Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä työtön tai entinen työtön. Oletko joutunut koskaan tekemään työttömänä "unelmien aarrekarttaa"?

Vierailija
22.02.2019 |

Tämä on käsittääkseni melkoisen yleinen työttömien höpökursseilla. Eikä ilmeisesti väliä, vaikka ikää ja työkokemustakin olisi paljon, niin silti saattaa olla "unelmien aarrekartan" teko edessä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole. Opiskelin salaa ansiosidonnaisella tutkinnon loppuun ja menin töihin.

Vierailija
2/8 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen! Piti leikata lehdistä kuvia ja liimata pahville. Leikkasin huvilan ja rahaa, ei ole näkynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä, ja olen sentään ollut itse niitä kursseja pitämässä. Sama asia on ollut toisessa muodossa, eli tavoitteita tulevaisuuteen,

Vierailija
4/8 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ole. Opiskelin salaa ansiosidonnaisella tutkinnon loppuun ja menin töihin.

Miten onnistuit salaamaan?

Vierailija
5/8 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuota ole kyllä tehnyt, ja aika monella kurssilla olen ollut. 1.3. alkaa vihdoin työt.

Vierailija
6/8 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tehnyt tuon kaksi kertaa ihan työhyvinvointivalmennuksessa eli työnantajan maksamalla ajalla. Ei se ole mikään työttömien etuoikeus, sitä käytetään esimiesvalmennuksessakin.

Lisäksi se on aika lailla itseääntoteuttava ennustus. Kun jotkut asiat asettaa tavoitteikseen, sanoo sen ääneen ja vielä kuvalla todentaa, niin usein sen saavuttaa. Ainakin minä saavutin periaatteessa mahdottoman 2 vuodessa.

Vierailija
7/8 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Leikkaa, liimaa, askartele unelmasi.

Vierailija
8/8 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kartan vuosia sitten, koska halusin ja hyvin monet kohdat toteutuivat, koska keskityin niihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme