Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 40v ja katselen täällä YouTuben meikkitutoraaleja aloittelijoille. Ihan oikeasti, älkää naurako :D

Vierailija
22.02.2019 |

Koko tähän astisen elämäni, tai meikkiä sisältävän elämän, olen pärjännyt ripsarilla, kulmakynällä ja meikkivoiteella. Kajalia vetelin joskus nuorempana alaluomille, mutten ikinä oppinut laittamaan kunnolla.
Nyt erottuani olen alkanut kiinnostua silmien rajaamisesta ja poskipunan käytöstä, en vain halua kävellä tuolla pellen näköisenä !

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joutuisin kuule tekemään ihan saman jos haluaisin fiksun näköisen meikin oikein tehtynä naamataululleni. Meikkaamiseni kun on sitä että puuteria joskus ja ripsaria vielä harvemmin.

N43

Vierailija
2/17 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ysäreiteineillä ollut internettiä apuna, korkeintaan isosisko tai äiti neuvoi ja lopputulos oli usein aika hurjanlainen XD Mutta koskaan ei ole myöhäistä oppia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taatusti naura koska itsekin olen niitä katsonut. Olisipa meilläkin nuoruudessa ollut yhtä hyvää kanavaa opetella nuo asiat!

N42

Vierailija
4/17 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän kaikki tiedä kaikesta kaikkea. Ihan tavallista opetella uutta, oli se sitten meikkaaminen tai joku muu asia.

40v.

Vierailija
5/17 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtuben ohjeilla on kyllä tullut opeteltua vaikka mitä, ruoanlaitosta kodin pikku korjauksiin ja kitaransoittoon. Ei ole häpeä olla aloittelija, silloinhan on menossa uutta taitoa kohti!

Vierailija
6/17 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joku ihmettelee miksi 40v miehet preferoi nuorempia naisia?

Vierailija
7/17 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä ysäreiteineillä ollut internettiä apuna, korkeintaan isosisko tai äiti neuvoi ja lopputulos oli usein aika hurjanlainen XD Mutta koskaan ei ole myöhäistä oppia.

Mulla ei ole isosiskoa eikä äitikään meikkaa ikinä, joten itse piti opetella. Tai paremminkin jättää opettelematta ja opetella oikeasti vasta aikuisena. Tosin en nyt varmaan paljoa paremmin osaa meikata edelleenkään kuin mitä AP.

Vierailija
8/17 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En taatusti naura koska itsekin olen niitä katsonut. Olisipa meilläkin nuoruudessa ollut yhtä hyvää kanavaa opetella nuo asiat!

N42

Piti vielä lisätä että vaikka mielelläni katson myös nuorten meikkaamista en sentään laita samalla tavalla itselleni. Olisi aika pöljän näköistä. 

Vierailija
9/17 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä liikutuin alotuksesta, ei todellakaan naureta sulle. Harjotus tekee mestarin ja kaikkea hyvää tulevaan sulle.

Vierailija
10/17 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä opettelin sieltä kissarajausten teon yläluomelle :)

Vierailija
11/17 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma, koskaan ei ole liian myöhäistä! :) Itseänikin vähän hävetti kun viime vuonna ostin 52e(!!) luomiväripaletin ja sitten opettelin sitä käyttämään youtuben avulla. Enää ei hävetä kun ilme selvästi siitä piristyy, kehujakin olen saanut ja kyselyjä siitä miten silmämeikin teen.

N30

Vierailija
12/17 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä liikutuin alotuksesta, ei todellakaan naureta sulle. Harjotus tekee mestarin ja kaikkea hyvää tulevaan sulle.

Kiitos :) Onneksi olen yksin kotona, voi pestä naamaa välillä ja aloittaa uudelleen :D Aika sweet sixteen-olo !

Aloittaja

Vierailija
13/17 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö joku ihmettelee miksi 40v miehet preferoi nuorempia naisia?

Miksi sitten änget tähän keskusteluun? 

Vierailija
14/17 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Kyllä minä ainakin opiskelin asiaa naisten aikakauslehdistä. Ne olivat - ja monet ovat yhä - täynnä meikkivinkkejä.

Kaverien kanssa juteltiin myös, ja kempparissa oli siihen aikana asiantuntevia myyjiä, jotka neuvoivat. Toki nykyään on vähän hankalampaa, jos shoppailee vain netitse...

T. 1967 syntynyt

Vierailija
15/17 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän jopa - tämä on kyllä varmaan aika kiistanalainen kommentti, peukuttakaa vapaasti vaan 😂- että meikkitutoriaaleilla voi mennä pahemmin metsään kuin aikoinaan vaikkapa Muoti+Kauneuden vinkeillä.

Ne oli sentään ihan ammattilaisten kirjoittamia juttuja, mutta netissä voi törmätä ihan kaheleihin ohjeisiin ja videoihin.

Ja jos katsoo kadulla vastaantulevia teinejä, on osa kyllä.... hmmmm..... miten minä sen nyt nätisti sanoisin.... vähän vetänyt överit. Esimerkiksi ne mustat paksut kulmakarvat harvoin sopivat suomalaisen naisen naamaan, vaikka joku Kim Kardashian niitä käyttääkin...

Eli ei se meikkausvideo takaa kaunista lopputulosta. Tarvitaan hyvät meikit (eikä halvimpia mahdollisia), vakaa käsi, kunnolliset neuvot ja ennen kaikkea tervettä itsekritiikkiä. Mitä nelikymppiseltä ap:lta varmasti löytyy!

14

Vierailija
16/17 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ALApeukuttakaa vapaasti vaan...

14/15

Vierailija
17/17 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatteko suositella jotain hyviä tutoriaaleja n. 40 vuotiaille? Olen vasta itse ostanut elämäni ensimmäisen poskipunan, kun lopulta tajusin, että pelkkä huonojen kohtien peittäminen kasvoista +ripsiväri ja kulmakynä ei ehkä olekaan se paras tyyli. Pitäis opetella korostamaan niitä hyviä puolia, kuten (vielä) korkealla olevia poskipäitä.