Olen menettänyt toivoni pysyvästi
Mitä voin tehdä enää, kun olen liian ahdistunut lähtemään kotoa, harrastamaan seksiä, vastaamaan puhelimeen tai menemään lääkärille. Tätä on jo jatkunut monta vuotta. Haluaisin kuolla. Kulutan vain yhteiskunnan rahoja. Miksi eutanasia on Suomessa laiton? Tilanteeseen johtanut varmaan vanhempien henkisen ja fyysisen läsnäolon puute ja vanhempien mielenterveysongelmat, koulukiusaaminen, raiskatuksi tuleminen useampaan otteeseen. Silti en saa sairaslomaa kuukautta pidempään. Onko ainoa vaihtoehto ostaa köyttä?
N25
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta sitä vain ihmettelen että mikä velvollisuudenpuuska nuorilla naisilla on tuon seksin harrastamisen suhteen? Ei sitä ole pakko harrastaa, ja olet silti ihan ok ihminen. Kulta pieni, kuule ei kaikkien tarvitse jakaa sitä lemmenkoloa jollekin irstaalle poikkulille, ja se on ihan ookoo. Okei?
Olen parisuhteessa. Syynä kuvotus omaan ulkonäköön ja luonteeseen. Seksi kuvottaa minua myös ajatuksena.
ap
Sä olet niin nuori vielä. Lähde pois tutuista ahdistusta aiheuttavista kuvioistasi, mutta älä luovuta? Lähde vaikka au pairiksi tai vapaaehtoistyöhön ulkomaille? Et tarvitse yhtään rahaa siihen, mutta saat kuviot uusiksi ja muutut ihmisenä.
Mä tekisin niin jos voisin.
Vierailija kirjoitti:
Sä olet niin nuori vielä. Lähde pois tutuista ahdistusta aiheuttavista kuvioistasi, mutta älä luovuta? Lähde vaikka au pairiksi tai vapaaehtoistyöhön ulkomaille? Et tarvitse yhtään rahaa siihen, mutta saat kuviot uusiksi ja muutut ihmisenä.
Mä tekisin niin jos voisin.
Pelkään ihmisiä niin en uskalla käydä töissä enkä etenkään mennä au pairiksi. Olen jo luovuttanut, koska tiedän, etten riitä rumana ja tyhmänä naisena mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta sitä vain ihmettelen että mikä velvollisuudenpuuska nuorilla naisilla on tuon seksin harrastamisen suhteen? Ei sitä ole pakko harrastaa, ja olet silti ihan ok ihminen. Kulta pieni, kuule ei kaikkien tarvitse jakaa sitä lemmenkoloa jollekin irstaalle poikkulille, ja se on ihan ookoo. Okei?
Kylläpä oli viisaasti sanottu raiskauksen uhrille. Voi herranjestas sentään.
Kuule ap, ei siinä nyt muu auta kuin soittaa vaikka hätänumeroon ja sanoa, että olet itsetuhoinen. Pakkaa laukkuun hammasharja ja vaihtovaatteet sekä yöpuku. Ne hakee sut ja vie hoitoon.
Se on vaikeaa, mutta olet valinnan edessä: joko se köysi, jota en suosittele, koska saatat vain halvaantua ja jäädä kitumaan vuosikymmeniksi, tai jonkinlaisen avun hankkiminen ja vastaanottaminen. Olen ollut tuolla, en ole enää. Sieltä kuopasta voi päästä pois ja elämällä voi olla jotain parempaa tarjottavana, jos et jätä leikkiä kesken.
Vierailija kirjoitti:
Naiset nyt vaan tykkää jakaa sitä koloa irstaille pojille okei? Kiltille miehelle ei millään vaikka kiltti mies miettii jo parisuhdetta ja olisiko tämä nainen ehkä mi wife? Mulle nykyään yks vítun hailee mitä naille suomalaisille naisille käy. Mennyt maku kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu vapaan naisen harrastuksiin vetää pää täyteen viikonloppuna ja antautua kikkeleille.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi tulla raiskátuksi useampaan otteeseen? Oletko pyörinyt muslimien kanssa?
Tein sen virheen, etten jäänyt yksin kotiin vaan menin luottamaan ihmisiin liian helposti. Kaikki raiskaajat olleet suomalaisia miehiä ja poikia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä voin tehdä enää, kun olen liian ahdistunut lähtemään kotoa, harrastamaan seksiä, vastaamaan puhelimeen tai menemään lääkärille. Tätä on jo jatkunut monta vuotta. Haluaisin kuolla. Kulutan vain yhteiskunnan rahoja. Miksi eutanasia on Suomessa laiton? Tilanteeseen johtanut varmaan vanhempien henkisen ja fyysisen läsnäolon puute ja vanhempien mielenterveysongelmat, koulukiusaaminen, raiskatuksi tuleminen useampaan otteeseen. Silti en saa sairaslomaa kuukautta pidempään. Onko ainoa vaihtoehto ostaa köyttä?
N25
Mee ny hel vetti sinne lääkäriin ettei tarvi lähtee sua väkisin sinne retuuttaan
Sulla on joku psyykkinen sairaus, yleistynyt ahdistuneisuushäiriö tms. Ehkäpä varaat ajan lääkärille. Saat ajan psykoterapiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi tulla raiskátuksi useampaan otteeseen? Oletko pyörinyt muslimien kanssa?
Tein sen virheen, etten jäänyt yksin kotiin vaan menin luottamaan ihmisiin liian helposti. Kaikki raiskaajat olleet suomalaisia miehiä ja poikia.
Varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on joku psyykkinen sairaus, yleistynyt ahdistuneisuushäiriö tms. Ehkäpä varaat ajan lääkärille. Saat ajan psykoterapiaan.
Niin onkin. Se on diagnosoitu minulle. En pääse kuitenkaan terapiaan, koska olen "päihdeongelmainen" eli olen mennyt kokeilemaan nuorempana huumeita ja tunnustin kättäneeni laittomasti hankittuja rauhoittavia niin eivät ota minua psykoterapiaan. En osaa valehdella, että en käyttäisi toisinaan bentsoja vaikka minulla ei ole niihin reseptiä. Ja aina kysyvät. Tilanne kuitenkin se, etten ilman bentsoja uskalla ulos tai vastata edes puhelimeen.
Olen käynyt ambulanssireissuilla ja koskaan en ole joutunut sairaalaan jäämään, koska en halua. Pakkohoidon kriteerit eivät täyty.
"tiedän, etten riitä rumana ja tyhmänä naisena mihinkään" paitsi parisuhteeseen? Huoh.
Käy suihkussa, pese hampaat, kampaa tukkasi ja kävele lähimpään terveyskeskukseen. Kaada tuo koko roska sen lääkärin päälle. Se on hänen ammattinsa ja hän saa siitä hyvää palkkaa. Jos ei pysty auttamaan, lähettää sinut eteenpäin hoitoon. Ei sinun tarvitse yksin kaikkea kantaa. Ei sinun tarvitse ajatella miltä näytät tai kelpaatko sinä mihinkään. Sinulle kuuluu apu..
Hengellinen musiikki auttaa itseäni, ehkä se auttaa sinuakin:
https://www.youtube.com/playlist?list=LLzjbvLWcB5597hGK4oGVmZA
Tämä lienee kirjoitustyylin perusteella palstan vakitrolli, enkä ymmärrä pointtia, koska ihmisten auttaminen ei taida kuulua tuon ihmisraunion agendaan.
Mutta: jos tällainen tilanne on, kannattaa, kuten jo ehdotetaan käydä lääkärissä ja pyytää lähetettä psykoterapiaan. Tämäntyyppisillä oireilla voi saada lähetteen psykoterapiaan. Voisi olla "yleistyneen ahdistuneisuushäiriön diagnoosilla. PTSD eli postraumaattinen stressihäiriö voi olla kyseessä, jos on kokenut ap:n kuvaamia väkivaltaisia juttuja, ne oireilevat juuri noin, kuin aloituksessa kuvataan: toivottomuutena ja näköalattomuutena nuorellakin, jolla kaiken järjen mukaan on elämä edessä.
Rauhoitu, saat apua. Ey ole harhainen etkä hullu, jos koet ahdistusta väkivaltaa koettuasi. Tärkeää on saada nuppi kuntoon. Satsaa siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin onkin. Se on diagnosoitu minulle. En pääse kuitenkaan terapiaan, koska olen "päihdeongelmainen" eli olen mennyt kokeilemaan nuorempana huumeita ja tunnustin kättäneeni laittomasti hankittuja rauhoittavia niin eivät ota minua psykoterapiaan. En osaa valehdella, että en käyttäisi toisinaan bentsoja vaikka minulla ei ole niihin reseptiä. Ja aina kysyvät. Tilanne kuitenkin se, etten ilman bentsoja uskalla ulos tai vastata edes puhelimeen.
Olen käynyt ambulanssireissuilla ja koskaan en ole joutunut sairaalaan jäämään, koska en halua. Pakkohoidon kriteerit eivät täyty.
Olen entinen huumeongelmainen ja olen päässyt terapiaan. Ensin tietysti olin avohoidossa pitkään ja todistetusti ilman päihteitä. Sun täytyy mennä lääkäriin ja kertoa ettet uskalla mennä ulos yms. On olemassa muitakin lääkkeitä tuohon vaivaan kuin bentsot, esim. Propral. Tietenkään et pääse terapiaan jos väärinkäytät lääkkeitä.
Osaan samaistua sinuun samat on tunteet. Se on niin apua et saa vaikka ampulanssin kutsut tk käynti ja kotiin kun kerrot omat ajatuksesi ettet halua hoitoon ja et täytä pakkohoito kriteereitä. Ainut jolla saat apua teet itsestäsi harhaisen siis teeskentelet pääset hullun kirjoihin lopullisesti eläkkeen ja sen jälkeen lääkkeet vain seurana. Kokemus ei hullulla saa olla omia ajatuksia mikä hoito auttaa. Kun saadaanhiljaiseksi olet parantunut.
Katso oman terveyskeskuksesi nettisivut. Sieltä pitäisi löytyä puhelinnumero kriisiapuun. Sieltä saat ainakin neuvot eteenpäin. Iän myötä uskon että elämäsi tulee helpottumaan, nyt on akuutti kriisi, johon tarvitset apua. <3