Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miten reagoisit jos...

Vierailija
20.02.2019 |

Moi kaikille!

Tausta on sellainen että olen jo vanhempi mies joka jäi junasta naisasioissa. Pähkinänkuoressa naiset kaipasivat aloitteellisuutta ja kiinnostuksen osoittamista. Minulta se ei luonnistunut, koska metsästysvaisto puuttuu ja suosimani patoninen tutustuminen ei tuottanut riittävän vahvoja tunteita naisille (tai ainakaan tapaamilleni naisille).

Nyt jostain syystä naisten kiinnostus on herännyt. Tai itse asiassa heräsi jo vuosia sitten. Olen kuitenkin torjunut kaikki, syystä että omasta mielestäni olisin heille valtava pettymys.

Pyydän vastaamaan rehellisesti, ei yläpeukkuja kannustuksen vuoksi kiitos.

Peli on seuraava: "tapaat miehen josta paljastuu seuraava asia...". Jos asia olisi liian suuri turn-off, alapeukku. Game over. Jos asia olisi sinulle ok, siirry seuraavaan. Kyseessä on siis pudotuspeli, jossa vaikeustaso nousee.

ps. kyllä, tunnustan, kopioin idean toisesta ketjusta.

Ei trolliviestejä tai tappelemista kiitos. Jos et tykkää ketjusta, se on täysin ok, ei ole pakko osallistua.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh.

Se kun selittää naisille että kyllä mieskin voi olla alistuva osapuoli seksissä, on sama kuin selittäisi Taleban-liikkeen miehille että kyllä nainenkin voi olla se joka käy töissä :D

Minkä sille voi. Et voi muuttaa toisten seksimieltymyksiä. Voihan sitä harrastaa sellaista seksiä mistä ei itse tykkää, mutta käy varmaan työstä pitemmän päälle. Talebanin ideologia on ideologiaa, päätetty joskus että tätä mieltä minä herra-talebani olen. Seksuaalisia mieltymyksiä ei samalla tavalla päätetä.

Mitä ketjua luin niin en huomannut että tässä olisi vaadittu ketään muuttumaan...Taleban-vertauksen kärki taitaa olla siinä että valtavirrasta poikkeavaa pidetään "epänormaalina".

Ap:lle sellainen vinkki että koska suhde on 10-20 submissiivista miestä yhtä dominoivaa naista kohden, niin dominoivalla naisella on varaa valkata sellainen mies joka yhteisön tuomitsemisesta huolimatta uskaltaa näyttää kuka on. Mietin kirjoitustesi perusteella mahtaisitko kuitenkin vetää roolia jossa olet sellainen kuin "miehen kuuluu olla", tai kenties salata seksuaalisesti submissiivisen puolen itsestäsi kun esittelet sitä itsevarmaa työ- ja arkiminääsi?

Itse löysin aviovaimoni läheltä kun rohkaistuin olemaan oma itseni. Näimme toisiamme pikaisesti lenkillä vuosikaudet, ja eipä sinä tarvittu kuin yksi katse silmiin kun tajusin että nyt tai ei koskaan :) Ei tarvinnut kysyä mieltymyksistä, aika hyvin osasin arvata, ja oikein arvasinkin.

Tsemppiä. En sano että on helppoa, mutta on mahdollista.

Vierailija
42/43 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh.

Se kun selittää naisille että kyllä mieskin voi olla alistuva osapuoli seksissä, on sama kuin selittäisi Taleban-liikkeen miehille että kyllä nainenkin voi olla se joka käy töissä :D

Minkä sille voi. Et voi muuttaa toisten seksimieltymyksiä. Voihan sitä harrastaa sellaista seksiä mistä ei itse tykkää, mutta käy varmaan työstä pitemmän päälle. Talebanin ideologia on ideologiaa, päätetty joskus että tätä mieltä minä herra-talebani olen. Seksuaalisia mieltymyksiä ei samalla tavalla päätetä.

Mitä ketjua luin niin en huomannut että tässä olisi vaadittu ketään muuttumaan...Taleban-vertauksen kärki taitaa olla siinä että valtavirrasta poikkeavaa pidetään "epänormaalina".

Ap:lle sellainen vinkki että koska suhde on 10-20 submissiivista miestä yhtä dominoivaa naista kohden, niin dominoivalla naisella on varaa valkata sellainen mies joka yhteisön tuomitsemisesta huolimatta uskaltaa näyttää kuka on. Mietin kirjoitustesi perusteella mahtaisitko kuitenkin vetää roolia jossa olet sellainen kuin "miehen kuuluu olla", tai kenties salata seksuaalisesti submissiivisen puolen itsestäsi kun esittelet sitä itsevarmaa työ- ja arkiminääsi?

Itse löysin aviovaimoni läheltä kun rohkaistuin olemaan oma itseni. Näimme toisiamme pikaisesti lenkillä vuosikaudet, ja eipä sinä tarvittu kuin yksi katse silmiin kun tajusin että nyt tai ei koskaan :) Ei tarvinnut kysyä mieltymyksistä, aika hyvin osasin arvata, ja oikein arvasinkin.

Tsemppiä. En sano että on helppoa, mutta on mahdollista.

Tämä antoi ajattelemisen aihetta.

Ja kiitos kaikille osallistujille!

ps. neljä yläpeukkua viimeiselle paljastukselle :) Psyykkaan itseni uskomaan että ne on annettu rehellisesti, koska se on neljä enemmän kuin odotin.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän