Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monta kertaa pyytäsit kaveria iltaa viettään joka eituu

Koom
21.02.2019 |

Oon pitänyt illanistujaisia nyt kaksi kertaa. Kummallakin kerralla on ollut jotain muuta menoa. Jälkikäteen häntä on kuitenkin kiinnostanut kuinka monta henkee meitä sielä oli ja mentiinkö baariin. Nyt ois kolmannet tulossa ja mietin et mitä teen.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä vaan.

Vierailija
2/15 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä vaan.

Se, että kysyy jälkikäteen millainen illanvietto oli, kertoo että kiinnostaa. Ehkä ujostelee muita sinne tulevia tai sosiaalisia tilanteita. Koita vielä pari kertaa houkutella mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysy.

Vierailija
4/15 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn viel kolmannen kerran. Jos taas kieltäytyy niin olkoot

Vierailija
5/15 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu näin on. Kutsu silloin puolittain vaan että toki saat tulla mut sullahan kovin usein muuta. Jotta ei ylläty seuraavalla kerralla kun ei tuu kutsua

Vierailija
6/15 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sillä kaverilla jo parin kerran jälkeen menee hermot, jos pyydät häntä illanviettoon, jota ei sitten tulekaan.

Vierailija
7/15 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut pyys yks tyyppi. En päässyt, koska olin todella ahdistunut. Laitoin hänelle asiasta viestiä, hän ei ikinä enää vastannut minulle.

Vierailija
8/15 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin yksioikoinen ihminen, että kysyisin jo kiinnostaako oikeasti saada kutsuja enää. Itseäänkin on ajateltava ja missä menee raja puolin sekä toisin.

Vierailija
9/15 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu näin on. Kutsu silloin puolittain vaan että toki saat tulla mut sullahan kovin usein muuta. Jotta ei ylläty seuraavalla kerralla kun ei tuu kutsua

Hyvä vinkki. Saa rauhassa kerätä rohkeutta tai mitälie ja ilmoitella sit jos joskus haluaakin.

Vierailija
10/15 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellanen kaveri, joka ei tule ikinä, mutta suuttuu jos siltä ei kysytä tuleeko. On käynyt niinkin, että jos joku ei enää pyytänyt sitä, niin se olis sillon tullut.

Vierailija
11/15 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ot mutta illanvietoissa / juhlissa jätättekö semilaktovege-eikalaa -allergiakaverit kutsumatta koska erityisruokavalioiden vääntäminen on kallista ja rasittavaa eikä koskaan ole takeita siitä, tuleeko allergiavieras edes juhliin?

Vierailija
12/15 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

5

Vierailija
13/15 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran, sen jälkeen pallo on hänellä.

Vierailija
14/15 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kutsu Facebookissa julkisesti muille paitsi sille.

Vierailija
15/15 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ot mutta illanvietoissa / juhlissa jätättekö semilaktovege-eikalaa -allergiakaverit kutsumatta koska erityisruokavalioiden vääntäminen on kallista ja rasittavaa eikä koskaan ole takeita siitä, tuleeko allergiavieras edes juhliin?

Kaikki kutsutaan ja kaikille tehdään tarpeeksi syötävää. Allergiavieraat tulee, hyvä niin.

Meidän porukassa ollaan aika usein yhdellä perheellä, koska heillä on suurin talo. Joten nyt ollaan kekattu nyyttärit, ettei aina rasitettaisi yhtä perhettä. Jäähän niille kuitenkin siivoamiset.