Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä kellään kokemuksia modafiniilistä?

Vierailija
22.02.2019 |

Ois kiva lukee suomeksi kokemuksia kyseisestä lääkkeestä. Mulle määrättiin sitä sairauteeni.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/11 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vielä kerran jos joku modafiniiliä kokeillut sattuis näkemään.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sitä ei määrätty mutta on tullut kokeiltua. Se piristää ja lisää tarmoa mutta ei päihdytä. Otin aamulla eikä vaikuttanut uneen, ainakaan en huomannut. Erityisesti aluksi se myös nosti mielialaa ja teki sosiaalisemmaksi.

Vierailija
4/11 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron parin viikon kuluttua kokemuksia kunhan lasti saapuu.

Vierailija
5/11 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamat pitkät ajomatkat menty modafiniilin turvin. Otin aamulla ja myöhään yölle jaksoin ajaa hyvinkin alerttina, nukahtaminen oli hieman hankalampaa. Mulla ei tosin ole narkolepsiaa.

Vierailija
6/11 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä uskallan kokeilla sitä sitten. Vaikutus on kuulemma aika voimakas, olen netistä lukenut. Kyseessähän on reseptilääke. Suomessa taitaa olla laitonta ainetta.

AP

Vierailija
7/11 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen syönyt modafiniilia ehkä viisi-kuusi vuotta. Tuon avulla pystyn käymään töissä ja elämään suht normaalia elämää, melkein voisi sanoa, että tuo lääke pelasti minut.

Ja reseptilla on luonnollisesti ihan laillinen lääke.

Vierailija
8/11 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä uskallan kokeilla sitä sitten. Vaikutus on kuulemma aika voimakas, olen netistä lukenut. Kyseessähän on reseptilääke. Suomessa taitaa olla laitonta ainetta.

AP

Suomessa siihen tarvitaan joku erityislupa, jota lääkäri anoo. Ei se laitonta ole.

Ei se vaikutus mielestäni ole sillä tavalla voimakas, että siitä ihminen muuksi muuttuisi. Ihan opettajan hommia tein modafiniileissä eikä kukaan huomannut mitään. Jaksoin vain itse paremmin.

Vierailija
9/11 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, ettei vaikutus ollut edes alussa mitenkään järisyttävän voimakas. Tai tavallaan oli, olihan se ihan tajutonta tuntea itsensä pitkästä aikaa taas ihan normaaliksi. Otan lääkkeen aamulla ja toisen iltapäivällä ja pystyn nukkumaan päiväunetkin ihan helpolla.

Jos tuota on määrätty, tulee se taatusti tarpeeseen, joten ei kannata jännittää. En muista saaneeni mitään sivuvaikutuksia tuosta, vaikka muiden käyttämieni lääkkeiden kanssa niitä on aina ollut roppakaupalla.

Vierailija
10/11 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Suomessa siihen tarvitaan joku erityislupa, jota lääkäri anoo. Ei se laitonta ole.

Ei se vaikutus mielestäni ole sillä tavalla voimakas, että siitä ihminen muuksi muuttuisi. Ihan opettajan hommia tein modafiniileissä eikä kukaan huomannut mitään. Jaksoin vain itse paremmin.

Joo siis toki lääkäreillä on siihen pääsy. Lääkäri sitä mullekin määräsi, mutta ilman reseptiä on laitonta eli ei saa esim. tilata jostain ulkomailta.

AP

Vierailija
11/11 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vieläkään päässyt kokeilemaan kun olen nukkunut niin kehnosti. Haluan että on normaali aamu kun kokeilen ekan kerran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän