Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hiihtäjillä on hirveästi finnejä naamassa

Vierailija
21.02.2019 |

Monella aika paksut pakkelit naamassa. MM-kisat...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doping aiheuttaa finnejä.

Vierailija
2/12 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syövät liikaa proteiinia ja rasvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja monella on vähintään yksi krooninen sairaus johon pitää popsia pillereitä. Tosin kun urheilu-ura päättyy tapahtuu myös ihmeparantuminen eikä lääkkeitä enää tarvita.

Vierailija
4/12 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja monella on vähintään yksi krooninen sairaus johon pitää popsia pillereitä. Tosin kun urheilu-ura päättyy tapahtuu myös ihmeparantuminen eikä lääkkeitä enää tarvita.

Menepä itse repimään itsesi yhtä äärimmilleen niin et ole sinäkään terve. Noitahan leikellään ja kursitaan kokoon nivelistä, jänteistä, milloin mistäkin, kun ihmiskehoa ei ole ihan tehty kestämään mitä tahansa. Iho taas on ihmikehon suurin elin, johon vaikuttaa mm. hikoilun määrä. Ponnistelu hikoiluttaa, onko tuttu ilmiö?

Vierailija
5/12 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paranevat ne finnit itse kultakin kun ikää kertyy, oli urheilija tai ei.

Vierailija
6/12 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen puolestani huomannut, että kaikilla naishiihtäjillä on pitkät hiukset.

Siellä vaan poninhännät heiluu!

Vierailija
7/12 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti ihmetyttää, kuinka astmasairaat pystyvät hiihtämään maailman huipulla. Kun muilla se vaikuttaa hapenottokykyyn, vaikka olisikin lääkkeet käytössä

Vierailija
8/12 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menepä itse repimään itsesi yhtä äärimmilleen niin et ole sinäkään terve. Noitahan leikellään ja kursitaan kokoon nivelistä, jänteistä, milloin mistäkin, kun ihmiskehoa ei ole ihan tehty kestämään mitä tahansa. Iho taas on ihmikehon suurin elin, johon vaikuttaa mm. hikoilun määrä. Ponnistelu hikoiluttaa, onko tuttu ilmiö?

Hikikarpalot on eri asia kuin finnit. Hikoiluhan puhdistaa huokosia.

Vierailija
9/12 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yleensä hyvä iho, mutta odotapa, kun hiihtokausi alkaa. Finniä pukkaa joka paikkaan. En siis todellakaan käytä mitään mömmöjä, vaan olen ihan kuntohiihtäjä. Hikoilen hiihtäessä aivan älyttömästi. Johtuisiko finnit siis hikoilusta?

Vierailija
10/12 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erityisesti ihmetyttää, kuinka astmasairaat pystyvät hiihtämään maailman huipulla. Kun muilla se vaikuttaa hapenottokykyyn, vaikka olisikin lääkkeet käytössä

Jep! Minulla on lievä astma, ja silti keuhkot on tulessa varsinkin jos pakkasella harrastaa kovaa kuntourheilua.

Vierailija
11/12 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtelevat sääolosuhteet, hiki valuu vaikka pakkasta, suihku joskus useamman kerran päivässä ja sit uudestaan hikoilemaan... kilpaurheilu ei sinällään ole mitenkään erityisen terveellistä iholle ja koko ajan saa olla naamaakin voitelemassa jos meinaa ettei ihan kauheelta näytä kun koko ajan joko kuivuu tai kastuu.

Vierailija
12/12 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen puolestani huomannut, että kaikilla naishiihtäjillä on pitkät hiukset.

Siellä vaan poninhännät heiluu!

Se on seksikkään näköistä. Siitä on kiva pitää kiinni kun takaapäin panee ja samalla voi toisella läimiä persposket punaiseksi.