Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos haluat täitä, mene sisäleikkipuistoon, jossa scoottorata

Vierailija
20.02.2019 |

Näppärä paikka levittää täitä, kun kypärät pakollisia. Sieltä van kypärä naulakosta päähän ja menoksi.

Samalla kertaa voit saada vatsataudin, kihomatoja ja influenssan. Suosittelen!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scoottirata piti kirjoittamani

Ap

Vierailija
2/10 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältän näitä paikkoja aina.

Pallomeret myös yksi saastaisimmista paikoista.. ainakin laivalla. lapset yrjöö sinne meripahoinvoinnin seurauksena ja sitten sitä yrjöä ei aina tajuta siivota sieltä heti... pallot vaihtaa paikkaa laivan keinuessa ja avot!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on scoottorata?

Terveysviranomaisille tulisi tehdä ilmoitus tuollaisista pallomeristä. Rikkoo määräyksiä. Ne pallot voi pestä isoissa teollisuuskoneissa ja tulisikin pestä usein.

Vierailija
4/10 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sisähuvipuisto/muu lasten perseilypaikka on viimeinen paikka minne menisin vapaa-ajallani.

Vierailija
5/10 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama minkä taudin haluta, mene lähelle lasta! SIeltä tarttuu flunssa, noro, oksennustauti, kaikki loiset ja muut rienat. Kaupanpäälle, joudut olemaan lähellä sitä lasta :D

Vierailija
6/10 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama minkä taudin haluta, mene lähelle lasta! SIeltä tarttuu flunssa, noro, oksennustauti, kaikki loiset ja muut rienat. Kaupanpäälle, joudut olemaan lähellä sitä lasta :D

Tämä. Tuon takia pysyn kaukana lapsista.

Vierailija
7/10 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin ja pistin itsekin sellaisen kypärän päähän ja niin aion tehdä myös jatkossa.

Huomenna lapsi on menossa elokuviin, mitähän kamalaa sieltä tarttuu.

Vierailija
8/10 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Please do. Mun lapset on varmsti puhtaampia ja hyväkäytöksisempiä kuin sinä joten pysy kaukana.

Vierailija
9/10 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Please do. Mun lapset on varmsti puhtaampia ja hyväkäytöksisempiä kuin sinä joten pysy kaukana.

Suuresti epäilen. Miksi minun pitäisi kiinnostua lapsistasi? Käyn muuten 2 krt päivässä suhkussa, joten satavarmasti olen puhtaampi kuin joka paikassa riekkuvat tenavasi.

Vierailija
10/10 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin eilen. Mun lapsella oli mukana oma kypärä. Täiden, ja senkin takia, että ne lainattavat kypärät on aina liian isoja lapselleni.