Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moraalinen krapula

Vierailija
17.05.2006 |

Tiedän kyllä että jokainen harrastaa itsetyydytystä kyten parhaalta tuntuu. Itselläni on tapana lipsutella sormella klitorista ja työnneellä samalla pientä sauvaa peppuun. Jotenkin vaan sauva " oikeassa" osoitteessaan ei kiihota minua samalla tavalla. Jälkeenpäin kuitenkin tunnen itseni jotenkin poikkeavaksi ja likaiseksi koska en saa yhtä suurta tyydytystä pimpasta... Vaikka kuinka päätän että sitten seuraavalla kerralla toimin kuten kaikki muutkin. On peppuosasto taas käytössä. Olenko siis ainoa joka itsekivaa pitäessään hyvilee myös peppuaan. Ps mieheni kanssa emme ole koskaan harrastaneet anaalia. Enkä oikein voi kuvitella harrastavanikaan

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on myös äippä, joka nauttii eniten itsetyydytyksessä juuri niin, että sauva on pepussa samalla kun hieron klittaa. Orgasmi on sillä tavalla jotenkin voimakkaampi. N 33

Vierailija
2/9 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitelen pyllynreiän usein masturboidessa Glidillä ja hyväilen sormilla peppureikää. Ihanalta tuntuu. Voi kun ap voisit nauttia ihan ilman syyllisyyttä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaankin jotkin lapsuutesi kokemukset. Mitään vikaa siinä ei tietysti ole. Tiedä sitten lohduttaako tämä.

Vierailija
4/9 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä tyttö kyllä käyttää sauvaa pepunkin puolella, mutta ei aina. Se vaatii jotenkin oman fiiliksensä vähän ylikiihottuneen tai jotain. Ei se minulle aina maistu

Vierailija
5/9 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on semmonen suriseva pepputappi, jota käytän kullan kanssa tai oman kivan mausteena. Reippaasti vaan suristelemaan!

Vierailija
6/9 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se taitaa olla, että jotkut lapsena saadut moitteet saa ihmisen häpeämään itseään. Voi kun voisit ap tyydyttää itsesi ihan ilman krapulaa. Tsemppiä!

Vierailija
7/9 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla (ei toki mitään sauvaa),myös seksin jälkeen jos tehty vähänki jotain kiellettyä" ,anaaliseksiin en edes enää ole suostunut yli 2 vuoteen,niin kauhee morkkis tuli vaik hyvältä tuntuikin..

Vierailija
8/9 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole mikään superkokeilija, mutta monet pikkaisen " tuhmat" jutut tuntuu hauskimmilta.

Vierailija
9/9 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on semmonen pieni pehmeä sauva, jota pidän pepussa jos haluun saada oikein kunnon orkun ei pika- tai arkiorkkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan