Ei hitsi vie! Järki lähtee itseltä! Mies on tilannut 2 täytekakkua 40 hengelle
Mies halusi järjestää mulle syntymäpäiväjuhlat. Hän oli kirjoittanut tilaulistan, jossa luki muun muassa ” 2 täytekakkua” Verisuoni poksahtaa kohta päästä , koska mulla on järjetön stressi! Miten aikuinen ihminen voi kuvitella, että nuo kakut riittävät! En millään kerkeä enää tekemään itse kakkua ja lisätilaus ei kuulema enää onnistu.
Perunko juhlat vai mitä teen? En kestä tätä! En halua, että rakkaimmat ihmiset ympärillä luulevat minun olevan laskutaidoton!
Kommentit (54)
Mieshän ne juhlat sulle järjestää. Mitä jos kakut ovatkin isoja levykakkuja; 1 per 30 hlö? Jos jotain loppuu ja joku valittaa niin sanot vaan että eikö miehen ajatus kuitenkin ollut tärkeämpää ja varmaan ensi kerralla osaa varautua paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Häh, miksi se olisi sun ongelmasi, jos mies järjestää? Puhu sille.
No on se, koska eivät sukulaiset tiedä, kuka ne tilaukset on tehnyt.
Ap
Kakkuja on monen kokoisia. Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Mieshän ne juhlat sulle järjestää. Mitä jos kakut ovatkin isoja levykakkuja; 1 per 30 hlö? Jos jotain loppuu ja joku valittaa niin sanot vaan että eikö miehen ajatus kuitenkin ollut tärkeämpää ja varmaan ensi kerralla osaa varautua paremmin.
No ei kuulema ole, kun soitin ja kysyin.
Kaksi kahdenkymmenhengen kakkua plus muuta herkkua, oletan.
Vierailija kirjoitti:
Höpsistä hyvin ne riittää.
Täytyy toivoa!
Ap
Rauhoitu! Lisää saa mistä tahansa leipomosta vai onko juhlat tänään? Paljonko vieraita tulee?
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kahdenkymmenhengen kakkua plus muuta herkkua, oletan.
Ei listassa lukenut kuin kakut.
Ap
Aattele, joku voi vaikka luulla teitä PIHEIKSI!! Paikalle tullaan laittautuneina lahjan kanssa ja jotain murusia joutua nokkimaan, TSAIJAI.
Parempi perua suosiolla koko homma.
Ei ole sun ongelmasi eikä itseasiassa ongelma lainkaan. Kerrot niille sukulaisillekin, että "kattokaas kun mies on järjestänyt nämä IHANAT juhlat mulle!". Pakastealtaasta käytte ostamassa pari kakkua lisää ja vieraat vaan ihastelee kuinka paljon kaikkea ihanaa tarjottavaa teillä on.
Riippuu kakun koosta riittääkö. Meidän juhlissa juuri kukaan ei ota kuin pikku palan kakkua ja kymmenen hengen kakku riittää kahdellekymmenelle. Ilmeisesti teillä on muutakin tarjottavaa.
No menet kauppaan ja ostat pakastimen täyteen jäätelökakkuja.
Miksi annat miehesi järjestää sinulle juhlat ilman mitään seurantaa tarjoiluista?
Perut juhlat, liikaa stressiä. Et kestä.
Kakunhan tekee parissa tunnissa ja niitä saa ihan Prismastakin valmiina leipomoista puhumattakaan. Itse en kyllä yleensä edes ota kakkua, jos on jotain muutakin tarjolla.
No hirvee ongelma. Saat lisää kakkua lähimmästä marketista.
Jos listassa luki muun muassa ” 2 täytekakkua”, niin silloinhan tarjolle tulee muutakin kuin pelkkää kakkua. Eli eiköhän kaikille vieraille jotain riitä, tuskin kukaan traumoja saa, vaikka jäisikin ilman juuri sitä täytekakun palaa.
Häh, miksi se olisi sun ongelmasi, jos mies järjestää? Puhu sille.