Ei hitsi vie! Järki lähtee itseltä! Mies on tilannut 2 täytekakkua 40 hengelle
Mies halusi järjestää mulle syntymäpäiväjuhlat. Hän oli kirjoittanut tilaulistan, jossa luki muun muassa ” 2 täytekakkua” Verisuoni poksahtaa kohta päästä , koska mulla on järjetön stressi! Miten aikuinen ihminen voi kuvitella, että nuo kakut riittävät! En millään kerkeä enää tekemään itse kakkua ja lisätilaus ei kuulema enää onnistu.
Perunko juhlat vai mitä teen? En kestä tätä! En halua, että rakkaimmat ihmiset ympärillä luulevat minun olevan laskutaidoton!
Kommentit (54)
Oi kun itsellä olisi niin suloinen mies.
Ei näytä nyt yhtään hyvältä, liian vähän kakkua ja raivoisa synttärisankari. Mut onneksi on aikaa roikkua täällä vauvalla.
Teillä on siis 40 hengen juhla-astiasto täydessä valmiudessa? Vai rivi kertakäyttömukeja?
Vierailija kirjoitti:
Ei näytä nyt yhtään hyvältä, liian vähän kakkua ja raivoisa synttärisankari. Mut onneksi on aikaa roikkua täällä vauvalla.
Uskotko aloituksen olevan totta 🙄
Jos olisin ap, niin en sekaantuisi juhlien järjestämiseen millään lailla. Keskittyisin elämästä nauttimiseen. Ja mistäs sitä tietää, etteikö mies olisi pyytänyt tuttaviaan tuomaan vaikka laktoosittomat, gluteenittomat ja mitä niitä nykyisin tarvitaankaan.
Vihreitä prinsessa kakkuja pakastinaltaasta.
Sekä Pirkka että Frödinge on hyviä.
N. 5€ kappale. Toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kahdenkymmenhengen kakkua plus muuta herkkua, oletan.
Ei listassa lukenut kuin kakut.
Ap
Niinpä niin. Hyvä kun kuitenkin heti oletit että ne on vääränkokoiset. Mitäs jos ne onkin niin valtavia, että jää puolet syömättä? Sitten varmaan motkotat että miksi menit tilaamaan kaksi, kun yksikin olisi riittänyt!
Jos on muutakin tarjottavaa, 2 kakkua riittää yllättävän isolle porukalle. Nykyään on paljon heitä, jotka syövät vain suolaista. Kuten minä. Yhden pikkuleivän tai jonkun suklaapalan saatan ottaa makeista.
Vierailija kirjoitti:
No menet kauppaan ja ostat pakastimen täyteen jäätelökakkuja.
Niin, oikein Viennettaa juhlan kunniaksi!
Syöt vain toisen niistä kakuista ja annat muiden syödä sen toisen.
Vierailija kirjoitti:
Lol
Itse asiassa trolliltahan tuo vaikuttaa.
No menet miehen kanssa kauppaan ja ostatte keksejä, pullapitkoja ja suklaakonvehteja. Suolaiksi jotain paistovalmiita pasteijoita, valmista lohiherkkua, jota lätkitte ruisnappeihin. Kahvia, teetä, maitoa, sokeria, servettejä. Lapsivieraille limua ja mehua sekä karkkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No menet kauppaan ja ostat pakastimen täyteen jäätelökakkuja.
Niin, oikein Viennettaa juhlan kunniaksi!
Viennetta on HYVÄÄ!
Vierailija kirjoitti:
No menet miehen kanssa kauppaan ja ostatte keksejä, pullapitkoja ja suklaakonvehteja. Suolaiksi jotain paistovalmiita pasteijoita, valmista lohiherkkua, jota lätkitte ruisnappeihin. Kahvia, teetä, maitoa, sokeria, servettejä. Lapsivieraille limua ja mehua sekä karkkia.
Tuo lätkiminen sopii ap.lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskotko aloituksen olevan totta 🙄
Kaikki uppoo. Kun vielä oppis itsekin päivittämään tänne koko elämänsä.
Pistä mies lähikauppaan ostamaan pari täytekakkua lisää, mikä ongelma?
Hyydykekakun tekoon menee 10min, tee niitä muutama
"Pakastealtaasta käytte ostamassa pari kakkua lisää"
"No menet kauppaan ja ostat pakastimen täyteen jäätelökakkuja."
"Saat lisää kakkua lähimmästä marketista."
"No menet miehen kanssa kauppaan"
"Pistä mies lähikauppaan ostamaan pari täytekakkua lisää"
"Hyydykekakun tekoon menee 10min, tee niitä muutama"
Näköjään jollain meni ohi, että ap:n mies on järjestämässä juhlia, ei ap itse.
Tämä. Pidätte kunnon kakkukalaasit. 16 eri kakkua, mistä valita.