MIEHET: Miten vaikuttaa suhtautumiseenne, jos nainen kertoo...
MIEHET: Miten vaikuttaa suhtautumiseenne, jos tutustumisen alkuvaiheessa, siis ennenkuin virallisesti seurustellaan, nainen kertoo rehellisesti saavansa lähes päivittäin deittikutsuja ja pohtii rehellisyyden nimissä miehelle ääneen, mitä tehdä niiden kanssa?
Millainen olo siinä tulee miehelle?
Kyseessä tilanne, jossa mies haluaa kovasti seurustella, mutta nainen empii vielä, koska oikeasti haluaisi polysuhteen, johon mies ei koe pystyvänsä. Asiasta keskusteltu.
Deittikutsuihin nainen on alkanut vastailemaan, ettei ehdi nyt ja joillekin kertonut, että tapailee nyt jotakuta ja haluaa katsoa tämän.
Onko naisen parempi olla kertomatta miehelle mitään näistä toisista kärkkyjistä? Naiselle ei taida olla eduksi miehen mielessä, että hän kelpaisi hyvin muillekin? Aiheuttaako se epävarmuutta vai kokisiko mies tyytyväisyyttä, kun nainen kertoo torjuneensa muut kosijat? Miten miehen mieli toimii tämmöisessä tilanteessa?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen mutta jos seurustelee ja miettii tosissaan että mitä tehdä, kun muut miehet viestittelevät.... Ei hyvää päivää eikä hyvää yötäkään.
Ei siis seurustella vielä, vaikka mies kyllä niin haluaisi jo. Eli deittailuvaihe vielä menossa, ei sitoomuksia.
En haluaisi kuulla naiselta näistä useista treffipyynnöistä. Jotenkin se kuulostaa leuhkimiselta "Olen niin hyvä ja paras, jotta kaikki miehet kuolaavat perääni". Nainen pitäisi itseään palkintona. Tai näin ajattelisin. Joten antaisin naisen mennä niiden muiden miesten prinsessaksi.
m35
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi kuulla naiselta näistä useista treffipyynnöistä. Jotenkin se kuulostaa leuhkimiselta "Olen niin hyvä ja paras, jotta kaikki miehet kuolaavat perääni". Nainen pitäisi itseään palkintona. Tai näin ajattelisin. Joten antaisin naisen mennä niiden muiden miesten prinsessaksi.
m35
Kiitos vastauksesta. Okei, näin mietinkin, että se voi olla. Naisena ajattelen, että ihanaa, että miehen kanssa vois jakaa tällaisiakin asioita, joita varmasti tulee vastaan sittenkin, jos alamme seurustelemaan, mutta ehkä nämä on parasta vaieta visusti häneltä ja jutella vain ystävättärien kesken.
Mies vissiin laskeskelee, paljonko naista pitää vartioida muilta miehiltä? Jos liikaa vaivaa niin ehkä mielummin ottaa jonkun helpommin pidettävän. Onhan se ihan ymmärrettävää.
Sanoisin, että oli kiva tavata, mutta hyvästi. Kynnyskysymys on etenkin polysuhde. Vielä pahempi olisi, jos saisin tietää jälkeenpäin, että pyöritti useaa äijää samanaikaisesti heille sitä kertomatta - menisi luottamus lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että oli kiva tavata, mutta hyvästi. Kynnyskysymys on etenkin polysuhde. Vielä pahempi olisi, jos saisin tietää jälkeenpäin, että pyöritti useaa äijää samanaikaisesti heille sitä kertomatta - menisi luottamus lopullisesti.
Just siks rehellisesti asiasta puhunut, koska haluan säilyttää luottamuksen.
Mikä siinä polysuhteessa ois niin mahdotonta?
Tulisi vaikutelma, että yrittää vedättää. Eli nainen yrittää saada minut 'nostamaan tarjousta', eli tekemään tai lupaamaan jotain enemmän kuin olisin muuten valmis. En ainakaan kokisi tätä mitenkään positiivisenä.
PS: Mitä ihmettä tarkoittaa 'virallinen seurustelu', mikäs viranomainen sen on rekisteröinyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m35
Kiitos vastauksesta. Okei, näin mietinkin, että se voi olla. Naisena ajattelen, että ihanaa, että miehen kanssa vois jakaa tällaisiakin asioita, joita varmasti tulee vastaan sittenkin, jos alamme seurustelemaan, mutta ehkä nämä on parasta vaieta visusti häneltä ja jutella vain ystävättärien kesken.
Mies vissiin laskeskelee, paljonko naista pitää vartioida muilta miehiltä? Jos liikaa vaivaa niin ehkä mielummin ottaa jonkun helpommin pidettävän. Onhan se ihan ymmärrettävää.
Heh, ihan kiva provo omassa sarjassaan;)))))))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen mutta jos seurustelee ja miettii tosissaan että mitä tehdä, kun muut miehet viestittelevät.... Ei hyvää päivää eikä hyvää yötäkään.
Ei siis seurustella vielä, vaikka mies kyllä niin haluaisi jo. Eli deittailuvaihe vielä menossa, ei sitoomuksia.
Amerikan hömpötyksiä. Ei Suomessa ole mitään "ilman sitoumuksia" -deittailua. Varsinkaan, jos päämääränä on vakava suhde.
Vierailija kirjoitti:
Tulisi vaikutelma, että yrittää vedättää. Eli nainen yrittää saada minut 'nostamaan tarjousta', eli tekemään tai lupaamaan jotain enemmän kuin olisin muuten valmis. En ainakaan kokisi tätä mitenkään positiivisenä.
PS: Mitä ihmettä tarkoittaa 'virallinen seurustelu', mikäs viranomainen sen on rekisteröinyt?
Virallinen seurustelu on mun mielstä yhteisesti tehty sopimus seurustelusta. Kuten kerroin, asiasta on puhuttu. Mies on ilmoittanut keskittyvänsä vain minuun, halusinpa tai en, koska ei halua tapailla useita kerrallaan ja on omien sanojensa mukaan vakuuttunut mun olevan parasta.
Minä sanoin rehellisesti, että pidän kyllä hänestä, mutten pysty lupaamaan mitään. Minua kalvaa se sitoutuminen ja ahdistaa yksiavioisuus, jota mies haluaa.
Tavitsemme monenlaisia ihmissuhteita elämäämme, miksi asettaa toinen tilanteeseen, jossa hänen tulisi täyttää ne kaikki?
Miksei polyamorista suhdetta haluava nainen muodosta polyamorista suhdetta samanhenkisten kanssa ja jätä tylsää monoganstia perinteisestä pitäville?
"Kyseessä tilanne, jossa mies haluaa kovasti seurustella, mutta nainen empii vielä, koska oikeasti haluaisi polysuhteen, johon mies ei koe pystyvänsä. Asiasta keskusteltu"
Eiköhän se ole tämä joka luo miehelle epävarmuutta ja ihan syystäkin kun eivät halua samaa. Parempi vaan suoraan siihen lopettaa juttu.
Nainen toimisi viisaasti, jos päästäisi sen miehen menemään ja hän voisi löytää ihan kunnon naisen itselleen. Tässä ei nyt tarpeet kohtaa.
On hyvä olla rehellinen itselleen ja toiselle.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amerikan hömpötyksiä. Ei Suomessa ole mitään "ilman sitoumuksia" -deittailua. Varsinkaan, jos päämääränä on vakava suhde.
Niin hänellä on se ihan selkeänä päämääränä, mua se vakavuus vähän hirvittää... Mikä ihme siinä on, kun pitää saada heti omistaa toinen ihminen! Miksei voi vaan nauttia vapaasti ja antaa toisenkin nauttia
Potentiaalinen pettäjä, ei kiitos.
m30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m35
Ei eiei vaan te käytte keskustelun siitä onko järkeä jatkaa kun haluatte eri asioita. Ei kyse ole mistään vartioinnista pösilö.
Vierailija kirjoitti:
Miksei polyamorista suhdetta haluava nainen muodosta polyamorista suhdetta samanhenkisten kanssa ja jätä tylsää monoganstia perinteisestä pitäville?
MISTÄ sellaisia polyilyyn suostuvia MIEHIÄ löytää?!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just siks rehellisesti asiasta puhunut, koska haluan säilyttää luottamuksen.
Mikä siinä polysuhteessa ois niin mahdotonta?
Kai tiedät että sinun on turha kysyä tätä palstalaisilta kun eivät voi sen sun kaverin puolesta vastata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MISTÄ sellaisia polyilyyn suostuvia MIEHIÄ löytää?!!
Kysy niiltä kaikilta miehiltä jotka viestittelee. Ehkä joku heistä. Ei se jonka kanssa nyt deittailet. Hänen kanssaan sinun ei kuulu olla.
Vierailija kirjoitti:
Potentiaalinen pettäjä, ei kiitos.
m30
Nyt erehdyt. En ole ikinä pettänyt ketään parisuhteessa ollessani.