Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö ruman keski-ikäisen naisen hyväksyä ettei saa seksiä mistään?

Vierailija
21.02.2019 |

Ja lopettaa myös oman miehen kiusaaminen sillä asialla koska siitä tulee riitaa?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä tarvitse hyväksyä.

Mutta kun kukaan ei seksiä kanssani halua.

Niin? Juuri totesin että sitä ei tarvitse hyväksyä. En sanonut että saisit seksiä jostakin. Mutta ei sinun sitä ajatusta koskaan tarvitse hyväksyä. En minäkään hyväksy. Emme me kaikki saa seksiä vaikka olisimme kauniita, komeita ja nuoria.

Deal with it.

Niin, tuntuu vain tyhmältä kun oma mieskään ei halua.

Onko hän joskus halunnut?

On, silloin vuosia sitten oli ihan normaali seksielämä.

Mihin se siitä olisi sen kummemmin kadonnut kuin testojen mukana pois. Hoitoa tarttis

mies50v

Silloin yritettiin lasta, niin piti harrastaa seksiä paljon. Mies piti sitä raskaana urakkana. On itse niin sanonut.

Miksei se voi ollakin jos jatkuvasti harrastaa. Ei se ole enään mukavaa silloin. Muutama kerta viikkoon riittää

mies50v

Silloin seksiä olikin ehkä 3 kertaa viikossa ja minä nautin mutta mies piti sitä urakkana. Hän haluaa ehkä 2-3 kertaa kuukaudessa, minä 3-5 kertaan viikossa. Juuri oli 2 viikon tauko kun hän ei halua. Sanoin hänelle että meillä oli pitkä tauko, niin mies sanoi ettei se pitkä ollut. Hän on paljon paremmalla tuulella jos saa pitää tauon eikä tarvitse harrastaa kanssani seksiä.

Vierailija
22/35 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää, ellei halua seksiä turvapaikanhakijoilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus ap ongelmaan on 🖐👺🖐 Ahmed

Vierailija
24/35 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta. Niin miehesikin tekee.

Vierailija
25/35 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään vitsi, että heiltäkin saa.

Vierailija
26/35 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä tarvitse hyväksyä.

Mutta kun kukaan ei seksiä kanssani halua.

Niin? Juuri totesin että sitä ei tarvitse hyväksyä. En sanonut että saisit seksiä jostakin. Mutta ei sinun sitä ajatusta koskaan tarvitse hyväksyä. En minäkään hyväksy. Emme me kaikki saa seksiä vaikka olisimme kauniita, komeita ja nuoria.

Deal with it.

Niin, tuntuu vain tyhmältä kun oma mieskään ei halua.

Onko hän joskus halunnut?

On, silloin vuosia sitten oli ihan normaali seksielämä.

Mihin se siitä olisi sen kummemmin kadonnut kuin testojen mukana pois. Hoitoa tarttis

mies50v

Silloin yritettiin lasta, niin piti harrastaa seksiä paljon. Mies piti sitä raskaana urakkana. On itse niin sanonut.

Miksei se voi ollakin jos jatkuvasti harrastaa. Ei se ole enään mukavaa silloin. Muutama kerta viikkoon riittää

mies50v

Silloin seksiä olikin ehkä 3 kertaa viikossa ja minä nautin mutta mies piti sitä urakkana. Hän haluaa ehkä 2-3 kertaa kuukaudessa, minä 3-5 kertaan viikossa. Juuri oli 2 viikon tauko kun hän ei halua. Sanoin hänelle että meillä oli pitkä tauko, niin mies sanoi ettei se pitkä ollut. Hän on paljon paremmalla tuulella jos saa pitää tauon eikä tarvitse harrastaa kanssani seksiä.

Ja tilanne on ollut tällainen alusta asti, vai huijasiko hän itsensä suhteeseen olemalla ensin aktiivinen? Jos taas tilanne on alusta pitäen ollut sama, miksi jatkaa suhteessa joka ei ole tyydyttävä?

Vierailija
27/35 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitahan kuvaa tisseistäsi ja pepusta niin arvioidaan, mikä siinä mättää.

Vierailija
28/35 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään vitsi, että heiltäkin saa.

Mutta ei välttämättä ilmaiseksi. Helsingissä suvaitsevaiset naiset yrittivät ostaa 20 eurolla seksiä turvapaikanhakijoilta. En tiedä onnistuiko, mutta turvapaikanhakijatkaan eivät ole sokeita.

Vierailija
29/35 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitahan kuvaa tisseistäsi ja pepusta niin arvioidaan, mikä siinä mättää.

Kyllä mä tiedän että ulkonäkö ja vammani haittaavat.

Vierailija
30/35 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on ainakin asenteessa, kun toistuvasti valitat, ettet saa seksiä keltään. Jos olet naimisissa niin eiköhän nyt pitäisi keskittyä puolisoon ja parisuhteeseen?

Toisaalta tästä ketjusta ja vastausten sävystä tulee kovin mieleen toinen ketju, "Mies on lopettanut tuhmien puhumisen". Hmm.

Vierailija
31/35 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lopettaa myös oman miehen kiusaaminen sillä asialla koska siitä tulee riitaa?

kyllä sitä saa niin kauan kuin haluja riittää.usko vaan itseesi.

Vierailija
32/35 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lopetin vaimon kiusaamisen jokunen vuosi sitten ja aloin etsimään samassa tilanteessa olevia naisia.

Suosittelen. Perhesopu parani.

M54

Vierailija
33/35 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaminen auttaa, nykynaisia katsoessa voi vain kuvitella puutteen määrää. Sama pätee luonnollisesti, myös kaljamaha äijiin.

Vierailija
34/35 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä saa ainakin sukupuolitauteja.

Vierailija
35/35 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän naisen ei sitä pidä hyväksyä, kun miehen pitää? Meidän yli 5-kymppisten hieman elähtäneiden ihmisten pitää vain lopettaa parileikeistä haaveileminen, myös omien puolisoiden kanssa, sillä ne ajat alkavat olemaan taakse jäänyttää elämää, toisin kuin seksuaaliset halut.

Itse olen 53-vuotias "kiva" miespuolinen nuori, mutta en ulkoisesti parikymppinen adonis ja kyllä sitä aikamoisella kerjuulla pitää olla, että edes oman vaimonsa saisi innostumaan enää. Olen jo kauan sitten tyytynyt hanskan heiluttamiseen ja saahan siihenkin vaihtelua kättä vaihtamalla.