Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksei naiset pidä huolta ulkonäöstään saatuaan lapsia?

Vierailija
21.02.2019 |

ei muka ole aikaa käydä suihkussa,harjata hiuksia tai hampaita. mitä ihmettä? eikö lapsen isä voi huolehtia vauvasta tai lapsesta kun äiti käy 10 min suihkussa? ja hiusten harjaamiseenkin menee se 30 sekunttia. kyllähän pieni lapsi voi vaikka leikkiä vessassa sillä aikaa kun äiti harjaa hampaat tai vaihtaa likaiset vaatteet puhtaisiin. ei ihmekkään ettei miehet enään halua koskea vaimoon joka ei pidä huolta hygieniasta. minulla 4 ja 2 vuotiaat lapset, silti käyn suihkussa päivittäin,meikkaan enkä ikinä ole laiminlyönyt hygieniaani lasten takia kun ei muka ehdi tai jaksa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten harjaamiseen 30 s? No ei kyllä jos on pitkät hiukset jotka takkuuntuvat.

Vierailija
2/28 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, muistakaas nyt että teidän tärkein arvo on miellyttää miestä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset huolehtii ulkonäöstään ja jotkut ei. Tuskin äitiys on se olennainen syy ulkönäöstä huolehtimattomuuteen. Mä ainakin huolehdin nyt kahden lapsen äitinä samalla tavalla ulkonäöstäni kuin ennen lapsia. En todellakaan ole lakannut käymästä suihkussa ja harjaamasta hiuksia, mutta en myöskään varsinaisesti tälläydy kuin juhliin kuitenkaan.

Vierailija
4/28 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas mies järjestää naiselle aikaa niihin juttuihin. Jos mies haluaa samat edut kuin ennen synnytystä, on hänenkin tietysti nähtävä enemmän vaivaa, onhan perhe kasvanut.

Useimmilla naisilla ei taida olla niin viisasta miestä.

Vierailija
5/28 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies suostuisi katsomaan lasta ja antaisi rahaa, voin vaikka joka päivä käydä salilla ja parturissa parin viikon välein.

Vierailija
6/28 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnostanut ulkonäkö ennen lapsia eikä lasten jälkeenkään. 

Vierailija
7/28 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläri että tämäkin käännettiin miesten syyksi. Heikkoa.

Vierailija
8/28 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei ole tainnut aikaa käydä äidinkielenkurssia?

Vierailija
9/28 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Minä olen aina huolehtinut ulkonäöstäni, tein niin aikana ennen lapsia ja edelleen kolmen lapsen jälkeen. Jos naisella ei oikeasti löydy viittä tai kymmentä minuuttia aikaa esim suihkussa käymiseen niin kyllä silloin on elämänhallinnassa joku pielessä. Eri asia sitten on jos ei vaan kiinnosta.

Vierailija
10/28 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet eivät pidä huolta ulkonäöstä edes ennen lapsia?

Vierailija
11/28 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne kyllä yhtäkään naista joka lopetti suihkussa käynnin tai hampaiden harjaaminen lasten saannin jälkeen.

Vierailija
12/28 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin se suihkussa käyminen riittää? Mun pitää ainakin laittaa hiuksiin vaikka mitä tököttiä, leikkausta, väriä ja käsittelyä, että näyttää nätiltä. Muuten se on vain karhea pehko. Naamaakin pitää hoitaa ja meikkiä laittas, jos ei halua näyttää haudasta nousseelta. Kivoja vaatteitakin pitää ostaa ja se vie aikaa. Ja sitten tätä kaikkea pitää ylläpitää päivän aikana.. Eli meikkiä korjattava, hiuksia suittava..

Eikä tää kaikki tarkoita sitä, että ihminen näyttää joltai bimbolta. Se riittää vain nättiin, huoliteltuun ulkoasuun.

Vierailija
13/28 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksen jälkeen mieheni sanoi, että näytän vastasyntyneeltä kananpojalta. Nauroin ja päätin, että jotain naamaan pitää laittaa, edes piirtää kulmakarvat.

En loukkaantunut, koska peili oli käytössä.

Vierailija
14/28 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea keskustella, koska otsikko ja kommentisi on ristiriitainen ja jo alkumetreillä kumoat otsikon aiheen.

Kysyt, miksi naiset eivät pidä huolta ulkonäöstään lapsen saatuaan?

Ja kerrot, kuinka itse huolehdit ulkonäöstäsi, meikkaat, huolehdit kampauksista jne. ja kerrot vielä olevasi 2v ja 4v äiti.

Tiedät itsekkin, ettei otsikon aihe pidä paikkaansa, kun se ei koske sinua ja miksi se sitten koskisi muitakaan äitejä.

Vai tarkoititko ap. että olet ainut äiti, joka huolehtii ulkoisesta olemuksesta, hygeniasta, kampauksista ja muut äidit ovat sottapyttyjä ja epäsiistejä?

Jos näin, ehkä itsetunnossa olisi silloin kasvun paikka, kyllä oma egon pönkittöminen onnistuu muutenkin, ilman toisten syyllistämistä.

Vierailija
15/28 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nappaa!

Vierailija
16/28 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset luulee ettei tarvi enää panostaa, ku menee naimisiin ja saa lapsia. Säälittää ne miehet ku joutuvat katselemaan sellaista rupsahtamista.

Vierailija
17/28 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uupumus. Kävin kyllä suihkussa, harjasin hampaat ja meikkasinkin vähän. Mutta mitä luksusta oli ja on edelleen käydä yksin rauhassa suihkussa, föönata tukka, meikata kunnolla, epiloida, kuoria iho jne. Näihin ei kyllä ole mahdollisuutta päivittäin. Tai ehkä olisi mutta muut jutut menee edelle. Yksi lapsi nyt 4v.

Vierailija
18/28 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta: suomalaiset naiset eivät noin yleensäkään liiemmin panosta ulkonäköönsä. Miksi siis lasten saatuaan kokisivat dramaattisen muutoksen? Heti synnäriltä meikit naamassa ja korkkarit jalassako?

Yhtäkään suttuisen näköistä äitiä en kyllä ole nähnyt, joten voisin mennä takuuseen siitä, että he käyvät suihkussa tarpeeksi usein. :D Jos tavallisuus on sinun mielestäsi epähygieenista tai homssuisen näköistä, niin olkoon.

Vierailija
19/28 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset sitä, miksi naiset tätä. Janka jank.

Vierailija
20/28 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua lapsia, jotta naisella on enemmän aikaa minulle ja jotta nainen pysyy pidempään kauniina ja rupsahtamattomana minua varten. T: Mies.