Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa tumpeloa deittailussa

Vierailija
23.02.2019 |

Erosin taannoin 15 vuoden parisuhteesta ja deittailuun liittyvät jutut on päässeet aika hyvin unohtumaan :D Mitä tekisitte seuraavassa tilanteessa, kannattaako laittaa enää toista viestiä:
Eli lähdin eilen eräälle keikalle kaverini kanssa ja tutustuin siellä kivaan mieheen. Hän oli erittäin hauska, mukava ja kohtelias, sellainen herrasmies. Lähti meidän kanssa sitten vielä baarikierrokselle ja oli todella hauska ilta. Pieni kiinnostus tuntui olevan molemminpuolista ja kemiat natsaavan.
Käveli vielä kanssamme autolleni (olin siis kuski joten alkoholikaan ei sumenna muistikuvia). Mies odotteli vielä kansamme auton sulamista ja raappasi tuulilasin (oli satanut jotain jäätä auton päälle jota ei meinannut saada millään pois). Lopuksi vielä halattiin ja vaihdettiin numeroita ja sovittiin että pistetään viestiä.
Tänään sitten nakkasin päivällä hänelle viestin "kiitos tuulilasin raappauksesta, nähtiin hyvin ajella kotiin". Mitään vastausta ei kuitenkaan ole tullut.
Onko jo epätoivoista, jos laitan hänelle illalla vielä jotain, että laittaa viestiä jos haluaa lähteä kahville tms. Voiko miehet olla ymmärtämättä tuollaisesta, että kiinnostusta olisi vai annanko asian vain olla jos mitään ei kuulu?
Mies ei edes ollut juurikaan päissään, joten senkään piikkiin ei voi oikein laittaa.
Ei ole maailman loppu vaikka häntä ei kiinnostaisi, mutta olisi kiva saada vinkkejä kehtaanko enää laittaa mitään 😂

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tilanne? :D

Vierailija
42/43 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, olin vissiin vaan liian hätäinen viestin odottaja (yllättäen).. 😁

Illalla kymmenen jälkeen, kun olin jo luopunut toivosta, tulikin vastausta "Eipä kestä, varmaan oli tosi liukasta ajella? Hyvää bileiltaa!"

Eli hommalla on kuin onkin vielä toivoa!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, miten juttu jatkuu? Pyysitkö kahville?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi