Naisten halu naisia kohtaan kasvanut suuresti Suomessa
Väestöliiton tuoreimman FINSEX-tutkimuksen tulokset kertovat suomalaisten sukupuolielämän muutoksesta, jota Väestöliitto itse kuvailee mullistavaksi. Tutkimus nimittäin paljastaa, että yhä useammat naiset ovat seksuaalisesti kiinnostuneita toisista naisista.
Vuonna 2015 noin 35 prosenttia alle 30-vuotiaista naisista kertoi tuntevansa seksuaalista vetoa oman sukupuolensa edustajiin. Ennen 2000-lukua näin vastasi vain noin viisi prosenttia tutkimukseen osallistuneista.
Muutos koskee erityisesti naisia, jotka ovat ensisijaisesti kiinnostuneita miehistä, mutta tuntevat vetoa myös muita sukupuolia kohtaan. Sen sijaan esimerkiksi pelkästään omaan sukupuoleensa vetoa tuntevien naisten määrässä ei havaittu juurikaan kasvua.
Tutkimukseen osallistuneista nuorista naisista noin joka viides kertoi harrastaneensa seksiä toisen naisen kanssa. 1990-lukuun verrattuna näin vastanneiden määrä on jopa kaksinkertaistunut.
https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/2016053121655633
Kommentit (8)
Suomalaiset miehet ovat nykyään jo niin rumia läskejä, että naisten on käännyttävä lesboiksi.
Vanha juttu mutta ennustin kehityksen jo vuonna 2012. Netti näyttää naisille mitä miesten konepellin alla on piilossa eikä näky ole kaunis. Kaikki kynnelle kykenevät miettii voisikovatko elää naisen kanssa. Valitettavasti kuulun itse näihin joita kiinnostaa seksuaalisesti vain vastakkainen sukupuoli.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet ovat nykyään jo niin rumia läskejä, että naisten on käännyttävä lesboiksi.
Pötyä karvalapsia tuli tueksi ja nekään ei kelpaa.
Länsimaista on tullut täysi perverssien degeneraattien tyyssija.
Onneksi on vielä olemassa maita, joita ei ameriikkalainen media ole pilannut sairailla perversioillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vanha juttu mutta ennustin kehityksen jo vuonna 2012. Netti näyttää naisille mitä miesten konepellin alla on piilossa eikä näky ole kaunis. Kaikki kynnelle kykenevät miettii voisikovatko elää naisen kanssa. Valitettavasti kuulun itse näihin joita kiinnostaa seksuaalisesti vain vastakkainen sukupuoli.
Apua, kirjoitinko minä tämän :D
Höpsö, se ei vain ole enää tabu.