Millaisten asioiden ihmisissä olette huomanneet korreloivan keskenään?
Tämä on peukutusta! Nyt saa mutuillakin ihan vain oman kokemuksen pohjalta, ja sitten peukku ylös jos olet samaa mieltä, ja peukku alas jos olet eri mieltä. Jos asiaa on tutkittu ja jaksat etsiä linkkejä, eikä kyseessä ole vain mielipide, niin niitäkin voi toki laittaa mukaan.
Eli siis mielipiteet, näkemykset, työ, arvot, käytös ja sen sellainen.
Aloitan: Taiteilijat ovat yleensä avarakatseisia ja suvaitsevaisia ihmisiä.
Kommentit (1902)
Ylipaino + pieni koira -> voi sanoa harrastavansa säännöllistä liikuntaa.
20 metriä pihalle ja takas kun rööki poltettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakointi ja alhainen koulutustaso.
Mistä te näitä keksitte?
Heti tuli mieleen kaksi tupakoiva tohtoria.Rippuu missä muodossa polttaa. Jos käärii sätkiä niin koulutustaso on alhainen. Jos polttaa piippua on koulutettu älykkö.
Kaksi tupakoivaa tohtoria ei ole kovin paljon. Kuinka monta tupakoivaa raksamiestä saat mieleesi?
Saan mieleeni enemmän tupakoivia tohtoreita, koska tunnen tohtoreita enemmän kuin raksamiehiä (ja sattuneet juuri ne savuttomat, jos nyt ovat vähemmistössä). Jotkut tri lopettaneet vanhemmalla iällä kun on vihdoin tullut se seinä vastaan, että terveyshaitat alkaa olla todellisia. Jotkut polttelevat salaa, uskokaa tai älkää, paheet ne on oppineillakin. Ja ihan Mallua polttelevat, ei todellakaan mitään piippua :'D
-eri
Oman rehellisyyden mainostaminen ja korostaminen, "mä nyt vaan en voi sietää valehtelua" = epärehellisyys jopa patologiseen valehteluun saakka.
Iloisuus/nauravaisuus ja pilkallisuus.
Kaikkien kaveri ja selkäänpuukottaminen.
Kaikki eläinhullut (koira-, kissa, hevosihmiset), joita olen tavannut, ovat olleet poikkeuksetta todella tilannetajuttomia ja hankalia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tykkää kissoista - tavalla tai toisella taipumus kontrollinhaluun
Tämä on ainakin minun kohdallani totta. En tykkää kissoista, koska ne eivät tottele käskyjä. :D
Menestyiden ihmisten haukkuminen = itse menestynyt huonosti elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vauraus ja vaatimattomuus.
Pummit pysyy poissa helpommin.
Vierailija kirjoitti:
Helsinkiläiset ja tavallinen lumisade korreloivat hyvin vahvasti. Ikävällä ja säälittävällä tavalla.
Heti revitellään: on lumikaaosta, karmeaa keliä, kamalaa liukkautta, inhottavia kaatuilemisia ja muuta uusavuttomuuteen liittyvää ja nynnyilystä kertovaa.
Vastenmielistä luettavaa ja kuultavaa, argh!
"Vaasiksella" oli tukkoista kuin Manilassa.
Diplomi-insinöörimies pukeutuu j*nnämiestä todennäköisemmin tylsästi siistiin kauluspaitaan. Diplomi-insinöörimies on myös todennäköisemmin petetty mies kuin pettänyt mies.
Hevari ulkonäkö miehellä (pitkät hiukset, mustat vaatteet, yleensä jonkun hevimetallivändin logo paidassa) =leppoisia, rehellisiä ja uskollisia ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Hevari ulkonäkö miehellä (pitkät hiukset, mustat vaatteet, yleensä jonkun hevimetallivändin logo paidassa) =leppoisia, rehellisiä ja uskollisia ystäviä.
Mä olen kerran kadulla törmännyt sellaiseen "leppoisaan hevarimieheen", joka potki kadun varteen pysäköityjen autojen sivupeilejä rikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kerran kadulla törmännyt sellaiseen "leppoisaan hevarimieheen", joka potki kadun varteen pysäköityjen autojen sivupeilejä rikki.
Okei. Mutta ei kuitenkaan potkinut sua. Eli oli sua kohtaan leppoisa.
Ihmisten kategorioiminen ja matala älykkyys. Tai sitten vain ajattelemattomuus.