Joku mies tuijotti takamustani kassajonossa
Mieheni huomasi jonkun miehen katsovan kiilto silmissään mun takamusta kun maksoin ostoksia. Oli kuulemma jäätynyt tuijottamaan eikä varmaan ees itse tajunnut että sen huomaa kyllä. No mikäs siinä saa sitä ihastella.
Kommentit (38)
Trollihan tämä varmasti on, mutta tässä huomaa miten ikäviä ja kateellisia ihmiset ovat. Heti ollaan haukkumassa, vaikkei henkilöä oltaisi koskaan tavattukaan. Onhan se harmi, jos jollakin on oikeasti kiva takamus mitä mielellään katselee, AV:n mammoissa taitaa olla niitä harvakseen.
Jos mies on kassajonossa tiukat farkut jalassa ja peruukki päässä, niin pistäähän se tuijottamaan.
Olen huomannut että monet miehet vilkuilee, oli oma nainen mukana tai ei. Ei se sen kummempaa tarkoita, välttämättä. Itsekin katselen millon mihinkin, ja kenenkin.
Mulla on tapana katsoa aina. Oikein paljon tykkään jos katsomani perseen mies on paikalla niin alan tuijottamaan oikein kunnolla.
Yleensä miehet menee siitä sekaisin ja yrittävät selvittää päänsä. Katson vaan persettä ja tuijotan, koska se on perustuslaillinen oikeus tuijottaa persettäni jonka huomaan.
oo jeah oo jea oo jea lukatädääs lukadädääs
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa se vain oikein hämmästeli sen sinun perseesi leveyttä...
Olen 160/47, try again. Ap
160 on perseenympärys ja 47 on ikä.
Olit istunut suklaan päälle tai ulostanut housuusi, luultavasti molempia, kun sinusta on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekemistä pituudella ja painolla on perseen leveyden kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sun paino tähän kuuluu? Ilmaa täynnä oleva tekopeppukin on iso, vaikkei paina mitään.
ääsvatser kirjoitti:
Mulla on tapana katsoa aina. Oikein paljon tykkään jos katsomani perseen mies on paikalla niin alan tuijottamaan oikein kunnolla.
Yleensä miehet menee siitä sekaisin ja yrittävät selvittää päänsä. Katson vaan persettä ja tuijotan, koska se on perustuslaillinen oikeus tuijottaa persettäni jonka huomaan.
oo jeah oo jea oo jea lukatädääs lukadädääs
Notkea niska sulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekemistä pituudella ja painolla on perseen leveyden kanssa?
No vaikkapa sitä, että harvemmin laihalla ihmisellä on todella leveä perse. Jos onkin, se on ruumiinrakenteessa, lantio vaan on leveämpi. Läskiä persettä tuollaiset mitat omaavalla ei voi olla.
Ukkosi halusi vaan tehdä sut iloseksi.
Se saattoi olla kiltin miehen ainoa viikon kohokohta :(
Vierailija kirjoitti:
Se tuijottelija vain hämmentyi huomatessaan peräaukkosi aukenevan ja sulkeutuvan kutsuvasti maiskahdellen.
Etenkin kun peräaukkosi ollessa auki sieltä työntyi ulos kieli, joka teki eroottissävytteisiä liikkeitä liikkuen nopeasti ylös ja alas.
Mies puristaa perseestä ja nainen kiljuu aaaaa ja perasee ja hahaa, eiköhän me lähetä tästä hotelliin nusdimaaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies puristaa perseestä ja nainen kiljuu aaaaa ja perasee ja hahaa, eiköhän me lähetä tästä hotelliin nusdimaaan.
Olipa mikä aihe tahansa, aina tulee jokin tällainen ällö-kommentti. Ei taida olla paljon aivotoimintaa, eli kaikki tapahtuu navan alapuolella.
No, minä en käy Prismassa joten ei, et ollut sinä. Ap