Ootteko huomanneet saman: ”Velat”..
Monet julistavat velouttaan 30-33-vuotiaina, mutta hups, kun ikää tulee viimeistään 36-v (naisella) on moni vela saamassa lapsen.
Kommentit (53)
Jaahas. Jos tollainen harhakuvitelma auttaa sua saamaan unta iltaisin niin mikäs siinä.
Mitenköhän suuri mahtaa olla tuon ap:n otanta.
En ole huomannut, mutta luen hyvin vähän aiheeseen liittyviä keskusteluja.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on vela???
Vapaaehtoisesti lapseton.
He säästävät koko elämänsä eläkettään varten ja luopuvat eläkkeistään, jottei kenenkään toisen lapsi joutuisi elättämään heitä.
Enpä ole huomannut. Suurin osa ei "julista" lapsitoiveitaan mitenkään, ja jos joku sattuu muuttamaan mieltänsä lasten hankinnan suhteen, se ei mun päätä vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on vela???
Vapaaehtoisesti lapseton
En ole huomannut, tosi harva muuttaa mieltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on vela???
Vapaaehtoisesti lapseton
He ovat se ryhmä, joka pelastaa maailman.
Suomessa saisi heitä olla vähemmän ja Afrikassa enemmän mutta aina ei voi voittaa.
Ei mieli muuttunut. Pahoittelen.
Terv. Vela 55v.
Itsellenikin kävi näin. Onneksi mielen muuttaminen on sallittua. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on vela???
He säästävät koko elämänsä eläkettään varten ja luopuvat eläkkeistään, jottei kenenkään toisen lapsi joutuisi elättämään heitä.
Katkeruus haisee tänne asti ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on vela???
Miksi? Minä olen lapseton.
Vierailija kirjoitti:
Ei mieli muuttunut. Pahoittelen.
Terv. Vela 55v.
Joo, ei mullakaan.
N 43
Ööh, mikähän mussa sitten on vikana, kun edelleen olen tyytyväinen vapaehtoiseen lapsettomuuteeni?
Vela 54v.
En oo huomannut. Mut sellasen oon pannu merkille et suurimman osan vela-ketjuista aloittaa muut kuin velat.
Minun mielestäni lapsellista julistaa ettei koskaan hanki lapsia ja ei edes tarkoita sitä missään vaiheessa. Typerää huomionhakuisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on vela???
Miksi? Minä olen lapseton.
Ou, tuon saman olen vain kuullut katkeran vivahteella sanottuna lapsellisten toimesta. Netissä on välillä vaikea tulkita kummalta suunnalta nämä tulee. Pahoitteluni :)
Joillakin mieli muuttuu, entä sitten?