Hurjinta ja pelottavia asioita, mitä olet kokenut?
Tästä on jo ketju, mutta päätin tehdä uuden, koska on niin mielenkiintoista lukea näitä juttuja. Mitä pelottavaa olet kokenut elämässäsi?
Kommentit (6)
Synnytys. Työhaastattelussa käynti. Ensimmäinen päivä työpaikassa. Tv-ohjelmat tai lehtiartikkelit siitä, miten ihminen tuhoaa ja saastuttaa luontoa. Eläinrääkkäysartikkelit.
Juuri päästä sekaisin olevien ihmisten kanssa tulleita tilanteita.
Koko elämä on niin pelottavaa, ettei mitään erityisiä kauhukokemuksia tarvita.
Kävelin baarista kotiin kun vieras mies alkoi huudella, nimitellä ja väittää että' hänellä on ase. Juoksin paniikissa kotiin.
Hyppäsin laskuvarjolla. Kaikki meni pieleen, tai ei nyt ihan kaikki kun varjo kuitenkin aukesi. Mutta olin kyllä niin paniikissa koko ajan, että ihme ettei tullut housupyykkiä. Ja ihme että olen vielä elossa. Kerran hyppäsin, toista kertaa en hyppää.
Se kun ex kävi päälle ja kerran uhkasi ajaa kallioleikkaukseen. Kun olin toivottomassa tilanteessa enkä saanut mistään apua vaan pelkkää vähättelyä ja nöyryyttämistä. Myös raiskaus sattui, pelotti ja nöyryytti. Enää ei pelota muu kuin ymmärtämättömien ja piittaamattomien ihmisten ylivalta ja mahdollisuus kyykyttää nyt omien voimien loputtua. Jotkut tuntuvat jopa oikein nauttivan siitä. Mutta sairaitahan tuollaiset tietysti ovat, vaikka ei se paljon lohduta kun voivat käyttää valtaansa muhun.