Ostettiin talo ja nyt mies käy kusella meidän pihalla "koska voi"
Mahtaa olla keväällä mukavat hajut, pihalle jos mennään tupakalle niin hän ei voi tulla kuselle sisälle, vaan käy kusemassa talon nurkalle puskaan.
Oonko ihan älytön kun mua ärsyttää tällainen? Tekee näin, koska oma talo ja piha ja voi näin tehdä.
Tollasesta isosta äijästä lähtee kusta aikamoinen määrä, kymmeniä litroja kusta meidän pihalla, kivaa
Kommentit (181)
Vierailija kirjoitti:
Meillä aikoi aloittaa ojanpientareelle lirittelyn. Ei aloittanutkaan kun muistutin että parinkin naapurin pihalta ja ikkunoista näkyy meidän pihaan.
Ihan hyviä pointteja nuo, että säästää puskapissillä vettä ja että kasvit saa lannoitetta, mutta kun nykypäivänä tuo ei niin yleistä touhua ole että se olis mitenkään sosiaalisesti hyväksyttävää. Vielä muutama vuosikymmen takaperin tuo oli suht normaalia että kesken pihahommien ei äijät välttis lähteneet sisälle vessaan kuin vaan isommalle asialle, mutta ei enää nykyisin.
Eli naapurisovun nimissä meilläkin käytetään vessaa asiointiin ympäri vuoden. Katsoo nyt, jos ukko siirtyy tuohon vedensäästäjien leiriin kokonaan, pitää varmaan sitten rakennella meille kompostoiva huussi. Olishan se kesällä kätevä, ja lopputuotoksen vois käyttää kukkapenkkeihin.
Mies ei saa kusta omalla pihallaan, mutta aurinkoa voi naiset ottaa kuitenkin vähissä vaatteissa omalla pihallaan?
Vierailija kirjoitti:
Olen maalta kotoisin ja muistan lapsuudestani 60-luvulta kuinka yhtä naapurin isäntää ihmeteltiin, kun käy nurkalla kuseksimassa. Harvinaista se oli jo tuolloin. Tämä tapa on sitten ilmeisesti tullut takaisin muotiin.
Myös meillä vaimo suhtautuu kriittisesti ulkona kuseksimiseen. Kuitenkaan ei saa itse ovea kiinni kun käy tarpeillaan. Kerran hänet jopa heitettiin pihalle eräästä talosta, kun alkoi kahvipöydässä puhumaan kuukautisistaan.
Ihanaa porukkaa.... tupakoidaan ja kuseksitaan pihalla. Näköjään wt:illäkin on varaa ostaa jonkinlainen talo - tämä oli yllättävä tieto.
ap onko teillä minkälainen viemäröinti?
Ei ole kovin edustavaa sekään, että nainen käy tupakakka, ja kenties vielä lipittää kaljaa ulkona pikutunneille asti ja huutaa asiansa, naapurien harmiksi, vaikka toinen istuu ihan vieressä:(
Tämmöistäkin on nähty:(
Ihan vain tiedoksi että se on täysin luonnollista kusta ulos.
Mun miehellä sama homma. Naapurit vaan ovat molemmilla puolilla matalan aidan takana... Yleensä kuseksii niin ettei naapurit näe, mutta n pari kertaa ollu niitten lapset pihalla, ja tuo kusee syreenin juurelle... Huoh. Jos sillä on kavereita kylässä, niin sisälle komennan kyllä kaikki tarpeilleen ,mikäli olen kotona.
Mun mummo eli pitkään "mummonmökissään" isoisän kuoltua ja aina tyhjensi yöastiansa pihalle ruusupuskiinsa, jotka sitten kukoistivat todella hienosti.
Vierailija kirjoitti:
Mun mummo eli pitkään "mummonmökissään" isoisän kuoltua ja aina tyhjensi yöastiansa pihalle ruusupuskiinsa, jotka sitten kukoistivat todella hienosti.
On vähän eri tilanne tyhjentää yöastia kuin huitaista letku esille.
Ap vetää ukkonsa kanssa röökiä talonsa nurkalla, samalla ukko kusee ja ap nalkuttaa ukon kusemisesta, rööki haisee ja kusi haisee. Toivottavati teillä ei ole naapureita näkö- eikä hajuetäisyydellä.
Aikoinaan pissatin kuivaksi opettelevaa poikaa pihapuskassamme, niin miehen kaveripa luuli että hänkin voi lorotella pitkin pihoja ! Ärähdin kyllä tiukasti että aikuiset menee vessaan.
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan pissatin kuivaksi opettelevaa poikaa pihapuskassamme, niin miehen kaveripa luuli että hänkin voi lorotella pitkin pihoja ! Ärähdin kyllä tiukasti että aikuiset menee vessaan.
Olet isäntä talossa.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä sama homma. Naapurit vaan ovat molemmilla puolilla matalan aidan takana... Yleensä kuseksii niin ettei naapurit näe, mutta n pari kertaa ollu niitten lapset pihalla, ja tuo kusee syreenin juurelle... Huoh. Jos sillä on kavereita kylässä, niin sisälle komennan kyllä kaikki tarpeilleen ,mikäli olen kotona.
Kannattaa oikeasti olla huolissaan, pahimmassa tapauksessa naapurit tekevät poliisille ilmoituksen itsensäpaljastelevasta pedarista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meillä ainakin mansikat kasvaa pihalla paljon suuremmiksi kun käyn siellä puskien juurella kusemassa.
Virtsahappo syövyttää jopa valaisinpylväät poikki. Kannattaa laimentaa. Äläkä syö niitä mansikoita, joihin tunti sitten kusit.
Kyllä on mansikat hyvin kelvanneet kaikille vieraillekin.
Minun myös. Merkkaa kaikki nurkat niinkuin koira reviirinsä. Tottunut siihen jo 35 vuodessa joten kaikki ok.
Kuuluu ihmisoikeuksien kunnioittamiseen, että suvaitsee ulos kuseksivan miehen. Koska tästä kuseksimisesta ei ole kenellekkään mitään haittaa. Haittaa kokee vain narsisti omassa pääkopassaan.
Ostettiin omakotitalo metsän laidalta isolla tontilla. Kukaan naapuri ei tuonne talon toiselle puolelle näe, ja kyllä mun mies ainakin vaikuttaa ihan rehellisesti onnelliselta kun saa kusta ulos eikä tarvi esim. kesken puuhommien lähteä sisälle :D Ei kuseksi mihinkään yhteen ja samaan paikkaan, eikä tuo musta ainakaan ole mitenkään ällöttävää.
Siis miesten tärkein kriteeri omakotitalolle on se, että omalla pihalla voi kaivella vaikka palleja. Miten tämä puskiin kuseminen tuli ap:lle yllätyksenä?
Ruoho vihertää hyvin kun lannoittaa.
Niinpä, huoleti voit syödä virtsalla huuhdotut mansikat.