puolalaisena protestoinut kiivaasti uutta aborttilakia naisia alentavana. Judas Priest on taas yksi homomaailman keulahahmoista ja edelläkävijöistä.

Vierailija
804/1902 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiväärä kaiken arvosteleminen ja liika joutilas aika (on vain omien ajatusten parissa). Yksinäisyys ja vähä kokeminen tekee helposti yksisilmäiseksi arvostelijaksi.

Vierailija
805/1902 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkeilijät ja matkustelun kritisointi.

Vierailija
806/1902 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervasemmiston kannattajat yksinkertaisia typeryksiä joita on helppo kusettaa. Varsinkin ulkomaalaisten on helppo manipuloida vihervassareita. Ovat myös poikkeuksetta huonon itsetunnon omaavia.

Vierailija
807/1902 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinviha ja sadismi

Oikeasti järkytyin, kun luin Hesarin toimistoeläimiä käsittelevän jutun kommentteja. Ei tarvitse pitää siitä että eläimiä on toimistolla, mutta se suoranainen viha kohdistettiin noihin viattomiin eläimiin. 

Vierailija
808/1902 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saituuden ja laihuuden, jopa aliravitsemuksen.

Vierailija
809/1902 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pröystäily koruilla/vaatteilla/"lifestylellä" ja olematon omaisuus yhdistettynä ylivelkaantunuisuuteen

Vierailija
810/1902 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähä-älyisyys ja persujen kannatus.

Vierailija
811/1902 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitelma että korkeasti koulutettu on aina älykäs

Koulutus on muokkaamista.  Tottelee kuin opetettu koira.

Vierailija
812/1902 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naissukupuoli ja hyväuskoisuus vaarallisessa määrin, erit. Nuorella iällä.

= idealismi, epärealistisuus. Tuleva hyväksikäytön uhri.

Vierailija
813/1902 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeily ja pieni kalu

Vierailija
814/1902 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupäällikkö - matala äö

Vierailija
815/1902 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golfaaminen ja ylipaino

Vierailija
816/1902 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demarius korreloi sekärangattomuuteen

Vierailija
817/1902 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ilkeä ja saa ilkeän eukon.

Ei todellakaan korreloi! Päinvastoin, ilkeällä eukolla on lähes 100 % varmuudella ylikiltti, kaikessa periksi antava ja tossun alla elelevä mies.

Ja ihan sama toisinpäin. Huikentelevainen, leuhka ja hyvätuloinen mies -kotona kaikkensa perheen eteen antava superkiltti ja kaikille ystävällinen vaimo.

Vierailija
818/1902 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pihiys ja röhkeys.

Näköjään pihisteli kirjaimen.

Vierailija
819/1902 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akateeminen koulutus ja omahyväisyys

Koulutusasteen aktiivinen kysely kollegoilta ja akateemisten vähättely

Koulutettu on kuin mekaanisesti tuotettu.  Pänttäystaito riittää. Koulutettu herra voi olla kuin imbesilli.

Hyvät arvosanat, mutta ei esim. osaa keittää vettä. (On ollut tiedossa sellainen tapaus!)

Ja se ulkomailla oppinut kuoli viinaan.  -Minä olen työtön, absolutisti, onnellisessa liitossa ja kohtuullisen varakas, perintöä saamatta. Ja kun en ole kortistossa, niin ei tarvitse luukullakaan pokkuroida.

Vierailija
820/1902 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeasti koulutettujen naisten arvostuksen ja huomion puute (tai tunne tästä) lapsuudessa/nuoruudessa ja köyhien + duunareiden avoin ja äänekäs halveksunta, sekä arvostelu.

Näitä löytyy yllättäen melko paljon humanistiselta puolelta, aloilta joilta ei ehkä ensimmäiseksi ajattelisi. Olen kyökkipsykologisoinut ilmiön (tiedostomattomaksikin) kateudeksi ja katkeruudeksi vähän järjettömistäkin asioista köyhiä/alemmin koulutettuja kohtaan.

Itse olen työssä isossa tehtaassa (ylempi toimihenkilö) ja olen huomannut että ne duunarit jotka ovat tulleet suoraan yläasteelta tai ammattikoulusta tehtaaseemme töihin ovat kapeakatseisia, jatkuvasti työoloihin tyytymättömiä, haluttomia oppimaan uutta ja kehittymään. Halveksivat akateemisesti koulutettuja ja kuvittelevat että koko tehdas pyörisi sillä jos vaan koneenkäyttäjät ja tehdastyöntekijät saapuu paikalle, mitään toimihenkilöitä ei heidän mielestään tarvita.

Yhdistän nuo mielipiteet alhaiseen koulutustasoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä