Mitä ajattelet jos jonkun ystäväsi mies tunkee mukaan tyttöjen iltaan?
Minä en oikein luota naisystävääni. Olen kuullut kaikenlaista "tyttöjen illoista" , jossa naiset lähtevät baariin ja ottavat tuntemattomilta miehiltä lasteja vessassa. Naisystäväni on kutsuttu ytheen tyttöjen iltaan. Haluaisin mukaan varmistaakseni että hän käyttäytyy arvonsa mukaisesti. MP?
M28
Kommentit (46)
Ajattelen että mies on mustasukkainen surkea vätys joka omaa huonon itsetunnon.
Pidän sitä miestä melkoisen ääliönä.
Yhdellä kaverilla on tuollainen mies. Ajattelen että on mielisairas.
Sanoisin että kyseessä on joko a) hieman luuseri tai b) sairaalloisen mustasukkainen tyyppi, tai tod.näk. c) sekä että. Eli en suosittelisi.
Hyvässä suhteessa täytyy luottaa toiseen. Luottamus kasvaa kun sitä antaa..
Pyöriihän miestenkin porukoissa välillä naisia periaatteella "yksi jätkistä", joten hyvin voit mennä mukaan vastaavalla tavalla "yksi tytöistä".
Vissiin olet sitten itse ollut tuollainen ”tuntematon mies” kun niin hyvin näyt tietävän. Itse en kyllä noin vainoharhaista ja mustasukkaista miestä jaksaisi katsella.
Kyllä varmaan alkaa se tuntematon mies kiinnostaakin jos oma mies on tuollainen harhoissa elävä nyhverö.
Lähinnä ajattelisin että tyttöystävä on tällaisella miehellä saamaton tossu kun antaa miehen tulla mukaan. Miestä pitäisin vain outona.
Ajattelen, että on outo mies jos kumppanin tuollaiseen päästää.
Kai tämä nyt on trolli. Ei kai kukaan oikeasti ole noin mäntti.
Minusta (miehestä) on vain ja ainoastaan positiivista, jos nainen haluaa viettää toisinaan aikaa omien kavereittensa ja ystäviensä ja ketä nyt sitten muita läheisinä ja tärkeinä pitääkin, eikä hän tarvitse minun myötävaikutstani ja mukana oloani silloin kun tuota aikaa viettää. Ihan hyvin koen ja tunnen tulleeni juttuun kumppanini läheisten ihmisten kanssa. Kyse ei ole siitä Kyse on enempi siitä, että en halua olla takiainen, joka roikkusi aina kumppanissa kiinni ja mukana kuin se vain suinkin on mahdollista. Toiseksi nautin itse toisinaan itsekseni kanssa olosta ja tähän aukeaa mitä mainion tilaisuus, jos kumppani ilmoittaa, että hän haluaisi viettää "tyttöjen illan" Kolmanneksi jos minä haluan viettää ja/ tai ottaa osaa vastaavasti "poikien iltaan" ,niin se ei aiheuta hämminkiä ja kummeksuntaa kun kumppanillani on mahdollisuus yhtä lailla viettää "tyttöjen iltaa" (Lainaus merkeissä siksi, että vaikka puhutaan tyttöjrn illasta, niin ei minua haittaa vaikka kumppanini haluaisi viettää aikaa porukassa, jossa olsii myös vastakkaisen sukupuolen edutajia, vaikka minä en olisi mukana).
Ap, olet aika nuori vielä. Jos nyt hakisit apua tuohon mustasukkaisuuteen, et ehkä joutuisi kärsimään siitä niin pitkään. Se olet sinä joka siitä eniten kärsii. Sun tunteet menee vuoristorataa kun mitä sairaimmat mielikuvat pyörii päässä, sinä tulet sen takia vielä jätetyksi, sinä aiheutat monta turhaa riitaa. Ei ole häpeä myöntää että on ongelma ja hakea siihen apua. Eikö olisi ihana saada mieli rauhoittumaan? Tyttöystävää vahtimalla se ei onnistu koskaan, et koskaan voi vahtia niin tarkkaan.
Onneks en tarvitse esiliinaa, en kauppaan, en kapakkaan. Onhan noita vuosien mittaan nähty kaikenlaisia, mutta itse en lähde esiliinaseurassa minnekään eikä kaverinkaan tarvitse sellaista mukaan ottaa.
Pitäisin miestä mustasukkaisena i¨dioottina ja suosittelisin ystävääni jättämään hänet. Vastasin siis tuon aloituksen mukaan, vaikka se onkin naurettavaa provoilua. Ei kukaan täysijärkinen käytä ilmaisua "käyttäytyä arvonsa mukaan".
Mies on varmasti sairaalloisen mustasukkainen luuserivätys, joka yrittää kontrolloida ystäväni elämää ja pilata sen. Ainakin onnistuu toiminallaan pilaamaan myös tyttöjen illan, kun tunkee sinne mukaan. Ystäväkin on selvästi jo alistettuna talutusnuorassa, kun ei kykene yksin tulemaan tyttöjen iltaan. Hyi kamala.
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä kaverilla on tuollainen mies. Ajattelen että on mielisairas.
Mun kaverilla on kanssa tollanen mies. Se ilta menee kyllä vähän pilalle, kun se yks kyttäilee. Ei me siellä tehdä mitään. Sanoin omalle miehelle siitä kerran ja kysyin, että tulisitko sinä. Vastas heti, että ei mitään toivoa. En edes kehtaisi tulla. Se on teidän ilta naisten kesken ja en ajattele, että olisit toista miestä kyttäämässä siellä, koska helpommin pääset potkimalla mut ulos, niin ei tarvi salaa tehdä asioita. Toi on yksi iso asia minulle miksi olen mieheni kanssa, kun se ymmärtää asioita eikä ole mustasukkanen, kun ei sillä ole edes siihen syytä. En ikinä pettäisi miestäni. Se on niin hieno ihminen. Hyvin harvoin edes käyn missään, mutta jos tollanen ilta on, niin aamulla mies on tehnyt krapularuokaa ja köllöttelee vieressä ja katsellaan leffoja. Sekin on sellanen asia, että harvoin kun lähden, niin odotan enemmän sitä huomista päivää, kun saa köllötellä vieressä ja nukahdella ja on tehty epäterveellistä ruokaa. Se osaa tehdä sitä krapularuokaa hyvin.
Oivoi, miltä tuntuisi jos naisesi tuppautuisi mukaasi jätkien iltaan? Vaikka jonkun kaverisi polttareihin, varpajaisiin jne mitä niitä virallisempiakin miesten omia juhlia on.
Meillä tyttöjen illat harvemmin päätyvät edes baariin. Meillä on niin paljon puhuttavaa ja hauskaa, ettei raaskita lähteä meteliin. Alkuiltana ohjaisin sut varmaan istuskelemaan keittiöön yksinäsi tai miehenikin ollessa kotona voisitte yhdessä pelata pleikkaa. Samassa huoneessa et olisi. Jos sitten lähdettäisiinkin baariin, sinä saisit rooliksi istua paikallasi, varata sitä pöytää ja vahtia laukkujamme ja juomiamme samalla kun me tanssisimme tahmaisella lattialla. Mukana et tanssisi ja meidän tultuamme pöytään voisit kohteliaasti siirtyä sivuun, meidän tyttöjuttumme eivät ole puolisoiden korville tarkoitettuja. Latistaisit kaikkien tunnelmaa. Tyttöystävääsi tuskin seuraavalla kerralla kutsuttaisiin, vaikka kuinka toimisitkin ilmaisena taksina ja pöydän pitäjänä. Haluatko hänen tulevan syrjityksi ystäviensä toimesta?
Ihan vertailukohdaksi, meillä tyttöjen illat päättyvät omaan kotiin yksin. Tai toisinaan illan emännän luokse sohvalle, jos omaan kotiin olisi pitkä matka ja autolla tultu mutta niistä ollaan sovittu jo etukäteen. Iltaan ei mahdu miehiä mukaan, ei tuttuja eikä vieraita.
Hah hah. Ottavat lasteja vessassa :))