Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIEHET: Miten vaikuttaa suhtautumiseenne, jos nainen kertoo...

Vierailija
22.02.2019 |

MIEHET: Miten vaikuttaa suhtautumiseenne, jos tutustumisen alkuvaiheessa, siis ennenkuin virallisesti seurustellaan, nainen kertoo rehellisesti saavansa lähes päivittäin deittikutsuja ja pohtii rehellisyyden nimissä miehelle ääneen, mitä tehdä niiden kanssa?
Millainen olo siinä tulee miehelle?

Kyseessä tilanne, jossa mies haluaa kovasti seurustella, mutta nainen empii vielä, koska oikeasti haluaisi polysuhteen, johon mies ei koe pystyvänsä. Asiasta keskusteltu.
Deittikutsuihin nainen on alkanut vastailemaan, ettei ehdi nyt ja joillekin kertonut, että tapailee nyt jotakuta ja haluaa katsoa tämän.

Onko naisen parempi olla kertomatta miehelle mitään näistä toisista kärkkyjistä? Naiselle ei taida olla eduksi miehen mielessä, että hän kelpaisi hyvin muillekin? Aiheuttaako se epävarmuutta vai kokisiko mies tyytyväisyyttä, kun nainen kertoo torjuneensa muut kosijat? Miten miehen mieli toimii tämmöisessä tilanteessa?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käsittää miten jotkut miehet olettavat, että polysuuntautunut (nainen) olisi pettäjä, tai potentaiaalinen pettäjä.  Polysuhteessa eläminen ei ole pettämistä: siinä tehdään kaikki yhteisestä sopimuksesta eikä vehkeillä toisen selän takana (ellei sellaisesta ole sovittu)

Olen tiedostanut aika pitkään, että olen ehkä hieman polyhenkinen ja että ei olisi kummoinenkaan ajatus elää polysuhteessa tai kokeilla sitä. En ole myöskään koskaan pettänyt kumppaneitani: ei ole yhtään vaikeaa olla uskollinen tai edes elää yksivavioisessa suhteessa. kaiken avain on se, että molemmat ovat aikuisia ja tasapainoisia, rehellisiä ja muistavat rakkauden osoittamisen tärkeyden.

Vierailija
22/28 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi käsittää miten jotkut miehet olettavat, että polysuuntautunut (nainen) olisi pettäjä, tai potentaiaalinen pettäjä.  Polysuhteessa eläminen ei ole pettämistä: siinä tehdään kaikki yhteisestä sopimuksesta eikä vehkeillä toisen selän takana (ellei sellaisesta ole sovittu)

Olen tiedostanut aika pitkään, että olen ehkä hieman polyhenkinen ja että ei olisi kummoinenkaan ajatus elää polysuhteessa tai kokeilla sitä. En ole myöskään koskaan pettänyt kumppaneitani: ei ole yhtään vaikeaa olla uskollinen tai edes elää yksivavioisessa suhteessa. kaiken avain on se, että molemmat ovat aikuisia ja tasapainoisia, rehellisiä ja muistavat rakkauden osoittamisen tärkeyden.

Tämä! Kuin oma kirjoittamani! Olen äärimmäisen uskollista sorttia. Mietin, että se juuri voi olla syy siihen, että haluan polysuhteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on puurot ja vellit menneet sekaisin. Ei minulle kelpaa sellainen, joka ei monelle muullekin kelpaisi, mutta silti pitää olla yksiavioinen. Panna tietysti voisin.

Vierailija
24/28 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tapailemani mies pohtisi minulle, olisikohan hän sittenkin mieluummin jonkun muun kanssa, saisi kyllä samantien painuakin jonkun muun luokse. 

Vierailija
25/28 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes tapailet miestä joka ei kiinnosta sinua tarpeeksi? 

Vierailija
26/28 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi jostain treffipyynnöistä pitäisi kertoa kellekään? Edes ystävättärille? Antaa kyllä jotenkin todella leuhkan, ja ehkä myös jollakin tapaa hiukan vajaan ja säälittävän kuvan ihmisestä.

Vierailija
27/28 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimman osan mielestä polyamoria on outoa, friikkiä, jopa ällöttävää.

Ystävät ja perhe ei tätä suoraan sano, tietenkään.

Kun sä kuitenkin haluat elää niin, miksi ihmeessä edes mietit normaalia miestä?

Jos toinen haluaa normaalin suhteen niin mikä vaikeus sulla on se tajuta?

Vierailija
28/28 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurimman osan mielestä polyamoria on outoa, friikkiä, jopa ällöttävää.

Miksi?