Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väkivaltainen mies?

lopez
21.02.2019 |

Tilanteeni on sellainen, että eilen yöllä mies kävi kimppuuni. Hän oli juonut jonkin verran ja kun sängyssä yritin saada hänet kääntymään kyljelleen (hän kuorsasi), hän nousi istumaan ja sanoi hakkaavansa jos en lopeta. Lähdin kauhuissani sohvalle mutta sisuunnuin ja menin makkariin, laitoin valot päälle ja sanoi hänelle, että saa mennä sohvalle. Lähdin hakemaan kännykkääni sohvalta ja hän juoksi perässäni. Hän tarttui kurkkuuni, huusi naama punaisena millainen paska olen ja sanoi hakkaavansa minut. Yritin selittää, miski haluain hänet sohvalle mutta huuto ja kuristus vain jatkui. Yhtäkkiä hän päästi irti ja käski juosta, koska muuten tulee turpaan. Juoksin paniikissa makkariin ja itki shokissa. Meni ehkä 5 min kun hän tuli perässä ja kysyi mitä on tapahtunut. Hän ei muista muuta kuin että kuristi minua sohvalla ja huusi. Tänään hän on todella pahoillaan ja väittää että ei oikeasti muista mitään muuta kuin havahtuneensa yhtäkkiä olkkarissa kädet mun kaulalla. En tiedä mitä uskoa. Hän on ennenkin juotuaan ollut agressiivinen ja unissaan(?) uhkaillut, kun yritän herättää ja saada lopettamaan kuorsausta. On niinäkin kertoina aamulla ollut ihan ihmeissään tapahtuneesta ja pahoillaan. Hän sanoo olevansa peloissaan, kun voi käyttäytyä tuolla tavalla itse edes tajuamatta ja aikoo mennä terapiaan. En tiedä mitä uskoa. Selvinpäin ei koskaan ole väkivaltainen enkä pelkää häntä millään tavalla. Kännissä joskus räyhää ja sekoilee mutta yleensä ei minulle.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiaan. Pysyitte sitten yhdessä tai ette, miehen pitää käsitellä tuo ongelmansa. Kukaan ei ansaitse elämää, jossa pitää pelätä omassa kodissaan, omaa miestään. Tämä asia mielessä teet ratkaisun suhteen jatkamisesta.

Ja mies sinne terapiaan ja äkkiä.

Vierailija
2/5 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Kyllä se on vähintä mitä tässä voi tehdä (terapia) ja mies itse haluaa selvittää, mistä tämä käytös johtuu. Mutta uskoakko tuota ”en muista mitään, olin varmaan unessa” läppää? Toki tuntuu myös uskomattomalta, että hän noin käyttäytyisi tosta noin vaan ja tilanteen tiedostaen. Mutta silti epäilyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan sanoa ukolle, että joko korkki pysyy kiinni tai sitten eroatte. Ja sinne terapiaankin kannattaa mennä.

Vierailija
4/5 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiaan ja alkoholin kanssa nollalinja.

Vierailija
5/5 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se jugi vai jögikö se oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan