Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PIKA PIKA! Hoitovapaa+työ (sama työnantaja)

17.05.2006 |

Tilanne tämä: Olen omasta työpaikastani hoitovapaalla vuoden loppuun. Firma on iso, jolla on monta toimipaikkaa. Huomenna aloittaisin saman firman palveluksessa toisessa toimipaikassa ja työ olisi satunnaista ehkä 2 kertaa viikossa. Kysyin tältä pomolta, onko selvittänyt voinko silti olla omasta työstäni hoitovapaalla ja sitten tehdä samalla työnantajalla toisessa toimipaissa töitä. No luulin että asia oli selvitetty ja tänään hän soitti pelästyneenä että oli asian unohtanut...Ja siis huomenna olisi tarkoitus aloittaa työt!

Eli mitenkä muut? Oletteko tehneet hoitovapaalla töitä siis lisätienistina?? Samalla työnantajalla? Vai muualla? Jos samalla, miten suhtauduttu, koska olet kuitenkin hoitovapaalla?? Liian monimutkaista!!

Eikös töitä saa kuitenkin tehdä vaikka hoitovapaalla kunhan lapsi ei kunnallisessa hoidossa (eli silloin olet oikeutettu hoitorahaa)-toki tulot sitten vaikuttavat asumistukeen ja hoitolisään...Niin ja olen vuoden loppuun hoitovapaalla

PLIIS AUTTAKAA!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tilanne oli tai on vähän vastaava eli olen hoitovapaalla ja käyn satunnaisesti töissä muutaman päivän kuukaudessa omassa työpaikassani. Olisi mennyt liian monimutkaiseksi perua aina virkavapaa hakemusta niiltä päiviltä kun olen töissä ja anoa sitten taas uudestaan virkavapaata, kun en ole töissä ja siis joka kerta olisi ollut sama paperi juttu, joten minun oli fiksumpaa siirtyä toiselle työnantajalle(hoitoala) ja käyn sitten kuitenkin vain tällä omalla työpaikallani tekemässä keikkatöitä aina tarvittaessa, mutta siis eri firman nimissä. aika sekavaa sepustusta. En tiää oliko tästä nyt sulle apua kuitenkaan.

Vierailija
2/2 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tehnyt kahden aikaisemman hoitovapaan aikana " keikkaa" omalle työnantajalle. Olen siis työskennellyt omassa työyksikössä. Mitään sen kummempia ilmoituksia ei tarvinnut tehdä. Hoitovapaa on jatkunut ihan normaalista, ilman mitään keskeytyksiä. En ole myöskään siirtynyt toisen firman palkkalistoille. Sekin olis mun alalla mahdolista (hoitoala).

Nytkin ajattelin keikkailla syksyllä, kun hoitovapaa alkaa. Meidän alalla on niin kova työvoimapula, että töitä varmasti on myös hoitovapaan aikana=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla