Haluaako miehet naisen, jolla on piirteitä sekä jännänaisesta että söpönaisesta?
Kommentit (12)
Onko nainen jännänainen silloin jos henkisesti pelkää tätä niin paljon että pitää uhkailla lakitoimilla ja poliisilla?
Mitä nuo määritelmät sitten pitävätkään sisällään..
Itse olen "naapurintyttömäinen" nainen, asiallinen ja ujohkon oloinen vieraassa seurassa,
tutustuttua paljastuu että olen kiihkeä ja todella halukas, pidän seksistä paljon ja monipuolisesti.
Poislukien anaali- yms erikoismieltymykset.
Kyllä oon sellai ulkoisesti viaton nainen mutta pedissä täysi peto, miehet aina tykänneet
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät halua jännänaista ellei se tarkoita seksuaalisesti hyvin aktiivista naista, joka tyydyttää miehen kaikki tarpeet.
Correct.
Juu, 170cm. Blondi sinisillä silmillä. Kasvoiltaan kaunis. Hoikka. Älykäs ja koulutettu. Hallitsee flirttailun täydellisesti, saa miesten huomion. Juo mieluummin olutta baarissa, hallitsee äijähommat kuten hitsaamisen ja moottorisahaamisen esim. Toisaalta pukeutuu kirkkaan punaiseen seksikkääseen mekkoon tai mustaan. Tiukat farkut ja hyvä perse. Olen ihan tyytyväinen.
Punainen mekko ja tiukat farkut, soma yhdistelmä.
Vierailija kirjoitti:
Juu, 170cm. Blondi sinisillä silmillä. Kasvoiltaan kaunis. Hoikka. Älykäs ja koulutettu. Hallitsee flirttailun täydellisesti, saa miesten huomion. Juo mieluummin olutta baarissa, hallitsee äijähommat kuten hitsaamisen ja moottorisahaamisen esim. Toisaalta pukeutuu kirkkaan punaiseen seksikkääseen mekkoon tai mustaan. Tiukat farkut ja hyvä perse. Olen ihan tyytyväinen.
Mä olen ainakin kuullut useasta ei suusta olevani "Sopivasti kiltti ja sopivasti jännä/pahis." Tiedä mitä sitten tarkoittaa, mutta näin voisin tämän perusteella päätellä asian olevan.
Miehet eivät halua jännänaista ellei se tarkoita seksuaalisesti hyvin aktiivista naista, joka tyydyttää miehen kaikki tarpeet.