Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni haukkuu ”leikillään” minua autistiksi

Vierailija
22.02.2019 |

Mieheni sanoo minua muka leikillään autistiksi. Esim. olen juuri aloittanut uudessa työssä ja pohdin erästä asiaa ääneen. Mieheni totesi että ”hei autisti, miksi sinä tuommoista mietit”. Muka vitsillä hän noin sanoo, mutta en meinaa jaksaa tuota :(. Mieheni muuten hyvä isä jne, korkeasti koulutettu

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet miehesi valinnut.

Vierailija
2/19 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla, koska et ole hänestä vielä pystynyt eroamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
4/19 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, joutuu kopsaa tuon oman emäntäni härnäilyyn.

Vierailija
5/19 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tottunut ronskimpaa huumoriin? Kerro miltä sinusta tuntuu

Vierailija
6/19 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille et pidä retiili suus kiinni tai et saa ikinä

Vierailija
7/19 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkäpä JÄTÄ SE SIKA!

Vierailija
8/19 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Asperger, ja mieheni käyttää tätä tietoa minua vastaan ikävästi. Kaikki riidat suunnilleen johtuu siitä, että en autismiltani ymmärrä tai tulkitsen kaiken väärin. Ap:llä varmaan ihan harmiton tapaus, vaikkakin idi••tti.

Vierailija
9/19 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi ettei eropapereissa kysytä enää eron syytä. Olisin laittanut sinuna siihen kohtaan että autismini vuoksi en ymmärrä mieheni huumoria. 

Vierailija
10/19 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin se taas nähdään että jopa autistiset ja aspergeriset naiset haluavat vain pahoja miehiä. Kilteistä miehistä teillä kellään ei ole mitään kokemusta. Mutta vakka kantensa valitsee.

Vierailija
11/19 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hauskaa niin kauan kuin se on molemmista hauskaa.

Tykkäisiköhän miehesi, jos kutsuisit häntä leikillisesti minimunaksi tms. Se on niin pieni, niin häkellyttävän pieni...

Vierailija
12/19 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäisiköhän miehesi, jos kutsuisit häntä leikillisesti minimunaksi tms. Se on niin pieni, niin häkellyttävän pieni...

Nuo eivät ole vertailukelpoisia. Miehen älyä saa mollata kyllä tuollaisessa tapauksessa, mutta eihän mieskään laske leikkiä suuresta römpsästä.

Vierailija
13/19 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Loukkaaminenhan ON huumoria... Miksi olenkin niin vulvan tyhmä, että osaan nauraa itselleni - mutta vain sillä ehdolla, että minä olen se, joka nauraa minulle ensin?

AP, jos ukkosi ei tajua, että tuo loukkaa sua, on varmaan aika sanoa hänelle muutama asiallisesti ilmaistu ja huolella harkittu sana. Ja tehdä selväksi, että jos hänestä ei olekaan puhumaan vakavasti, niin sinulla kuitenkin on kanttia seistä sanojesi takana.

Jos nyt kuitenkin on sitä mieltä, että huumorilla sopii selittää latelemiaan loukkauksia, kannattaisi muistaa, että toisella käyttökerralla vitsin arvosta on jäljellä kaksi prosenttia. Kolmannella kerralla sutkauttelija kertoo vain oman ajattelunsa.. no, erinomaisuudesta.

Vierailija
14/19 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin odottanut teiltä enemmän kirjoitti:

Tässäkin se taas nähdään että jopa autistiset ja aspergeriset naiset haluavat vain pahoja miehiä. Kilteistä miehistä teillä kellään ei ole mitään kokemusta. Mutta vakka kantensa valitsee.

Sinähän vaikutat oikein kiltiltä.

T: se aiempi Asperger-vastaaja

Vierailija
15/19 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette?

Meillä on teinit 15v ja 18v ja tässä viimeiset pari vuotta olen kuunnellut, kun nykyään ilmeisesti noiden teinien keskuudessa autisti on joku haukkumasana. Niin kuin meidän nuoruudessa oli homo.

Vierailija
16/19 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna minä sanousin ensin, että nyt riittää, ei ole hauskaa. Jos ei mene perille, niin seuraavalla kerralla samalka mitalla takaisin: nyt riittää, moukka!

Vierailija
17/19 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo eivät ole vertailukelpoisia. Miehen älyä saa mollata kyllä tuollaisessa tapauksessa, mutta eihän mieskään laske leikkiä suuresta römpsästä.

Mitä väliä sillä on, mistä asiasta laskee leikkiä? Eikö ole luovempaa laajentaa ajattelua muuhunkin kuin älyyn? Olisi tylsää ehdottaa, että ap alkaisi kutsua miestään esim. tunnevammaiseksi.

Vierailija
18/19 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/19 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin uskon tämänkin miesvastaisen tarinan.

Terveisin mamma