Katsokaa ja ihailkaa norjalaisten murskaavaa ylivoimaa MM-hiihdoissa!
Naisten yhdistelmäkilpailussakin kolme norjalaista ja yksi venäläinen heti alussa muilta karkuun ja nyt ennen vapaan osuuden alkamista erot muihin kasvaneet jo yli puoleen minuuttiin! Hiihtokuningatar Therese Johaug on tietenkin aivan ylivoimaisessa johdossa. Juuri nyt tulee suksienvaihtoon, eikä muita meinaa kunnolla edes näkyä!
Mitäköhän arvelisitte, että tämä tarkoittaa naisten viestiä varten, kun siellä on kolme norjalaista noin ylivoimaisessa johdossa?
Kyllä näiden kisojen mitalit on jo jaettu.
Kommentit (23)
On onhan sitä eroa, kun heille sallitaan eri säännöt ja eri mömmöt kuin muille.
Vierailija kirjoitti:
Pätkiikö muillakin kuva?
Ei ole ainakaan mulla pätkinyt muissa kuin mutkissa. Mutta johtunee siitä, kun ollaan siirrytty tähän ihanaan drone-aikakauteen. Sen siitä saa, kun kuvataan millä tahansa halpis-dronella videokuvaa. Luulisi, että MM-kisoihin olisi hieman enemmän panostettu.
Eiköhän kyseessä ole ihan valtion taholta tuleva dopinghuijaus. En usko norjalaisten puhtauteen. He eivät vaan ole jääneet kiinni.
Ei voi enää seurata hiihtoa, koska siitä on tehty sirkusta juurikin näitten turskanmättäjien toimesta. TJ voi huhkia mielinmäärin, mutta uskottavaa se ei hänestä tee.
Eihän tuo ollut mitään norjalaisten ylivoimaa jos ei lasketa Johaugia joka on kyllä ihan omassa luokassaan
Siellä on taas pumpattu vitumiiniä huuliin joka ilta.
Itse kysymykseen todettakoon, että Norwegianilla pääsee varmaan halvalla kotiin Suomeen jo tänään.
Katso ja ihaile ihan itse keskenäs.
Johaugilla on ihan kivat perät. Panisin.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja naamakin on kunnossa. Poskeen, poskeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja naamakin on kunnossa. Poskeen, poskeen.
Kas näin.
Vierailija kirjoitti:
Pylly kuin pikkupojalla. Koko eukkokin kuin kuivan kesän hyttynen. Kuka mistäkin tykkää.
Kaikki urheilu on suurta huijausta.
Norjalaiset ON lahjakkaita. Huonosta hiihtäjästä ei tule hyvää vaikka olisi millaiset mömmöt käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät ovat rasvat huulissa!
Todista väitteesi tai hyppää kaivoon.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi enää seurata hiihtoa, koska siitä on tehty sirkusta juurikin näitten turskanmättäjien toimesta. TJ voi huhkia mielinmäärin, mutta uskottavaa se ei hänestä tee.
Katkeruutesi paistaa aurinkoon asti.
Mä osaan pyyhkiä mun pyllyn. Äitikin kehui.
Hyvät ovat rasvat huulissa!