Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei tee anoppilassa mitään, mutta minulta odotetaan auttamista - mitä tekisit?

Turhauttavaa
23.02.2019 |

Kun mieheni ja minä saavumme anopin luo viikonlopuksi, mies istuu koko viikonlopun sohvalla, katsoo telkkua ja äitinsä passaa häntä kokaten poikansa mieliherkkuja.

Sen sijaan minulta äiti pyytää palveluksia - tiskaamista, salaatintekoa, roskien kiikuttamista...

Ei nappaisi tällaiseen "perinteiseen" naisen rooliin suostuminen. Mitäs tekisitte?

Sinänsä sattuu sydämeen anopin jättäminen yksin hommien kanssa, kun on jo vanha ja hommaa on toki paljon, jos ruuat pitää laittaa koko porukalle ja vielä siivota jäljet.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli ekalla vierailulla noin. Sanoin miehelle jälkeen päin asiasta ja nyt osallistuu samalla lailla kuin minä. Eli kun anoppi pyysi minua niin mentiin molemmat avuksi. Siinäpähän alkuun ihmetteli, nyt on ylpeä pojastaan ja jakaa tehtävät molemmille (ei sukupuolittuneesti).

10v. yhdessä

Äiti on _ylpeä_ kun poika tekee kotitöitä??? Nythän puhutaan aikuisesta miehestä, ei 5-vuotiaasta lapsesta!

Kyllä. Sukupolvien välinen kulttuuriero...

Vierailija
22/22 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhauttavaa kirjoitti:

Kun mieheni ja minä saavumme anopin luo viikonlopuksi, mies istuu koko viikonlopun sohvalla, katsoo telkkua ja äitinsä passaa häntä kokaten poikansa mieliherkkuja.

Sen sijaan minulta äiti pyytää palveluksia - tiskaamista, salaatintekoa, roskien kiikuttamista...

Ei nappaisi tällaiseen "perinteiseen" naisen rooliin suostuminen. Mitäs tekisitte?

Sinänsä sattuu sydämeen anopin jättäminen yksin hommien kanssa, kun on jo vanha ja hommaa on toki paljon, jos ruuat pitää laittaa koko porukalle ja vielä siivota jäljet.

Puhu miehelle ja anopillekin. Noin ei aikuinen ihminen kohtele äitiään! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi