Millaisten asioiden ihmisissä olette huomanneet korreloivan keskenään?
Tämä on peukutusta! Nyt saa mutuillakin ihan vain oman kokemuksen pohjalta, ja sitten peukku ylös jos olet samaa mieltä, ja peukku alas jos olet eri mieltä. Jos asiaa on tutkittu ja jaksat etsiä linkkejä, eikä kyseessä ole vain mielipide, niin niitäkin voi toki laittaa mukaan.
Eli siis mielipiteet, näkemykset, työ, arvot, käytös ja sen sellainen.
Aloitan: Taiteilijat ovat yleensä avarakatseisia ja suvaitsevaisia ihmisiä.
Kommentit (1902)
Oikeistolaisuus ja kusipäisyys /ylimielisyys. Vihreiden äänestäminen ja itsetehostus / hyvesignalointi.
Matala älykkyys sekä yhteiskunnan elättinä elely ja persujen haukkuminen.
Vierailija kirjoitti:
tietynlainen pukeutumistyyli korreloi vahvasti siihen polttaako henkilö tupakkaa. Pystyn julkisilla paikoilla liikkuessani helposti päättelemään ketkä polttavat tupakkaa.
Mistä saat aina tietää, että olet päätellyt oikein?
Sormi pystyssä toisten tuomitseminen tekopyhästi ja oma ”syntinen” elämä.
Tatuoidut ihmiset pääsääntöisesti tupakoivat ja ovat heikosti koulutettuja.
Vihreitä kannattavat yleensä maaseutuun kontaktinsa menettänet, pääkaupunkiseudulla vuokralla asuvat ns. uus ekokommunistit.
Ne jotka syyttävät muita ilonpilaajiksi, ovat yleensä ensin itse pilanneet näiden ilon.
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka syyttävät muita ilonpilaajiksi, ovat yleensä ensin itse pilanneet näiden ilon.
Perus kiusaajan kommentti.
Kiusaajilla on kivaa, kun antaa niiden olla, ei puutu. Kun asioihin puututtu on muiden ilon pelaaja.
Kiusaamisesta syntyvä ilo on syytäkin pilata.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoidut ihmiset pääsääntöisesti tupakoivat ja ovat heikosti koulutettuja.
Olisi pitänyt vissiin sanoa tästä rajusti tatuoidulle kirurgille joka leikkasi minut :D
Vierailija kirjoitti:
Lihansyönti ja vihaisuus.
Lihansyönti ja lihakset.
Vierailija kirjoitti:
Sormi pystyssä toisten tuomitseminen tekopyhästi ja oma ”syntinen” elämä.
Olen uskovainen ja juuri eilen mietin sitä, että miten tuntuu, että ne jotka ovat viettäneet jotenkin erityisen "syntistä" elämää ennen sitä kääntymistä. (Tai näin ainakin itse kuvaavat, tämä on se tarina) niin samat ovat sitten yhtäkkiä eniten sellaisista muiden pienemmistä asioista osoittelevia ja korostavat sitä (oman pienen yhteisön? näkökulmaa) oikeasta tiestä.
Mutta, ehkä he sitten tietävät jotain mitä muut eivät, esim. että juuri pienestä lähtee isompi huono kierre, kaikki tietävät "kun antaa pirulle pikkusormen se vie koko käden". Tämän tosin voin allekirjoittaa, se on lumipalloefekti, ja olet kuopassa ennen kuin ehdit havaita.
Silti, eikö niistä suurista synneistä ja vaikeuksista vapautumisen ajattelisi lisäävän sitä jotain ymmärrystä elämää ja toisia kohtaan?
Perustelee asioita usein "maalaisjärjellä", "intuitiolla", "aivojen käyttämisellä" tmv. -> Mutuilee paljon ja erehtyy usein, eikä tajua sitä itse. Pitää eri mieltä olevia, asiantuntijoitakin, tyhminä.
Hadfag kirjoitti:
Suomiräpin kuuntelu ja tyhmyys, usein myös kuorrutettuna huumeriippuvuudella.
Nykyään jopa prosenttijengiläisissä on näitä suomiräppääjiä eli valkoisia k u u kereita, eivät tajua, että supportaavat mustien gettorikollisten degeneroitunutta kulttuuria. Huumeet, rikollisuus ja i d i o t i s m i ovat leimallisia näille tapauksille.
Vierailija kirjoitti:
Perustelee asioita usein "maalaisjärjellä", "intuitiolla", "aivojen käyttämisellä" tmv. -> Mutuilee paljon ja erehtyy usein, eikä tajua sitä itse. Pitää eri mieltä olevia, asiantuntijoitakin, tyhminä.
Jos tekisi kaikki päätöksensä elämässä kaikenmaailman asiantuntijoiden lopputulemien mukaisesti niin takaan ettei elämästä tulisi yhtään mtään.
Light-kolan kittaminen ja lihavuus.