Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko meillä 80-luvulla ollut oikeasti tylsempää vai mistä johtuu, ettei nykylapset ole enää kielestään kiinni mattotelineissä ja rappusten kaiteissa? :D

Vierailija
21.02.2019 |

??

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl se toi älykännykkä on

Vierailija
2/17 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun lapsi ainakin on tänä vuonna ollut kielestään kiinni katulampussa. Enkä itse 80-luvun lapsena ollut kuin kerran kiinni siellä katulampussa, siitä kyllä heti oppi olla nuolematta houkuttelevan huuruisia asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin alotukselle:) Eipä tiedä nykylapset, mistä elämyksestä jäävät paitsi.

Vierailija
4/17 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkarista tulee enemmän lastenohjelmia ja sitten on kännykät sekä tabletit. Ei tarvitse enää tylsyyspäissään haastaa kaveria nuolaisemaan mattotelinettä.

Vierailija
5/17 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun lapsi ainakin on tänä vuonna ollut kielestään kiinni katulampussa. Enkä itse 80-luvun lapsena ollut kuin kerran kiinni siellä katulampussa, siitä kyllä heti oppi olla nuolematta houkuttelevan huuruisia asioita.

Minä taas olin kiinni parvekkeen kaiteessa, mattotelineessä ja sillan kaiteessa. Koska opin että joku tuo kuumaa vettä ja pääsen kivuttomasti irti, en osannut pelätä kunnes kerran ei ollutkaan kilttiä aikuista veden kanssa tulossa hätiin. Puolet kielestä jäi sillan kaiteeseen.

Vierailija
6/17 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ollut koskaan, poikani 4v testasi tämän elämyksen pari viikkoa sitten :) tiesittekö että sen kielen saa irti lämpimällä vedellä??

Vierailija
7/17 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jäin muksuna kielestäni kiinni rautakankeen ja puhelinkopin seinään. Nykylapset ei oo moisia ihmeitä nähnytkään. Niin se maailma muuttuu.

Vierailija
8/17 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun poikani olivat kaverin kanssa kiinni samassa lampussa.

Vierailija
9/17 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nykylasten perään katsotaan paljon tarkemmin. Itsekin huitelin pk-seudun lähiössä tuntikausia pihalla muiden lasten kanssa jo 5 vuotiaana. Syömään mentiin sitten kaikki illalla kotiin kun vanhemmat huusi parvekkeelta. 

Vierailija
10/17 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ollut koskaan, poikani 4v testasi tämän elämyksen pari viikkoa sitten :) tiesittekö että sen kielen saa irti lämpimällä vedellä??

Tuttu juttu, mutta lämmintä vettä on harvemmin saatavilla hädän hetkellä.

Vierailija
11/17 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy pissata käteen ja sulattaa sillä.

Vierailija
12/17 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun poikani olivat kaverin kanssa kiinni samassa lampussa.

Todellista ystävyyttä:)

Vierailija
13/17 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tartuin 60-luvulla kielestäni auton puskuriin. Kiskaisin kielen irti ja verta tihkuen katselin, kuinka kaksi naapurinpoikaa tarttui seuraavaksi. Eivät kai ehtineet miettiä syitä ja seurauksia. :D

Vierailija
14/17 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kieli irtosi mattotelineestä ihan vain hönkäilemällä lämmintä ilmaa keuhkoista tarpeeksi raivokkaasti jonkun aikaa.

Vierailija
15/17 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ja poliisit on hetkessä paikalla. Lapsi on kielestään jumissa ja äiti pissaa vieressä käteensä. Tehdään niitä lasuja vähemmästäkin.

Vierailija
16/17 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tyttö oli muutama viikko sitten kiinni metallitangossa. Saipa elämyksen! Kehuskeli vielä kuinka oli kovis ja metalli (veri) maistui suussa.

Vierailija
17/17 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ja poliisit on hetkessä paikalla. Lapsi on kielestään jumissa ja äiti pissaa vieressä käteensä. Tehdään niitä lasuja vähemmästäkin.

:D :D

En pystynyt pidättämään naurua tälle mielikuvalle.