Koulukodissa ei auteta.
Mä oon yks nuori täällä ja tääl kohdellaa tosi väärin nuoria en jaksa kaikkea nyt kerralla selittää mutta tällä hetkellä itken ja kärsin todella todella suurista kivuista mun kierukan takia eikä nämä hoida mulle apua.
Yleensä jos särkylääkkeet ei auta hoidetaa apuu muualta nää vaa sanoo katotaa maanantaina. Nooooh mitä jos tää on vakavempaa?
Tää voi olla vaik iha vinkivonksi tää kierukka ei sitä koskaa tiedä. Jos mä tästä tekisin rikosilmotuksen nii ne saa kuulkaas aikamoiset syytteet.
Oon siis vuorelankoulukodissa nummelassa.
Halusin vaa kertoo tän jollekki ja haluun oikeesti et tää paikka saa kokea sen mikä niiden pitää. Auttaa nuoria.
En oo ainoa ketä nämä on kohdellut väärin.
Kommentit (32)
Koulukotiin ei joudu sen takia, että koulussa menee huonosti. Se on viimeinen porras laitostiellä, poissulkien nuorisovankila ja suljettu osasto.
Kierukan laitto on harvinaista nuorille. Eikö sinuun luoteta pillereiden ottajana?
Vierailija kirjoitti:
Ap. Olet synnyttänyt? En ole kuullut nuorille laitettavan kierukkaa ihan äkkiä.
Gynekologien mielipide on aika yksituumaan ettei kierukkaa synnyttämättömälle ja nuorelle.Missä koulukodissa olet? Sairialassa?
Kyllä kierukoita laitetaan synnyttämättömillekin, jos kohtu ei ole liian pieni. Kierukat on tänä päivänä pienempiä kuin ennen vanhaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä minä juuri luin?
Mikä tuon tytön tilanne on?
Luit provon.
Vierailija kirjoitti:
Ap. Olet synnyttänyt? En ole kuullut nuorille laitettavan kierukkaa ihan äkkiä.
Gynekologien mielipide on aika yksituumaan ettei kierukkaa synnyttämättömälle ja nuorelle.Missä koulukodissa olet? Sairialassa?
Kyllä laitetaan synnyttämättömälle! Eikä siinä ole mitään ongelmaa, kivuliaampaa toki.
Varmaankin ap:lle on annettu särkylääkettä ja päivystykseen on soitettu ja sieltä kerrottu, että kivun kanssa voi odottaa maanantaille, ellei tule vakavampia oireita kehiin. Ehkäpä ap:n käytös ylipäänsä on sellaista venkoilua ja raivoamista, että tämä tilanne ei poikkea tavallisesta eikä niin ollen aiheuta mitään sen kummempaa reaktiota henkilökunnassa. Kannattaisiko tässä nyt tehdä jotain johtopäätöksiä omasta itsestä henkilökunnan sijaan?
Sulla siellä nyt ypr ja lvr?Nyt sitten yrität päästä ulos laitoksesta.Soita oman kuntasi sosiaalipäivystykseen.Ne neuvottelee laitoksen kanssa,että onko laitoksella tosiaan valtuudet jättää sut viemättä päivystykseen.Eihän ne mitään terveydenhuollon ammattihenkilöitä ole.
Koulukodit ovat KAMALIA paikkoja. Olen pahoillani että jousut olemaan siellä.( yritä tyttö kestää vähän aikaa, sano niille että kerrot omalle sos työntekijälle etteivät päästäneet hoitoon vaikka pyysit päästä.
Vaikkei se valitettavadti ehkä auta edes.
Tässä maassa kun joutuu lastensuojelun systeemiin sisään sieltä harvoin pääsee ulos ennenkuin on 18.
Yritä vielä niille sanoa että sun tarvii päästä päivystylseen Nyt.
Mutta ennenkaikkea hakeja sulle täältä, voimia sulle kestää.
Kyllä sä kestät.
Usko omaan tulevaisuuteen. Tee niinkuin siellä sanotaan. Yritä olla itse niitä kierompi.
Muu ei auta sillä kieroja ne on
Älä sorru huumeisiin älä sorru tuhoamaan itseäsi millään tavalla vaan taistele. Olet tärkeä. Taistele!
Jos eivät vie tuosta oikeasta syystä, esitä niin, että on pakko. Väität vaikka, että rinnasta ottaa kauheasti, teeskentelet oksentavasi vessassa, kiljut suoraa huutoa kun sattuu, "pyörryt" jne. Kyllä pitää tutkia, ettei ole mitään vakavaa, varsinkin kun juuri laitettu kierukka ja oireita ilmennyt.
5/5 Nyt keksit hyvän provon. Tämä on hauska.
Mitä ihmettä minä juuri luin?
Mikä tuon tytön tilanne on?