Jos nainen kuvailee olevanse "rempseä ja räväkkä feministi" millainen ihminen tulee mieleen?
Älkää ymmärtäkö väärin, olen itsekin nainen joka etsii naisseuraa. Mutta jotenkin tuollaisesta kuvauksesta tulee mieleen sellainen ihminen jonka kanssa en välttämättä tule juttuun? Olen itse pieni, kiltti, hyvin naisellisen näköinen (Pitkät hiukset, C-kupin rinnat, meikkaan ja pukeudun naisellisesti) ja olen jopa jossain määrin arka.
Kommentit (20)
Iso rekkamiehenperse. Kovaääninen römäkkä nauru. Alapääasioidensa hierominen kaikkien naamoille. "Isot luut", syljeskely ja muut huonot käytöstavat.
Tyhmä, äänekäs, aggressiivinen, ruma ja lihava täti 30-45v, jolla mt-ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Iso rekkamiehenperse. Kovaääninen römäkkä nauru. Alapääasioidensa hierominen kaikkien naamoille. "Isot luut", syljeskely ja muut huonot käytöstavat.
...ja Kouvola-tukka
väkivaltainen valittaja joka pimahtaa aina kaikesta
Lyhyet punaiset hiukset, paksusankaiset silmälasit (mielellään pyöreät), ylipainoinen ja työskentelee taiteen parissa olematta kuitenkaan itse ammattitaiteilija. Vapaa-ajallaan maalailee akvarelleilla p*llunkuvia tai esiintyy drag kinginä tms.
Jostain syystä mieleen tulee punaiseksi värjätty tukka ja uusklassinen Minna Canth -tyyli.
M42
Kehopositiivisesti yli sata-kiloinen tanakka tynnyri, jolla ohueksi nypityt kulmakarvat ja punaiseksi värjätyt lyhyet hiukset. Heittää varsinkin humalassa sellaista sanansäilää, että muita punastuttaa myötähävettävästi. Pitää itseään seksijumalattarena ja luulee kaikkien miesten kiihottuvan lähestulkoon raiskaukseen asti, kun näkee hänen säärensä ja kolmen sentin koroilla varustetut tekonahkasaapikkaat. Käyttää isoja korvakoruja ja kaapumaisia vaatteita, juo viiniä ja lukee juuri niitä kirjoja jotka juuri nyt ovat pinnalla. Puhuu itse roisilla kielellä kuukautisistaan, perseistä ja tisseistä, mutta osoittelee sormella täysin tyrmistyneenä, jos joku mieskirjailija, mies tuttavapiiristä tai miesjulkisuudenhenkilö erehtyy esimerkiksi kehaisemaan jonkun naisen rintoja.
Rämä-ääninen, joka on leikannut hiukset lähes kaljuiksi.
Ei varmaan ainakaan yhtä urpo kuin ap joka puhuu toksisesta maskuliinisuudesta.
Lyhyet värjätyt hiukset ja silmälasit.
Tyyliä metsästämässä -blogin Veera tulee mieleen sekä Vatsamielenosoituksen Tytti Shemeikka
harvemmin rempseäksi ja räväkäksi itseään kutsuvat kuvailevat itseään feministeiksi
jatkakaa
Kouvolatukka/kananpersetukka siiderivalas, joka vulgääristi hieroo toisten naamoihin perse, tissi ja pillu -juttujaan. Rehvastelee seksikokemuksillaan. Levittelee haarojan kaiken maailman miehille, etenkin afrikan- ja lähi-idän miehille. Löysiä tunikamallisia vaatteita, lyhyet korot jotka eivät pelata tämän tankin lättäjalkoja. Joku mt-ongelma myös.
Mulla tulee mieleen raskasrakenteinen/isoluinen. Lyhyet hiukset, joko jollain räväkällä värillä värjätyt tai maantienväriset. Kovaääninen ja puhuu päälle. "Vahvoja mielipiteitä" ja itsenäinen. Ekstrovertti eikä juuri keskity muiden kuuntelemiseen. Räväkkyydestään huolimatta loukkaantuu helposti ja kantaa kaunaa. Hieman vihainen ja "epäkohtiin puutuva".
Independent woman.
Miestrollin keksimä mielikuvitusnainen.
Vierailija kirjoitti:
Kehopositiivisesti yli sata-kiloinen tanakka tynnyri, jolla ohueksi nypityt kulmakarvat ja punaiseksi värjätyt lyhyet hiukset. Heittää varsinkin humalassa sellaista sanansäilää, että muita punastuttaa myötähävettävästi. Pitää itseään seksijumalattarena ja luulee kaikkien miesten kiihottuvan lähestulkoon raiskaukseen asti, kun näkee hänen säärensä ja kolmen sentin koroilla varustetut tekonahkasaapikkaat. Käyttää isoja korvakoruja ja kaapumaisia vaatteita, juo viiniä ja lukee juuri niitä kirjoja jotka juuri nyt ovat pinnalla. Puhuu itse roisilla kielellä kuukautisistaan, perseistä ja tisseistä, mutta osoittelee sormella täysin tyrmistyneenä, jos joku mieskirjailija, mies tuttavapiiristä tai miesjulkisuudenhenkilö erehtyy esimerkiksi kehaisemaan jonkun naisen rintoja.
Kaiken ton kähinän ja dokailun ja kummastelun lisäksi, käy muka lenkillä.. Omistaa kaksi seefferii ja kusettaa elukkansa ekaa risteykseen ja menee facebookkii vinkumaan, kun koiria paskotaan joka kulmalle. Bad hair day pipo päässä.
En lähtis otsikossa kuvaillun ihmisen kanssa ulos mutta sun kanssa lähtisin ;) Itsekin siis pieni, hieman epävarma nainen, ja vaikka olenkin suht eloisa ihmisten seurassa niin jätän roisit jutut vähemmälle.
Käheä-ääninen pubiruusu, joka ei oikeasti edes tiedä mitä feminismi on.