Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies ei halua koskea minuun raskauden jälkeen

mikä auttaisi
20.02.2019 |

raskauden puolivälin jälkeen mies ei halunnut koskea minuun ja alkoi torjua aloitteitani. luulin että tilanne palaisi normaaliksi vauvan tultua. vauva on 6kk ja mies ei edelleenkään koske minuun, mitään fyysisyyttä ei ole. mies sanoo olevansa väsynyt. mies tuntuu kireältä kun halaan häntä. yritin ehdottaa että lähtisimme lomailemaan, mies ei suostunut ja sanoi että ei ole onnellinen arjessamme. en tiedä mikä on muuttunut ja tunnen oloni todella avuttomaksi. johtuuko tämä siitä että näkee minut äitini, ei naisena ja mitä voin tehdä asialle? milloin teillä seksi palasi normaaliksi raskauden jälkeen?

Kommentit (163)

Vierailija
81/163 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullusti sanottu - miettiä uudelleen seksuaalinen kiinnostus vaimoon. Tuolla alkupään kommenteissa.

Vierailija
82/163 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää molemmat neuvolaan keskustelemaan asiasta. Kai tää on jo sanottu täällä. Mutta miehetkin voivat kokea baby bluesin, se on ihan hoidettavissa, kun vaan suostuu myöntämään asian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/163 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli toinen nainen tai ei, niin mies tekee mielessään nyt eroa. Kokee kotinne perhehelv etiksi, mikä on tietysti hyvin epäreilua sinua ja lapsia kohtaan, jotka kaikki mies on itse valinnut elämäänsä. Sinua ei ilmeisesti pettäminen haittaa, joten nyt nostat kissan pöydälle miehen kanssa tuosta erosta. Haluaako erota, onko jo tehnyt ratkaisunsa vai vieläkö olisi harkinnan varaa. Varaudu henkisesti ja taloudellisesti eroon.

Vierailija
84/163 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä väheni seksi noin 1 kertaan kuukaudessa kun nainen tuli eka kerran raskaaksi. Kun hän tuli toisen kerran raskaaksi on sen jälkeen seksiä ollut vain 3 kertaa viime kevään/kesän aikana. Lapsi on nyt kolme kuukautta vanha. Aikaisemmin yritin lähestyä mutta vuoden vaihteen jälkeen on omat haluni tukahtuneet häntä kohtaan niin jottei tee mieli enää edes hipastakkaan häntä. M38

Vierailija
85/163 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli toinen nainen tai ei, niin mies tekee mielessään nyt eroa. Kokee kotinne perhehelv etiksi, mikä on tietysti hyvin epäreilua sinua ja lapsia kohtaan, jotka kaikki mies on itse valinnut elämäänsä. Sinua ei ilmeisesti pettäminen haittaa, joten nyt nostat kissan pöydälle miehen kanssa tuosta erosta. Haluaako erota, onko jo tehnyt ratkaisunsa vai vieläkö olisi harkinnan varaa. Varaudu henkisesti ja taloudellisesti eroon.

Ei ole kuulemma toista, mutta ei ole mielestään onnellinen. Kun kysyn mitä voin tehdä asialle en kuulemma mitään. Luulet siis että hän valmistelee eroa, mistä sen tietää?

Vierailija
86/163 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kuulemma toista, mutta ei ole mielestään onnellinen. Kun kysyn mitä voin tehdä asialle en kuulemma mitään. Luulet siis että hän valmistelee eroa, mistä sen tietää?

Vetäytyy kertomasi mukaan töihin ja keksii menoja kodin ulkopuolelle ilman teitä. On siirtynyt nukkumaankin erilleen. Ei oma-aloitteisesti halua puuhata lastensa kanssa. Eihän tuossa kertomassasi mikään viittaa siihen, että mies haluaisi jäädä tuohon perhekuvioonne. Ja vastaa sinulle, ettet voi tehdä mitään hänen onnensa eteen, koska todennäköisesti näkee olevansa umpikujassa ja eron ainoana ratkaisuna. Ja korostan vielä, että mieshän on itse perheensä valinnut, joten käytös on hyvin epäreilua, mutta jos ei itse ota vastuuta omista valinnoistaan niin eronhan se mies ottaa ja luikkii karkuun omaa soppaansa. Vasektomian vastustaminenkin saattaisi merkitä halua säilyttää hedelmällisyys seuraavaa kumppania varten, mutta tämä on toki spekulaatiota. Kerää rohkeutta ja kysyt suoraan onko aikeissa erota.

Vierailija
87/163 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo. Vai että on perhehelvetti itse valittu ja näin ollen turha valittaa. Me emme tiedä vaikka ap käyttäytyis miten inhottavasti. Voi olla, että sympatiat olis miehen puolella, jos tietäisimme paremmin.

Vierailija
88/163 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tavatonta, että mieheltä menee kiinnostus naiseensa raskauden aikana. 

Itse olen sen myös kokenut. 

Eikä kiinnostus heti herää lapsen synnyttyäkään. Mutta myöhemmin kyllä herää halut. 

No ei siihen kuole, jos ei mieheltään  saa.

Vierailija
89/163 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tavatonta, että mieheltä menee kiinnostus naiseensa raskauden aikana. 

Itse olen sen myös kokenut. 

Eikä kiinnostus heti herää lapsen synnyttyäkään. Mutta myöhemmin kyllä herää halut. 

No ei siihen kuole, jos ei mieheltään  saa.

Luulin itsekin niin mutta vauva on jo 6kk ja vieläkään ei kiinnosta.

Vierailija
90/163 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole enää hänen himojensa kohde, sillä olet nyt hänen lapsensa äiti. Miea hakee seksinsä muualta.

Vierailija
91/163 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole enää hänen himojensa kohde, sillä olet nyt hänen lapsensa äiti. Miea hakee seksinsä muualta.

Miten saan muutettua hänen kuvansa minusta?

Vierailija
92/163 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo. Vai että on perhehelvetti itse valittu ja näin ollen turha valittaa. Me emme tiedä vaikka ap käyttäytyis miten inhottavasti. Voi olla, että sympatiat olis miehen puolella, jos tietäisimme paremmin.

Tarkoitin, että mies kokee todennäköisesti normaalin pikkulapsiarjen kolmen lapsen kanssa raskaaksi, mutta on myös itse tämän kohtalonsa valinnut. Eli on epäreilua ulkoistaa oma väsymys muum perheen syyksi ilman, että ottaa vastuuta omista valinnoistaan. Tällä tavalla ajattelevat miehet monesti jättävöt perheensä pikkulapsiaikana.

Vierailija
93/163 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miestä masentaa tajuta, että kaikki alkoi taas alusta. Imetykset, koliikit, vaipparalli, päiväkotiralli... ajattelee että tässäkö tämä elämä nyt on. Just oli saatu jo kaksi lasta kasvun tielle ja taas alkaa tämä sama.

Joku ikäkriisi yhdistettynä elämänmuutokseen, veikkaisin. Silloin on kyllä tosi herkkä ihastumaan johonkin uuteen ja jännittävään ihmiseen.

Nyt ei ole oikein muuta neuvoa kuin koettaa olla kuin ranskalaisnainen: ponnistele, jotta kotona olisi mahdollisimman miellyttävää. (Joo, vaikeaa on kun on kolme lasta joista yksi on vauva, mutta yritä edes.) Älä aja miestä selkä seinää vasten äläkä tivaa ja ahdistele, koska silloin koko homma lähtee purkautumaan. Ole mukava, mahdollisimman kaunis ja herttainen äläkä ole huomaavinasi mahdollisia etääntymisen merkkejä. Osoita kaikin tavoin, miten ihana koti teillä on. Kutsu yhteisiä ystäviä kylään. Ole rakastava muttei vaativa. Silloin miehen kynnys lähteä ja jättää koko leikki kasvaa tosi korkeaksi. Lopulta hän ehkä kyllästyy ihastukseensa tai se lopahtaa muuten ja olet voittanut miehesi takaisin.

Kaikki eivät tähän pysty tai halua, minkä ymmärrän kyllä.

Vierailija
94/163 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin, että mies kokee todennäköisesti normaalin pikkulapsiarjen kolmen lapsen kanssa raskaaksi, mutta on myös itse tämän kohtalonsa valinnut. Eli on epäreilua ulkoistaa oma väsymys muum perheen syyksi ilman, että ottaa vastuuta omista valinnoistaan. Tällä tavalla ajattelevat miehet monesti jättävöt perheensä pikkulapsiaikana.

Mitä voin tehdä että hän ei jättäisi? Hän sanoo että en voi tehdä mitään että hän olisi onnellinen.

Vierailija
95/163 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et mitenkään. Oletko miettinyt miksi sinua ei vaivaa, vaikka mies pettäisi? Oletko ylipäätään moniavioisuuteen itsekin kallellaan vai takerrutko mieheen peloissasi? Olet valmis muuttamaan itseäsi, vaikka mies kohtelee sinua tylysti eikä suostu edes puhumaan asiasta, jotta tietäisit mistä kiikastaa. Eikö sinua yhtään ärsytä miehen käytös?

Vierailija
96/163 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miestä masentaa tajuta, että kaikki alkoi taas alusta. Imetykset, koliikit, vaipparalli, päiväkotiralli... ajattelee että tässäkö tämä elämä nyt on. Just oli saatu jo kaksi lasta kasvun tielle ja taas alkaa tämä sama.

Joku ikäkriisi yhdistettynä elämänmuutokseen, veikkaisin. Silloin on kyllä tosi herkkä ihastumaan johonkin uuteen ja jännittävään ihmiseen.

Nyt ei ole oikein muuta neuvoa kuin koettaa olla kuin ranskalaisnainen: ponnistele, jotta kotona olisi mahdollisimman miellyttävää. (Joo, vaikeaa on kun on kolme lasta joista yksi on vauva, mutta yritä edes.) Älä aja miestä selkä seinää vasten äläkä tivaa ja ahdistele, koska silloin koko homma lähtee purkautumaan. Ole mukava, mahdollisimman kaunis ja herttainen äläkä ole huomaavinasi mahdollisia etääntymisen merkkejä. Osoita kaikin tavoin, miten ihana koti teillä on. Kutsu yhteisiä ystäviä kylään. Ole rakastava muttei vaativa. Silloin miehen kynnys lähteä ja jättää koko leikki kasvaa tosi korkeaksi. Lopulta hän ehkä kyllästyy ihastukseensa tai se lopahtaa muuten ja olet voittanut miehesi takaisin.

Kaikki eivät tähän pysty tai halua, minkä ymmärrän kyllä.

Mutta jos on olemassa toinen nainen niin silloin mies on varmaan rakastanut. Eikä silloin ap voi tehdä mitään. Tuo että mies on sanonut että ap ei voi tehdä mitään tilanteelle kertoisi että mies on jo päättänyt lähteä.

Vierailija
97/163 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää seuraavat asiat. Mikä oli teidän tilanteenne ennen kolmatta lasta?

Entä oliko mies heti suostuvainen tuohon kolmanteen lapseen vai käytitkö väsytystaktiikkaa?

Vierailija
98/163 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et mitenkään. Oletko miettinyt miksi sinua ei vaivaa, vaikka mies pettäisi? Oletko ylipäätään moniavioisuuteen itsekin kallellaan vai takerrutko mieheen peloissasi? Olet valmis muuttamaan itseäsi, vaikka mies kohtelee sinua tylysti eikä suostu edes puhumaan asiasta, jotta tietäisit mistä kiikastaa. Eikö sinua yhtään ärsytä miehen käytös?

Tottakai ärsyttää mutta en haluaisi rikkoa perhettä ja rakastan miestä. Jos mies pettäisi haluaisin lähinnä tietää miten saisin pitää hänet. Tai jos ei petä, mitä voin tehdä ettei pettäisi.

Vierailija
99/163 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies sanoo, ettei ole onnellinen arjessanne niin kysy mikä olisi sellainen asia, että hän olisi.

*Sanoit, että et ole onnellinen, mikä asia tai muutos elämässämme saisi sinut tuntemaan itsesi onnelliseksi*?

Tms.

Yritä saada keskusteluyhteys mieheesi ja sitäkautta selville mikä häntä vaivaa.

Vierailija
100/163 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä voin tehdä että hän ei jättäisi? Hän sanoo että en voi tehdä mitään että hän olisi onnellinen.

Et mitään. Nyt miehen täytyy ottaa vastuu omasta onnellisuudestaan. Kysy mitä mies itse voi tehdä ollakseen onnellisempi? Terapiaa? Omaa aikaa? Urheilua? Lepoa? Lääkitystä? Sinä voit olla tässä tukena, mutta miehen pitää itse ottaa vastuu itsestään, kukaan muu ei voi sitä tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi