Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Cuckold kokemuksia?

Vierailija
23.02.2019 |

Kuulostaa mielenkiintoiselta. Asiallista avointa keskustelua kiitos.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/37 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkäät siitä, että partnerisi hyväilee sinun edessäsi jotakuta toista, niin ihmeessä vaan kokeilemaan. Et saa olla liian mustasukkaista tai omistuksenhaluista sorttia. Itse olen harrastanut kumppanini kanssa ryhmäseksiä joitakin kertoja luotettavien, samanmielisten tuttujen kanssa ja olemme jutelleet asiasta ennen kuin ryhdyimme swingaamaan, ryhmäseksiin ja cuckoldiin. Kuitenkin rakastamme toisiamme, mutta seksuaalisuutemme ja fantasiamme toteutimme yhdessä tuumin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaanpa että av-mammat harrastaa vieraita ilman että aviomies tietää asiasta

Vierailija
4/37 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, jota kiihottaa ajatus vieraasta miehestä vaimoni kanssa. Olen itse komea, hyväkroppainen ja omaan ison varustuksen. Minulle fantasiassa ei ole mitään alfa-uros pohjaa. Rakastan vaimoani todella paljon. Hän on älykäs, hauska, positiivinen ja todella kaunis. Jokainen kehonosa vaimostani näyttää kauniilta ja rakastan sitä miten hän nauttii kosketuksesta. Se miksi kiihotun asiasta, johtuu todennäköisesti siitä, että minulla in aikaisempi kokemus asiasta. Toisekseen, minua kiihottaa ajatus, miten kaunis vaimoni sytyttää toisen miehen upeilla pienillä rinnoillaan, pepullaan ja aktiivisuudellaan. Tottakai vaimon nautinto kiihottaa todella paljon. Siinä on monta elementtiä. Olen myös 100÷ hetero. Nämä mieltymykset on varmasti monen asian summa.

Vierailija
5/37 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, jota kiihottaa ajatus vieraasta miehestä vaimoni kanssa. Olen itse komea, hyväkroppainen ja omaan ison varustuksen. Minulle fantasiassa ei ole mitään alfa-uros pohjaa. Rakastan vaimoani todella paljon. Hän on älykäs, hauska, positiivinen ja todella kaunis. Jokainen kehonosa vaimostani näyttää kauniilta ja rakastan sitä miten hän nauttii kosketuksesta. Se miksi kiihotun asiasta, johtuu todennäköisesti siitä, että minulla in aikaisempi kokemus asiasta. Toisekseen, minua kiihottaa ajatus, miten kaunis vaimoni sytyttää toisen miehen upeilla pienillä rinnoillaan, pepullaan ja aktiivisuudellaan. Tottakai vaimon nautinto kiihottaa todella paljon. Siinä on monta elementtiä. Olen myös 100÷ hetero. Nämä mieltymykset on varmasti monen asian summa.

Vähän on nyt selittelyn makua tuossa...

Vierailija
6/37 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ja miksi pitäisi selitellä?

Vierailija
7/37 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä tässä elämässä tekee. Kaikki kuolee kumminkin. Elämässä kukanenkin nauttii ja tekee mitä tahtoo. Ei siinä tarvi kysellä muilta. Kukaan ei ole muistelemassa 100 vuoden päästä!

Vierailija
8/37 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyn!

Vierailija
9/37 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kiihottaa ajatus vaimon nautinnon, kokemusten ja halutuksi kokemisen tunteen lisääminen ja tätä kautta kokonaisvaltaisesti hänen seksuaalisuuden laajentuminen ja vapautuminen. Tässä kiihottaa myös ajatus siitä, että toinen mies pääsee nauttimaan siitä, mistä minä pääsen nauttimaan säännöllisesti. Hän saa kokea pienen palan seksielämääni ja pääsee tuottamaan nautintoa minun vaimolleni hetkellisesti.

Naiset/vaimot, mikä teillä tässä cuckold/hotwife-jutussa kiihottaa?

Vierailija
10/37 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yksi toisenlainen cuckold kokemus .

Vielä poikamiehenä ollessani, olin talkoiden jälkeen yötä talkooporukan isännän ja hänen tyttöystävänsä luona. Kun olin mennyt nukkumaan, tyttöystävä tuli nakuna sänkyyn viereeni, ja laittoi kätensä mun shortsien sisään. Samalla näin, että isäntä oli oviaukossa muna kädessä. Katsoin isäntää ja tajusin, että olivat tyttöystävänsä kanssa varmasti sopineet tästä. Vedin shortseja alas ja ohjasin tytön päätä jalkojeni väliin siten, että isännälle ei jäänyt epäselväksi mitä oli tapahtumassa. Hieman oli outo fiilis, kun toisen miehen tyttöystävä ottaa suihin, ja mies katselee muutaman metrin päässä. Tyttö otti suihin antaumuksella, ja en tiedä oliko hänen tai heidän tarkoitus, että vielä panisin häntä kun mies katselee. Tai että mies liittyisi mukaan. Joka tapauksessa minulle tuli hyväksikäytetty olo, vaikka se olin minä joka oli saamapuolella. Vähän kuin hyväksikäytön takaisin maksamiseksi, päätin, että en pane häntä muuta kuin suuhun; ja ihan estoitta. Tuntiessani, että kohta lähtee, niin painoin tytön päätä alaspäin, ja laukesin syvälle suuhun. Näin miehen ilmeestä, että tyttöystävän suuhun laukeaminen ei tainnut olla ainakaan hänen ajatus. Silti, koko aikana, eikä sen jälkeen kun tyttö nousi sängystä, sanaakaan ei vaihdettu.

Aamulla ei ei tyttöä näkynyt, join kahvit isännän ja toisen talkookaverin kanssa hiljaisuudessa, ja lähdin. Mitään yhteydenottoa ei tämän jälkeen ollut suuntaan eikä toiseen. 

Sitä en tiedä, saiko ko. pari tästä mitä halusi, mutta itse olen ajatellut tapahtumaa missä panin toisen miehen naista suuhun tämän miehen katsellessa. En voi kieltää, ettei tuo cuckold kokemus kiihottaisi vielä vuosin jälkeenkin.

Vierailija
11/37 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... tapahtumaa missä panin toisen miehen naista suuhun tämän miehen katsellessa...

Olen ehkä laput silmillä ajatellut aisurijutut sellaisiksi, jossa beta miehenä katsellaan kun alfa mies panee sun vaimoa. Ei kiitos.  Mutta tuo #10 aisurijuttu olisi aika power trippi

Vierailija
12/37 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

... tapahtumaa missä panin toisen miehen naista suuhun tämän miehen katsellessa...

Olen ehkä laput silmillä ajatellut aisurijutut sellaisiksi, jossa beta miehenä katsellaan kun alfa mies panee sun vaimoa. Ei kiitos.  Mutta tuo #10 aisurijuttu olisi aika power trippi

Musta tuo viittaamasi cuckold kokemus kuulostaa kiihottavalta, mutta sun power trippailu on, anteeksi vaan, ällöttävää

Vierailija
13/37 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vaimoani jakanut, kun sellaista ei ole (ja jos olisi, niin pitäisin kyllä hyvänä, ja ihan itselläni). Lomamatkalla tutustuin itseäni hieman vanhempaan pariskuntaan jonka nainen alkoi flirttailla minulle aivan suoraan miehensä silmien alla. Hotellihuoneessa nainen otti ohjat käsiinsä, komensi teatraalisesti miehensä lattialle istumaan ja katsomaan kun "hän saa kunnon miestä, eikä mitään tuollaista onnetonta vätystä".

Vaikka vaimo tuntui nauttivan seksistä minun kanssa ja miehensä katsellessa, tuli silti sellainen fiilis, että oikeasti tässä toteutettiin miehen fantasiaa. Kaiken kaikkiaan tuo oli minulle varmasti oudoin seksikokemus mitä olen kokenut.

Vierailija
14/37 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin ensin, että ei mikään. Mutta tämä olisi oiva ja kiihottava tapa antaa miehelleni takaisin hänen ylimielisyytensä, ja pakottaa hänet todistamaan kuinka haluan panna hyvin varustettua miestä ja pudottaa hänet jalustalta tekemällä juttuja joita en ole mieheni kanssa suostunut tekemään (esim. antamaan ns panna suuhuni ja nielemään)

Vierailija
15/37 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin ensin, että ei mikään. Mutta tämä olisi oiva ja kiihottava tapa antaa miehelleni takaisin hänen ylimielisyytensä, ja pakottaa hänet todistamaan kuinka haluan panna hyvin varustettua miestä ja pudottaa hänet jalustalta tekemällä juttuja joita en ole mieheni kanssa suostunut tekemään (esim. antamaan ns panna suuhuni ja nielemään)

Näin muuttuu cuckold/hotwife fantasia näppärästi kuinka "nitistän miehuuden miehestäni" tai "kostan miehelleni" fantasiaksi.

so sad

Vierailija
16/37 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yksi mies haluaisi cuckoldin mukaan antamaan mulle suuseksiä samalla kun tää panis mua. Sitten haluaisi mun antavan heille molemmille suuseksiä ja että sen jälkeen panisivat mua yhdessä. Pakko myöntää, että ajatus on todella kiihottava.

Tää mies myös haluaisi, että hänen tullessa kotiin mua nuolis ja sormettais joku pariskunta.

Vierailija
17/37 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö joidenkin parien cuckold leikkeihin kuulu tämä alistus ja nöyryyttäminen jollain tavoin?

Millä tavoin tämä tapahtuu?

Vierailija
18/37 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kirjoitti:

Eikö joidenkin parien cuckold leikkeihin kuulu tämä alistus ja nöyryyttäminen jollain tavoin?

Millä tavoin tämä tapahtuu?

Alistus ja nöyryyttäminen on cuckold leikin ydin. Nöyryytyksessä vaimo dissaa miehensä seksuaalista kykyä, ulkonäkö, ja huonommuutta verrattuna "tosi urokseen" joka hoitaa homman tämän edessä. Totaalinöyryytys voi olla vaikka joutuminen nuolemaan tosi uroksen lastit vaimon pillusta tai pyllystä

Vierailija
19/37 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä mies joka ajattelee ihan samoin, ois mahtavaa kun sais lainata sinua omalle seksikkäälle isorintaiselle vaimolle.

Vierailija
20/37 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tämä on fantasiaa, en usko, että haluan tätä tapahtuvan oikeasti: mieheni saisi vapaasti panna muiden kanssa, mutta hänen pitäisi vertailla muita naisia minuun. Muilla olisi tiukempi pimppi, parempi kroppa ja täydelliset rinnat. Hän myös voisi tuoda sänkyymme naisen ja joutuisin katselemaan kun he panevat ja nuolisin mieheni takamusta tai tehdä muuta, että hän saisi maksimaalisen nautinnon.