Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko maailmassa huonompaa sitcomia kuin How I met your mother?

Vierailija
22.02.2019 |

Ei ole.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rules of Engagement, aivan hirveetä sontaa ja todella vastenmieliset näyttelijät. Etenkin David Spade.

Vierailija
22/32 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Frendithän se vasta kuraa onkin. How I Met Your Mother on oikein mainio, varsinkin kun vertaa siihen.

Frendit on toki sellaista pienimmän yhteisen nimittäjän kevythuumoria, mutta erittäin hyvin tehtyä sellaista. Mikä tahansa kura ei oikeasti kestä sukupolvelta toiselle kuten Frendit on kestänyt.

Frazier on omia lempisarjojani, mutta ei minusta erityisen älykäs sarja. Välitekstit ovat sellaisia, mitkä vaativat oikeaa kulttuurintuntemusta, mutta itse huumori on aika tavallista. Mutta ilmapiiri on kotoisa ja mukava, ja näyttelijät istuvat rooleihinsa hyvin. Sen jaksaa katsoa uudelleen ja uudelleen.

Seinfeld on ihan omaa luokkaansa musta huumorinsa kanssa. Ei ole varmaan mitään muuta sarjaa missään tyylilajissa, joka ei vaatisi niitä ’normaaleja’ hahmoja mustien hahmojen vastineiksi. Mutta Seinfeldin ihmiskuva on aidosti musta, ja se viehättää minua. Se, joka ei näe Georgessa ihmisyyden arkkityyppiä, pettää minusta itseään. Harmi vain, että sarjan päätösjakso pettää tämän koko perusidean viemällä hahmot tuomiolle käytöksestään, ikäänkuin jossain sitten kuitenkin olisi ne ’kunnolliset’ ihmiset.

Se, joka ei aikakauteen pakollisena kuuluvan naururaidan takia pysty arvostamaan komediasarjojen merkkiteosta, menettää paljon. Toisaalta hän toimii kuitenkin juuri kuten sarjan hahmotkin toimisivat. Hylkää hyvän asian jonkun mitättömän sivuseikan takia, ja jatkaa kurjaa elämäänsä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIMYMissä on kuitenkin Neil Patrick Harris joka on ihan uskomattoman lahjakas näyttelijä, joten jo se tekee sarjasta keskimääräistä paremman.

Vierailija
24/32 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himym on nolo frendit-kopio ja huumori on enimmäkseen sovinistista roskaa.

Vierailija
25/32 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HIMYMissä on kuitenkin Neil Patrick Harris joka on ihan uskomattoman lahjakas näyttelijä, joten jo se tekee sarjasta keskimääräistä paremman.

Voi olla hyvä näyttelijä, mutta tuossa sarjassa täysin sietämättömän raivostuttava. HIMYM on mun mielestä kuitenkin sitcomien keskikastia, välillä ihan hauska, mutta usein myös melko huono. Mainitut Frendit, Frasier ja Seinfeld taas ovat ihan ykkösluokkaa. Katselen tällä hetkellä Netflixistä New Girl -sitcomia ja se taas mun mielestä sijoittuu mun mitta-asteikolla edellämainittujen luokkien väliin. Mikäköhän olisi huonoin konediasarja, mitä olen nähnyt? Ei tule mieleen kuin Tyhjätaskut, joka oli niin huono ettei sitä jaksanut katsoa paria jaksoa pitempään.

Vierailija
26/32 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frasier ja Big bang theory hyviä, Seinfeld ja Frendit taas ylinäyteltyä ja mukahauskaa tuubaa. 

Vierailija
27/32 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt himymin suosiota. Enkä oikeastaan big bang theorynkaan. Miten niin moni jaksaa katsoa niitä vuodesta toiseen? Mikä niissä viehättää?

Vierailija
28/32 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei televisio-ohjelmistä tykkäämisellä tai tykkäämättömyydellä voi päätellä älykkyydestä yhtään  mitään. Itse en erityisemmin perusta mistään, mikä on valmiiksi naurettu. Tiedän olevani aika keskinkertainen, matemaattisesti vähän keskiverron yläpuolella. Siitä huolimatta minulla on harrastuksia, joiden harrastajat ovat yleensä älykkäämpiä kuin minä. Se on hauskaa, vaikka en olekaan hyvä niissä. 

Vierailija
29/32 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei televisio-ohjelmistä tykkäämisellä tai tykkäämättömyydellä voi päätellä älykkyydestä yhtään  mitään. Itse en erityisemmin perusta mistään, mikä on valmiiksi naurettu. Tiedän olevani aika keskinkertainen, matemaattisesti vähän keskiverron yläpuolella. Siitä huolimatta minulla on harrastuksia, joiden harrastajat ovat yleensä älykkäämpiä kuin minä. Se on hauskaa, vaikka en olekaan hyvä niissä. 

Ennen kaikki komediasarjat olivat valmiiksi naurettuja, nykyään ei. Eli tuomitset sarjan sen aikakauden mukaan. Sääli, koska esim 80-90-luvuilla on tehty niin hyvää kuin huonompaakin.

Vierailija
30/32 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvinaisen epähauska kun erehdyin pari jaksoa viime viikolla katsomaan. kyllä se loppu oli vaan niin huonosti tehty että huh huh, nyt kun katsoo hahmoja ja niiden kasvua ja ajattelee miten kirjoittajat tekivät niin ei kyllä voi oikein nauttia. frendeissä sama juttu, tietyt asiat sovittiin heti alussa eikä otettu huomioon miten hahmot muuttuisivat (ja sarjan nimi ei pitäisi olla frendit jos mukaan luetaan ross :^)

Vierailija
31/32 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väittäisin, että esimerkiksi Seinfeldin huumorin ymmärtämiseen tarvitaan sosiaalista älykkyyttä.

Vierailija
32/32 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väittäisin, että esimerkiksi Seinfeldin huumorin ymmärtämiseen tarvitaan sosiaalista älykkyyttä.

niin, voi sen ymmärtää mutta ei se silti saa edes hymähtämään