Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aspergerin kanssa seurustelu

voivovivovivovi
22.02.2019 |

Mitäs muilla kokemuksia?

Omalla kohdalla ainakin juurikin ongelmaksi muodostui se, että nainen kaipasi omaa tilaa helvetisti assimaiseen tapaan. Ja siis itsellekkin oma aika tärkeää ymym. mutta naiselle oli ok ettei vaikka pariin kuukauteen nähty. Tietäähän sen ettei tuosta pidemmän päälle mitään tule.

Ja kun juurikin tunteista puhuminen, sitä ei ollut. Kun koitti niin vastaus luokkaa "turhaa lässytystä, tässähän minä olen"

Kaikki aloitteellisuus minulla,tapaamisten ehdottamiset,tekemiset,seksi..Välillä pelkkä kosketus liikaa vaikkei oltaisi kuukauteen nähty.

Vaikka naista rakastan edelleen ja yhteenkuuluvuudentunne sellaista mitä en ole elämäni aikana kokenut. Niin en pysty mitenkään joustaamaan ja muuttumaan niin paljoa,että kaikista asioista mitä pidän parisuhteessa tärkeänä joutuisi jollain tasolla luopumaan.

Alussahan siihen juuri rakastuin,että nainen erilainen ja sanoo niinkuin asiat on. Ja juttu meni loistavasti ja kaikki mahtavaa sen muutaman kuukauden. Alkuhuuman aikana tavattiin yleensä sen 3kertaa viikossa, mikä aivan riittävästi itsellekkin. Sitten kun alkoi alku hälvetä alkoi nainen "väsymään" ja pikkuhiljaa homma meni siihen että nähtiin se kerta viikkoon yö yhdessä. Sitten sekin oli liikaa joku kuukauden tauko.. Väkisinhän tuosta tulee epävarmaolo itselle ja sai aikaan riitoja. Pikkuhiljaa homma nyt vaan kuivunut kun itsekkään en sitten halua naista ahdistaa/rasittaa lisää.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oletat tuon liittyvän aspergeriin?

Vierailija
2/3 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei intressit osu yksiin, oli asperger tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi koska sai kyseisen diagnoosin syksyllä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi