Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itseään valotyöntekijöiksi kutsuvat syyllistävät ja tahkoavat rahaa hyväuskoisten kustannuksella??

Angel thinking
20.02.2019 |

Tiedättekö nämä enkeli-jumalatar-mitkä lie - jutut? Niissä on paljon hyvää ja olen osallistunut ilmaisiin ja vähän maksaviin meditaatioihin ja niukkuudesta pois -juttuihin.

Miksi niin usein jossain vaiheessa napsahtaa viesti sähköpostiin, jossa kerrotaan sivu tolkulla, miten hyvä juttu juuri nyt on tämä monen sadan euron koulutus juuri minulle ja miten minun tulisi päästä eroon niukkuusajattelusta (=ei ole varaa osallistua koulutukseen) ja osallistua. Ja jos en osallistu, niin sitten en ollutkaan valmis tähän enkeli - ja henkiopaskohtaamiseen ja ties mihin ja en oikeastaan edes halunnutkaan parantaa elämääni.

Miksi pitää syyllistää? Se ei paljoa lasten mahaa täytä, kun äiti on sijoittanut kuukauden ruokarahat henkiseen hyvinvointiinsa.

Sitten on näitä tyyppejä, jotka kirjoittavat jokaisesta unestaan faceen ja instaan ja etsivät niistä jumalallisia merkityksiä ja jakavat viisauksiaan tyylillä "minä olen jo näin valaistunut, ja kyllä sinäkin joskus olet, et tosin kuitenkaan vielä".

Olen vuosia seurannut näitä asioita ja löytänyt muutamia helmiä, jotka oikeesti haluavat auttaa. Sitten on niitä, jotka rahastavat sillä, että saavat myytyä onnettomille ja köyhille isolla rahalla vinkkejä ja keinoja rikastumiseen ja onneen. Ja sitten on heitä, jotka haluavat päteä omalla henkisellä kehityksellään.

Kun kerran etsitään merkityksiä kaikkialta ja sieltäkin, missä niitä ei ole, niin etsitään myös ilmaisia ja edullisia henkisen kehityksen ja kasvun avaimia. Netti on pullollaan meditaatioita ja jos nyt vedetään se Jumal-korttikin tähän, niin luulisi, että Jumala ja enkelit auttaisivat ihmistä syyllistämättä ja edullinen.

Mitä mieltä olette? Ovatko valotyöntekijät puhtaalla sydämellä liikkeellä, vai tahkoavatko rahaa omiin ulkomaanreissuihin ja kauniisiin koteihin ja ties mihin uunittamalla väsyneitä, itsensä hukanneita, parempaa elämää toivovia ihmisiä?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kirjoitusvirheitäkin tuli, anteeksi.

Jumala ja enkelit auttaisivat ihmistä syyllistämättä ja EDULLISESTI, piti kirjoittamani.

Eivätkä valotyöntekijät "uunita" vaan kenties "uunottavat" 😂

Vierailija
2/27 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miksi? Olet osoittanut olevasi hölmö jolla on jonkun verran rahaa ja nämä ihmiset haluavat rahasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siellä hyvin paljon sitä ihan silkkaa rahastusta, ollut aina. Toki moni on ensin itse maksanut itsensä kipeäksi jollekin toiselle taholle tullakseen sertifioiduksi enkelikuiskaajaksi, vaan onhan se toisaalta aika helppoa rahaa myös jos käy pari kurssia, tai ei ollenkaan ja alkaa pitämään ties mitä tuokioita isolla rahalla.

Sitten on myös niitä, jotka on tehneet ison työn kerätäkseen tietoa ja opetellakseen asioita. Heidän kohdallaan on minusta ihan ok että pyytävät kohtuullisen tuntitaksa kuten mistä tahansa muustakin työstä, jos siihen kuluu aikaa. En ota kantaa kuinka moni heistä on varsinaisesti ns. "valotyöntekijä", jos sitä termiä tahtoo käyttää.

Hälytyskellojen kannattaa kuitenkin kilkattaa silloin jos aletaan kuvaamallasi tavalla kiristämään rahaa, tai mahdollisesti aateuskollisuutta.

Nää henkisesti valaistuneet on kyllä aika suosikkiryhmä seurattavaksi noin pieninä annoksina. Tappelevat suu vaahdossa kuka on parhaiten päässyt irti egostaan ja syyttelevät toisiaan että he eivät ole päässeet. Varsin moni tuntuu edenneen vuodessa mielestään jotakuinkin Buddhaa vastaavalle tasolle.

Vierailija
4/27 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai nuo on rahastavia huijareita.

Vierailija
5/27 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kiinnostunut moisesta humpuukista, se osoittaa jo, että olet niin naiivi, että sinulta on helppo kääriä rahaa... Unohda tuommoiset hölynpölyt. Peru ne uutiskirjeet.

Vierailija
6/27 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä harrastan ihan itsekseni näitä. Jumaluus on jokaisessa ja enkelit ja henkioppaat auttavat koko ajan ihan ilmaiseksi, kun pyydät.

En kaipaa mitään porukkaa ja hihhuliseuruetta ympärilleni näissä merkeissä. Lähinnä ärsyttää juuri tuollaiset ”minä olen henkisesti korkeammalla kuin sinä” -tyypit. Mikä kukaan on minua neuvomaan omassa henkisessä kehityksessäni?

Kun pitää alkaa maksamaan, ollaan minusta vähän sillä rajalla, että ei kiitos.

Meediolla olen kerran käynyt ja siitä työstä hänelle maksanut ja se oli OK. Minä sain sieltä tiedon ja varmuuden, että kuolemaa ei ole. Lähimmät sukulaiset ottivat yhteyttä rajan takaa ja meedio tosiaan kertoi sellaista, mitä ei olisi mistään voinut kylmälukea tai tietää.

Vierailija
7/27 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksyttäjähenget tekeytyy valon enkeleiksi. Näistä pitää pysyä erossa.

Vierailija
8/27 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllähän henget tietää mitä vaan, tarkoituksena eksyttää ihminen pimeälle puolelle. Sieltä ei puhu edesmenneet läheiset vaan jotain ihan muuta.

Vierailija
9/27 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet kiinnostunut moisesta humpuukista, se osoittaa jo, että olet niin naiivi, että sinulta on helppo kääriä rahaa... Unohda tuommoiset hölynpölyt. Peru ne uutiskirjeet.

Sehän se tässä onkin, kun en ole maksanut. Lähinnä huvittuneena seurannut, kuinka panokset nousee ja kovistellaan ihan urakalla. Naiivi jos olisin, en edes pohtisi tätä, vaan maksaisin ja olisin niin valaistunut.

Vierailija
10/27 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti valaistuneet eivät ole enää meidän maailmassamme.

Vierailija
11/27 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä harrastan ihan itsekseni näitä. Jumaluus on jokaisessa ja enkelit ja henkioppaat auttavat koko ajan ihan ilmaiseksi, kun pyydät.

En kaipaa mitään porukkaa ja hihhuliseuruetta ympärilleni näissä merkeissä. Lähinnä ärsyttää juuri tuollaiset ”minä olen henkisesti korkeammalla kuin sinä” -tyypit. Mikä kukaan on minua neuvomaan omassa henkisessä kehityksessäni?

Kun pitää alkaa maksamaan, ollaan minusta vähän sillä rajalla, että ei kiitos.

Meediolla olen kerran käynyt ja siitä työstä hänelle maksanut ja se oli OK. Minä sain sieltä tiedon ja varmuuden, että kuolemaa ei ole. Lähimmät sukulaiset ottivat yhteyttä rajan takaa ja meedio tosiaan kertoi sellaista, mitä ei olisi mistään voinut kylmälukea tai tietää.

Tämäpä juuri. Olen samaa mieltä, että näitä asioita voi harrastaa ihan itsekseen. Taivaiset auttavat, kun pyytää. Hihhulipiirit ja itsensä korostajat eivät oikein vakuuta.

Minullakin on yksi kokemus meediosta, josta mielelläni maksoin. Kokemus vähän samanlainen kuin sinullakin.

Vierailija
12/27 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan siellä hyvin paljon sitä ihan silkkaa rahastusta, ollut aina. Toki moni on ensin itse maksanut itsensä kipeäksi jollekin toiselle taholle tullakseen sertifioiduksi enkelikuiskaajaksi, vaan onhan se toisaalta aika helppoa rahaa myös jos käy pari kurssia, tai ei ollenkaan ja alkaa pitämään ties mitä tuokioita isolla rahalla.

Sitten on myös niitä, jotka on tehneet ison työn kerätäkseen tietoa ja opetellakseen asioita. Heidän kohdallaan on minusta ihan ok että pyytävät kohtuullisen tuntitaksa kuten mistä tahansa muustakin työstä, jos siihen kuluu aikaa. En ota kantaa kuinka moni heistä on varsinaisesti ns. "valotyöntekijä", jos sitä termiä tahtoo käyttää.

Hälytyskellojen kannattaa kuitenkin kilkattaa silloin jos aletaan kuvaamallasi tavalla kiristämään rahaa, tai mahdollisesti aateuskollisuutta.

Nää henkisesti valaistuneet on kyllä aika suosikkiryhmä seurattavaksi noin pieninä annoksina. Tappelevat suu vaahdossa kuka on parhaiten päässyt irti egostaan ja syyttelevät toisiaan että he eivät ole päässeet. Varsin moni tuntuu edenneen vuodessa mielestään jotakuinkin Buddhaa vastaavalle tasolle.

Olen samaa mieltä, hyvin kirjoitettu!

Vierailija
13/27 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksyttäjähenget tekeytyy valon enkeleiksi. Näistä pitää pysyä erossa.

Jahas. Valotyöntekijät ilmestyi linjoille. Näiden kerho se vasta maksaakin.

Vierailija
14/27 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tarvitse mitään henkisen kasvun seurakuntaa, itse uskon että jokaisella on se oma henkinen polkunsa joka on enemmän tai vähemmän kuljettava yksin. Apua tietenkin saa pyytää mutta todellinen apu tulee henkimaailman puolelta, harvemmin muilta ihmisiltä. Ja sen avun palkaksi riittää kiitoksen sanominen auttajille.

Vierailija
15/27 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai miksi? Olet osoittanut olevasi hölmö jolla on jonkun verran rahaa ja nämä ihmiset haluavat rahasi.

No niin. Olen osoittanut olevani hölmö, joka ei maksa ja tätä hölmöä nyt kovistellaan. Testaavat, kuinka hölmöksi vielä muutun.

Olen niin epävalaistunut, että ruokin mieluummin perhettäni kuin näitä Jumalasta seuraavia.

Vierailija
16/27 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tarvitse mitään henkisen kasvun seurakuntaa, itse uskon että jokaisella on se oma henkinen polkunsa joka on enemmän tai vähemmän kuljettava yksin. Apua tietenkin saa pyytää mutta todellinen apu tulee henkimaailman puolelta, harvemmin muilta ihmisiltä. Ja sen avun palkaksi riittää kiitoksen sanominen auttajille.

Tämä! Hyvin kirjoitettu 👍

Vierailija
17/27 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkinen kasvu ei ole mikään kilpailu. Itse ajattelen että elämässä on tärkeintä miten kohtelee muita koskien kaikkea elämää niin eläimiä kuin luontoa, myös ajatusten tasolla.

Vierailija
18/27 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus ja antautuminen omalle valolle ja korkeamman itsen tietoisuudelle ja viisaudelle. Viidennen ulottuvuuden tietoisuuteen siirryttäessä ei tarvitse huhkia ja rehkiä ja tehdä vuosikausia töitä saavuttaakseen korkeamman tietoisuuden kuten ennen vaan nyt voi vaan päästää irti ja antautua valolle. Kaikki tapahtuu kuin itsestään.

Vierailija
19/27 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän nämä on aktivoituneet koronan myötä. Kuvittelevat olevansa joku universaalin voiman luvattu kansa. Eikä kukaan kyseenalaista, että eikö meillä ole näitä vastaavia lahkoja ollut aiemminkin? Hmm. Ihan trumppilaista toimintaa. Uskallapa kyseenalaistaa tai edes osoittaa ihan selviä asiavirheitä, niin oot joku saat*nan kätyri välittömästi. Että niin rakkaudellista siellä sitten. Good luck, guys and gals!

Vierailija
20/27 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea ja vilpitön hyvä ei rahasta ja johda harhaan, käytä hyväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi