Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö naista joka vakaasti uskoo että miehiä kiinnostaa naisissa vain ulkonäkö kovinkaan fiksuna?

Vierailija
20.02.2019 |

Mietin että työkaveri on sellainen. Onko hän oikeasti yksinkertainen vai puhdas realisti?

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pidätkö naista joka vakaasti uskoo että miehiä kiinnostaa naisissa vain ulkonäkö kovinkaan fiksuna?"

En usko että kovin väärässä on. Suurin osa miehistä on aika yksinkertaisia ja ajattelee alapäällään ja seksi on elmän tärkein asia. 

Täällä on aika usein milloin milläkin perusteella ja lähes aina perusteetta syytetty keskustelujen pursuavan miesvihaa. Nyt on oikeasti sellainen tilanne että sille väitteelle olisi perustelujakin.

Vierailija
42/67 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo kadulla kulkevia pariskuntia, niin tältä teorialta menee pohja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai miehiä kiinnostaa pelkkä ulkonäkö, jos naisella ei ole muuten mitään annettavaa. Hänellä ei ehkä ole.

Jostakin syystä joillekin naisille aina osuu kohdalle vain näitä miehiä "joita kiinnosti vain ulkonäkö ja seksi". Kiinnostaisi oikeasti tietää missä ja millä tavoin he miehiä kohtaavat, kun aina käy niin.

Vierailija
44/67 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmassa osassa parinvalintaa tai sen epäonnistumista ulkonäkö on kuitenkin sivuseikka. Jos ihmiset arvioitaisiin ulkonäön perusteella skaalalla 1-10, niin ulkonäöllä on todellista merkitystä vain heille joiden arvosana on 1 tai 10.

Vierailija
45/67 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun katsoo kadulla kulkevia pariskuntia, niin tältä teorialta menee pohja. 

Ovat tyytyneet. Naiset pystyvät rakastumaan aidosti ns ei-komeisiin miehiin, sama tuskin pätee miesten kohdalla.

Vierailija
46/67 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kierrän itse sellaiset naiset kaukaa. Jos hän jää sen jälkeen valittamaan ettei kelvannut minulle ulkonäön takia, niin jääköön. Onneksi maailmassa on paljon fiksuja ja ihania naisia joilla on asiallinen käsitys rakkaudesta ja parisuhteesta.

Yksi kaikken eniten naisissa inhottava piirre on juuri se että hän uskoo vakaasti tietävänsä paremmin kuin minä itse millaisista naisista pidän. Ja joillekin ei edes riitä tuo että saavat julistaa minun arvostavan lähinnä ulkonäköä, vaan senkin he varmasti tietävät yksityiskohtaisesti millainen naisen ulkonäkö minua miellyttää.

Vierailija
47/67 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisena pidän.

Vierailija
48/67 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiahan on päinvastoin. Enemmistöä naisista kiinnostavat miehet, joita kiinnostaa naisissa vain ulkonäkö ja seksi. Herkät runopojat joutuvat naisnormaalijakauman huipun hyljeksimäksi.

Mitä tekemistä tuolla että on herkkä runopoika on tekemistä sen kanssa mitkä asiat naisessa kiinnostavat?

Mitä vähemmän feminiinisiä ominaisuuksia mies omaa, sen todennäköisemmin häntä kiinnostaa keskivertonaisessa vain pill*. Ei se ole mitään avaruustiedettä.

Vierailija
49/67 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin pidän tyhmänä. Miehet ovat yksilöitä, joita kiinnostaa erilaiset asiat. Keskimäärin älykkäillä miehillä on suuremmat vaatimukset naisen älyn suhteen kuin tyhmillä/tavallisilla miehillä.

Vierailija
50/67 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertainen, tuolla logiikalla ei saa aikaiseksi muuta kuin onnettomia ja erittäin lyhyitä suhteita. Varsin dysfunktionaalista myös koska naiset ovat loppupeleissä se taho joka valitsee mitkä miehet isääntyy ja mitlä ei. Ja siten jos ei ollenkaan mieti itse vaan menee puhtaasti ulkonäöllä tulee valittua aivan väärin.

Ja sitten lopputuloksena just me kaikki pellet täällä palstalla joilla ihan pöllöjä vanhempia... tai sitten siinä on joku syvempi darwinistinen viisaus. mene ja tiedä.

Vierailija
51/67 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin että työkaveri on sellainen. Onko hän oikeasti yksinkertainen vai puhdas realisti?

Mitä sitä kieltämään, ulkonäkö on ihan ykkösprioriteetti melkein kaikessa. En sitä sano, etteikö esim. luonne ja sivistyksen taso merkitsisi, mutta siis ulkonäkö ja seksikkyys.

Vierailija
52/67 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki puheet miten ulkonäöllä ei ole muka merkitystä on roskaa kaikilta. Jokainen on jossain määrin pinnallinen. Vai väittääkö joku että pystyisi tostavaan ihastumaan esim. sellaiseen jonka naama on täysin sulanut tulipalossa? Epäilen, kyllä se korkeintaan ystäväasteelle taitaisi jäädä.

Vierailija
53/67 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitä kieltämään, ulkonäkö on ihan ykkösprioriteetti melkein kaikessa. En sitä sano, etteikö esim. luonne ja sivistyksen taso merkitsisi, mutta siis ulkonäkö ja seksikkyys.

Joo, niin sinulle ehkä.

Olet todella yksinkertainen jos kuvittelet että kaikki ajattelevat noin.

Vierailija
54/67 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki puheet miten ulkonäöllä ei ole muka merkitystä on roskaa kaikilta. Jokainen on jossain määrin pinnallinen. Vai väittääkö joku että pystyisi tostavaan ihastumaan esim. sellaiseen jonka naama on täysin sulanut tulipalossa? Epäilen, kyllä se korkeintaan ystäväasteelle taitaisi jäädä.

Onhan sellaistakin tapahtunut. Myös se nainen jolla oli joku harvinainen sairaus jonka vuoksi keho oli täynnä jotain ihme rakkuloita, löysi rakastavan aviomiehen.

Vierailija
55/67 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kierrän itse sellaiset naiset kaukaa. Jos hän jää sen jälkeen valittamaan ettei kelvannut minulle ulkonäön takia, niin jääköön. Onneksi maailmassa on paljon fiksuja ja ihania naisia joilla on asiallinen käsitys rakkaudesta ja parisuhteesta.

Yksi kaikken eniten naisissa inhottava piirre on juuri se että hän uskoo vakaasti tietävänsä paremmin kuin minä itse millaisista naisista pidän. Ja joillekin ei edes riitä tuo että saavat julistaa minun arvostavan lähinnä ulkonäköä, vaan senkin he varmasti tietävät yksityiskohtaisesti millainen naisen ulkonäkö minua miellyttää.

Mitä nuo naiset oikein hakevat tuollaisella käytöksellä? Olen itsekin kohdannut vastaavaa, ja aina ihmetellyt mikä motiivi sillä on.

Vierailija
56/67 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voisko ne miehet nyt vastata siihen, että mikä niitä miehiä oikeasti naisissa kiinnostaa. Olisi kiva tietää. Itse uskon, että mies pyrkii löytämään mahdollisimman kauniin/seksikkään naisen. Tietysti luonne, koulutus yms ovat varmasti tärkeitä, mutta niiden puitteissa kauneus/seksikkyys pyritään maksimoimaan. Olenko ihan väärässä, miehet?

Kyllä itsekin arvostan tosi paljon koulutusta ja luonnetta, ja tietysti myös ulkonäköä ja elämäntyyliä. Sanotaanko, että koulutus, luonne ja elintavat ovat välttämättömiä juttuja, mutta eivät riittäviä, jos ulkonäkö ei natsaa. Ja päinvastoin tietty.  

Vierailija
57/67 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voisko ne miehet nyt vastata siihen, että mikä niitä miehiä oikeasti naisissa kiinnostaa. Olisi kiva tietää. Itse uskon, että mies pyrkii löytämään mahdollisimman kauniin/seksikkään naisen. Tietysti luonne, koulutus yms ovat varmasti tärkeitä, mutta niiden puitteissa kauneus/seksikkyys pyritään maksimoimaan. Olenko ihan väärässä, miehet?

Kyllä itsekin arvostan tosi paljon koulutusta ja luonnetta, ja tietysti myös ulkonäköä ja elämäntyyliä. Sanotaanko, että koulutus, luonne ja elintavat ovat välttämättömiä juttuja, mutta eivät riittäviä, jos ulkonäkö ei natsaa. Ja päinvastoin tietty.  

Voin toki vastata vain omasta puolestani, mutta ensisijaisesti naisen on oltava sellainen jonka seurassa viihtyy ja on mukava olla. Toki on totta että hyvännäköisten naisten seuraan hakeutuu ehkä hieman hanakammin, mutta ihan oikeasti, vaikka nainen olisi millainen kaunotar mutta tuntuu epämukavalta, niin silloin ajatuksesta päästä hänen kanssaan lähempään kontaktiin oikeasti luopuu.

Itse arvostan paljon älykästä ja sanavalmista naista. Ja sellaista joka oikeasti välittää minusta. Silloin nautin hänen seurastaan. Ja mitä tulee ulkonäköön, niin kyllähän se vaikuttaa. Mutta oikeasti ainakin 95% naisista on sen näköisiä ettei ulkonäkö ole minulle ongelma. Lopuilla se sitten voi olla ongelma, joka voi toki olla myös ratkaistavissa jos naknen on muuten erityinen.

Vierailija
58/67 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nuo naiset oikein hakevat tuollaisella käytöksellä? Olen itsekin kohdannut vastaavaa, ja aina ihmetellyt mikä motiivi sillä on.

Vaikea tietää, mutta tällä palstallahan on vakihullu/hulluja, joka käyttää vuosia joka päivä sen jankuttamiseen, minkälaisista miehistä kaikki naiset pitävät, ja jos väittävät muuta, valehtelevat. Kysy siltä, mikä motiivi tuollaisessa käytöksessä voi olla.

Vierailija
59/67 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin toki vastata vain omasta puolestani, mutta ensisijaisesti naisen on oltava sellainen jonka seurassa viihtyy ja on mukava olla. Toki on totta että hyvännäköisten naisten seuraan hakeutuu ehkä hieman hanakammin, mutta ihan oikeasti, vaikka nainen olisi millainen kaunotar mutta tuntuu epämukavalta, niin silloin ajatuksesta päästä hänen kanssaan lähempään kontaktiin oikeasti luopuu.

Itse arvostan paljon älykästä ja sanavalmista naista. Ja sellaista joka oikeasti välittää minusta. Silloin nautin hänen seurastaan. Ja mitä tulee ulkonäköön, niin kyllähän se vaikuttaa. Mutta oikeasti ainakin 95% naisista on sen näköisiä ettei ulkonäkö ole minulle ongelma. Lopuilla se sitten voi olla ongelma, joka voi toki olla myös ratkaistavissa jos naknen on muuten erityinen.

Tuo on hyvä pointti jonka myös allekirjoitan. Vaikka ulkonäkö vaikuttaa ja voi joskus olla jopa kynnyskysymys, niin oikeasti ainakin tuo 95 prosenttia naisista on sellaisia jotka ulkonäkönsä puolesta kelpaavat.

Vierailija
60/67 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai miehiä kiinnostaa pelkkä ulkonäkö, jos naisella ei ole muuten mitään annettavaa. Hänellä ei ehkä ole.

Tunnen itse pari naista jotka tuota hokemaa jatkuvasti toistavat ettei miehiä kiinnosta kuin ulkonäkö, ja heidän kohdallaan se on juuri noin. Vaikken mies olekaan, niin en kyllä näe heissä oikein muutakaan piirrettä mihin mies voisi ihastua. Ja se että on jo ennestään kapea käsitys miehistä kapenee entisestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi