Ostettiin talo ja nyt mies käy kusella meidän pihalla "koska voi"
Mahtaa olla keväällä mukavat hajut, pihalle jos mennään tupakalle niin hän ei voi tulla kuselle sisälle, vaan käy kusemassa talon nurkalle puskaan.
Oonko ihan älytön kun mua ärsyttää tällainen? Tekee näin, koska oma talo ja piha ja voi näin tehdä.
Tollasesta isosta äijästä lähtee kusta aikamoinen määrä, kymmeniä litroja kusta meidän pihalla, kivaa
Kommentit (181)
Se on ihan ok pissiä luontoon, jos tonttia on riittävästi, ettei naapurit näe. Eikä ihan nurkalle sentään, pissipaikkaa pitää vaidella. Se on ekoteko!
Jos teillä on komposti, kuskoon sinne. Ei tartte ostaa erikseen kompostiherätettä, joka on käytännössä ureaa.
Miten te, jotka kammoatte mansikkapuskaan kusemista, voitte syödä metsämarjoja? Elukat kusee niihin ilman mitään käsitystä asiasta. Ja en usko, että yksikään puskaanpissijä tahallaan kusee marjoihin.
Taitaa olla teillä molemmilla kusta siellä kun vielä 2019 joku vetää röökiä.
Se on hienoa lorottaa paksuun hankeen maahan asti ulottuva reikä,silloin tuntee elävänsä.
No jos noin harmittaa niin käy sinä pihalla paskalla "koska margariini"
Vierailija kirjoitti:
Sieltä alkaa kyllä pikkuhiljaa kaikki kasvit kuolla, jos käy yhdellä nurkalla kokoajan.
Hävittää nokkospuskatkin kätevästi eli vois kuseksia siellä täällä missä nokkosta kasvaa. Toimii luultavasti myös voikukille. Halpa rikkakasvien torjuntakeino. Tosin naapurit voi hermostua letkunheiluttelusta jos päivänvalolla tapaa kastella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä sama homma. Naapurit vaan ovat molemmilla puolilla matalan aidan takana... Yleensä kuseksii niin ettei naapurit näe, mutta n pari kertaa ollu niitten lapset pihalla, ja tuo kusee syreenin juurelle... Huoh. Jos sillä on kavereita kylässä, niin sisälle komennan kyllä kaikki tarpeilleen ,mikäli olen kotona.
Kannattaa oikeasti olla huolissaan, pahimmassa tapauksessa naapurit tekevät poliisille ilmoituksen itsensäpaljastelevasta pedarista.
Meillä naapurin emäntä ottaa terassillaan aurinko yläosattomissa. Pitääpä tehdäkin poliisille pedariilmoitus...
Kauhean määrän saa kusta, ja aina juuri samaan paikkaan, että mitään hajuja tulee, eikä siltikään. Kyllä ne lumet ja sateet huuhtelee kuset ja tuuli vie kusen hajut. Onhan sitä nyt maailman sivu kustu puskiin, eikä mitään hajuongelmia ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meillä ainakin mansikat kasvaa pihalla paljon suuremmiksi kun käyn siellä puskien juurella kusemassa.
Teidän mansikat on kusta täynnä.
Ei se koko, vaan se maku.
Sinccis
Poikani (9 v.) lähettää miehellesi terveisiä. Heillä on samanlaiset harrastukset, eli pihalla kuseskelu!
Mun mies tekee kans noin. Mua lähinnä huvittaa. Useesti käyvät koiran kanssa yhdessä kusella.
Vierailija kirjoitti:
Poikani (9 v.) lähettää miehellesi terveisiä. Heillä on samanlaiset harrastukset, eli pihalla kuseskelu!
Onneksi olkoon, pojastasi on tulossa mies eikä mikään istumapissijä.
Meidän miesväestä kaikki harrastaa tontin merkkailua. Mies on kyllä oppinut jo puskan sijaan pissaamaan kompostoriin. Lapset ei vielä yletä sinne. Komposti on pysynyt hyvin käynnissä koko talven tämän lähes jokapäiväisen typpilisän ansiosta. Vain kovilla pakkasilla mies on käyttänyt sisävessaa.
isoäitini 90 vee saa todella suuttumaan kun mainitseekin heittävänsä vedet mökillä tontin nurkalle, kiukuspäissään aina tokaisee; " semmoinen nurkissa kuseskelu jätetään kissoille ! "
Fiksu mies. Kusi tekee hyvää puutarhalle. Vedä pääsi pois prseestäsi ja alapa itsekin tekemään samaa.
Onhan se nyt ihan eri asia omistaa oma omakotitalo, kuin kuvitella elävänsä omassa jossain taloyhtiössä jonka sääntöjä pitää noudattaa pilkulleen ja lisäksi taloyhtiö voi myös ottaa sen "oman" asunnonkin pois ellei elä sen pillin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Fiksu mies. Kusi tekee hyvää puutarhalle. Vedä pääsi pois prseestäsi ja alapa itsekin tekemään samaa.
Tuossa olisi ap:lle:
"Onhan se nyt selvää, ettei kannata kantaa kaupasta kalliita teollisia kasviravinteita, kun omasta takaa on saatavilla lähituotettua luonnonmukaista lannoitetta! Helpota siis oloasi ja helli kasveja ravinteikkaalla kultasuihkulla!"
https://www.coolstuff.fi/Kultakannu?gclid=EAIaIQobChMI3ffHl8zR4AIVhaMYC…
Minä kusisin ap:n aamiaismuroihin koska en voi sietää niuhoja ihmisiä.