Postinjakelu kerrostaloissa
Posti on jo vaatinut, että omakotialueilla postilaatikot laitetaan yhteen kohtaan.
Kerrostaloissa jakajilla menee aikaa. Miksi posti ei vaadi kerrostaloissa postilaatikoita aulaan? Näin muualla maailmassa toimitaan. Halventaisi postinjakelun kustannuksia.
Mutta mitäpä tuollaista tekemään, kun halvennus näkyy vain johtajiston palkassa. Sairasta, että ihmisillä, jotka ei tee mitään on sellaiset palkat mitä meillä postissa. Kuukaudessa monen ihmisen vuoden palkka...
Kommentit (23)
Miksi ehdoin tahdoin pitäisi palveluja huonontaa? Jos omakotiasujat haluavat postinsa eteiseen kannettuna, muuttakoot kerrostaloon.
Tätä olen ihmetellyt. Ja ei oikeen toimi tuo omakotitalojen laatikoiden ryhmityskään, ainakaan meidän kadulla. Tässä on kahdeksan taloa päättyvällä tiellä ja postilaatikot ryhmiteltiin kahteen kohtaan kadun puoleen väliin ja kadun päähän missä ei ole kunnon kääntymispaikkaa autolle ja meidän talo on ekana ja meidän postilaatikkoa ei ryhmitelty muiden kanssa vaan se piti siirtää yksinään seisoskelemaan paikkaan mihin ei autolla pääse viereen :D Meidän talon edessä mahtuisi helposti auto kääntymään ja meille olisi käynyt että siihen laitetaan kaikki laatikot, mut ei...
Pitää täysin paikkansa. Olen itse alalla jossa valmistetaan mm paloturvallisuustuotteita. Mutta ainahan sanotaan että rappukäytävään ei palotilanteessa kuulu mennä.