Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksei naiset pidä huolta ulkonäöstään saatuaan lapsia?

Vierailija
21.02.2019 |

ei muka ole aikaa käydä suihkussa,harjata hiuksia tai hampaita. mitä ihmettä? eikö lapsen isä voi huolehtia vauvasta tai lapsesta kun äiti käy 10 min suihkussa? ja hiusten harjaamiseenkin menee se 30 sekunttia. kyllähän pieni lapsi voi vaikka leikkiä vessassa sillä aikaa kun äiti harjaa hampaat tai vaihtaa likaiset vaatteet puhtaisiin. ei ihmekkään ettei miehet enään halua koskea vaimoon joka ei pidä huolta hygieniasta. minulla 4 ja 2 vuotiaat lapset, silti käyn suihkussa päivittäin,meikkaan enkä ikinä ole laiminlyönyt hygieniaani lasten takia kun ei muka ehdi tai jaksa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset luulee ettei tarvi enää panostaa, ku menee naimisiin ja saa lapsia. Säälittää ne miehet ku joutuvat katselemaan sellaista rupsahtamista.

Miehet ei panosta ulkonäköön koskaan ja luulevat että joku 120kg pallomaha miellyttää naisia.

Vierailija
22/28 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei suostu olemaan molempien lapsien kanssa yhtäaikaa sen aikaa että käyn suihkussa, ellei vauva nuku. Ei kuulema pärjää. Tulee hoputtamaan ovelle jos vauva herää kesken suihkun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tunne yhtään naista, joka olisi äidiksi tultuaan lakannut huolehtimasta itsestään siinä määrin kuin ap väitti. Joillekin naisille jo ennen äitiyttä se oma ulkonäkö ei ehkä ole ollut se ensimmäinen prioriteetti. Ja se on ihan ok.

Itselle on ollut tosi tärkeää että se oma naiseus ei katoa äidiksi tulemisen jälkeen. Samalla tavalla meikkaan, pukeuden kauniisti ja huolehdin muutenkin ulonäöstäni. Myös sen oman "normaalipainon" saavuttaminen on ollut tärkeää. Ei kuitenkaan mitään stressiä aiheuttavaa, koska olen muutenkin liikunnallinen. Mutta minä olen minä, ja näistä asioista tulee minulle hyvä fiilis. Joku ei ehkä koe niin tärkeänä.

Ap ehkä luulee olevansa ainoa laatuaan, ja tykkää siinä sivussa dissata erilaisia tapoja olla nainen.

Vierailija
24/28 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiusten harjaamiseen 30 s? No ei kyllä jos on pitkät hiukset jotka takkuuntuvat.

Onneksi on lyhyet (en ap). Niin paljon helpompaa.

Vierailija
25/28 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, muistakaas nyt että teidän tärkein arvo on miellyttää miestä. 

Ei ole ei. Mutta luulis itseäkin haittaavan jos haisee niinkuin rankkitynnöri.

Vierailija
26/28 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylläri että tämäkin käännettiin miesten syyksi. Heikkoa.

No et todellakaan pääse suihkuun, jos ei joku esim se lapsen isä ole sitä lasta vahtimassa sen aikaa. Huomaat sen sitten kun olet vanhempi. Ja jos nyt tulet sanomaan, että minä olenkin niin ja niin monen lapsen vanhempi, niin sitten asian jo tiedätkin.

Vierailija
27/28 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä väsymys. Lapsen kanssa on yllättävän raskasta: yöheräilyt, uhmaiät ja kaikki muu. Viisi kertaa olen nukahtanut kampaajan tuoliin pikkulapsiaikana. Ei mikään ihme, että pikkulapsen äidiltä jää meikkaaminen ja itsestään huolehtiminen kokonaan pois. Kunhan kaikilla on uloslähdettäessä säälliset, sään mukaiset vaatteet päällä, viis siitä, onko tukka kammattu! Olen siis kasvattanut yksin lapsen vähäisellä tukiverkolla.

Miten ihanaa on, kun lapsi menee kohta kouluun ja tulee kokoajan itsenäisemmäksi. Alkaa jäädä aikaa itselleenkin ja tosiaan ehdin meikatakin joskus ja miettiä vaatteita ja laittaa tukkaa.

Lapset on ihania, kunhan joku toinen hoitaa ne.

Vierailija
28/28 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisas mies järjestää naiselle aikaa niihin juttuihin. Jos mies haluaa samat edut kuin ennen synnytystä, on hänenkin tietysti nähtävä enemmän vaivaa, onhan perhe kasvanut.

Useimmilla naisilla ei taida olla niin viisasta miestä.

Juurikin näin.

Suurin osa miehistä ei näe sitä, että antavat naisensa nääntyä.

Toinen asia: sitä kannattaa miettiä, että voiko sillä takkutukkaäiskällä olla sen verran paljon hommaa, että priorisoi muut asiat. Takkua voi selvitellä vaikka ensi vuonna, katsokaa ihmeessä ohi (kuten niin ystävällisesti teettekin - ja anteeksi vielä, että rumennan ympäristöäni täysin häpeilemättä!).

Olisi kiva kun näkisi vain kivoja juttuja. Ei ois deekuja, narkkareita tai mitään häiritsevää. Ett sitä vaan sipsuttelis meneen ja kuuntelis linnunlaulua.